|
کدخبر: 333140

ثبت و بازگرداندن گوشی های گم شده و دزدیده شده از عراق توسط سامانه همیاب24

 

به دلیل ازدحام جمعیت در عراق و به ویژه راهپیمایی اربعین حسینی، بسیاری از مردم در معرض خطر گم شدن یا سرقت گوشی هایشان هستند.جای نگرانی وجود ندارد سامانه همیاب24 گوشی های گم شده یا دزدیده شده را به صورت 24 ساعته از عراق ثبت و ردیابی می‌کند.

 

 پیدا کردن گوشی دزدیده شده در اربعین

 

ثبت و بازگرداندن موبایل های دزدیده شده و گم شده

همیاب24 گوشی های شما را نه تنها در ایران بلکه در عراق ردیابی هم می‌کند.

طبق آمار سال های اخیر بسیاری از افراد پس از ثبت گوشی های سرقتی خود در سامانه همیاب24 گوشی خود را پیدا کرده اند.

بسیاری از مردم عراق، زائرین ایرانی در مسیر پیاده روی اربعین با گوشی گم شده مواجه می شوند! این افراد گوشی مورد نظر را در سامانه سراسری همیاب24 ثبت می‌کنند و این سامانه گوشی های مسروقه یا مفقود شده را به مال باختگان تحویل می دهد.

چراگوشی گم شده یا دزدیده شده در اربعین را در همیاب ثبت کنیم؟

از آنجایی که همیاب24 جامع ترین سامانه ردیابی گوشی های سرقتی یا مفقود شده در ایران و عراق است و پس از ثبت ردیابی در سامانه همیاب 24 موارد زیر در مورد محصول شما اعمال می شود:

ردیابی 24 ساعته در اپراتورهای مخابراتی، جستجو از طریق کالاهای کشف شده در کلانتری های سراسر کشور، بازرسی مرزی و ...، اطلاع رسانی به فروشگاه های سراسر کشور برای جلوگیری از خرید و فروش دستگاه، اعلام سراسری به کلانتری ها و مرزها. بازرسی برای جلوگیری از خروج دستگاه از کشور مرزهای کشور. فعال کردن استعلام کالا درعراق که طبق تجربه اگر از زوار موبایل را پیدا کردن و یا تحویل موکب دار ها دادند در سامانه به عنوان کالا پیدا شده ثبت می‌شود و به مالباخته اطلاع داده خواهد شد.

 

ردیابی گوشی در عراق

 

چطور گوشی سرقتی خود را در عراق ردیابی کنیم؟

اگر قبلا imei خود را یادداشت کرده اید و همراه خود دارید، باید وارد سامانه همیاب24 شوید سپس گزینه ثبت کالا، ردیابی و اعلام سرقت کلیک کنید.یا روی لینک زیر کلیک نمایید.

ثبت و ردیابی گوشی گم یا دزدیده شده در عراق

اطلاعات خواسته شده را وارد کنید.

دوره پیگیری را انتخاب کنید و ردیابی خود را ذخیره کنید.

همیاب24 گوشی شما را ردیابی می کند و به شما اطلاع می دهد.

نکته 1: اگر imei خود را همراه ندارید، از یکی از اقوام یا دوستان خود بخواهید که imei دستگاه شما را برای شما ارسال کنند یا حتی ردیابی را برای شما ثبت نمایند.

نکته 2: باید سیم کارت های گوشی دزدیده شده را بسوزانید در غیر این صورت روند ردیابی شما مختل شده و ردیابی شما بی اثر می‌شود.

و همچنین توجه داشته باشید که مسئولیت ارتکاب هرگونه جرم اعم از کلاهبرداری، آزار و اذیت، تهدید و غیره با سیم کارت بر عهده صاحب سیم کارت می باشد.

در مرحله اول اعلام سرقت و ردیابی را در سامانه فعال کنید که اطلاع رسانی کالا انجام شود و هر زمان که به ایران بازگشتید در اولین فرصت سیم کارت را بسوزانید و تایید سوزاندن سیم کارت را در سایت ثبت کنند.

درنهایت اپلیکیشن دزدگیر و ردیاب همیاب24 را نصب نمایید تا از روند ردیابی گوشی خود مطلع شوید.

نصب اپلیکیشن همیاب24

درنهایت

باید بدانید که کامل ترین روش برای ردیابی گوشی دزدیده شده یا گم شده، همیاب24 است. این سیستم گوشی یا دارایی های دیجیتال شما را به صورت 24 ساعته ردیابی می‌کند و به شما اطلاع می دهد. برای اطلاع بیشتر از ردیابی گوشی در اربعین و عراق می‌توانید متن اینگونه موبایل‌های سرقت شده در اربعین را پیدا کنید را مطالعه نمایید.

 

نویسنده: رپورتاژ

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها