|
کدخبر: 333683

آموزش دریافت گیفت کارت 100 دلاری رایگان

 

از تماشای تبلیغات و شرکت در نظرسنجی‌های گوناگون گرفته تا نصب بازی‌ها و اپ‌های مختلف، روش‌های متنوعی برای دریافت رایگان گیفت اپل کارت وجود دارد. بسیاری در ایران ترجیح می‌دهند به جای خرید گیفت کارت اپل و پرداخت هزینه نه چندان گزاف آن، در فعالیت‌های گوناگونی شرکت کرده و گیفت کارت آیتونز را رایگان دریافت کنند. اما نکته‌ای که باید بدان اشاره کرد این است که انجام برخی از این فعالیت‌ها چندان آسان نبوده و از نظر امنیتی نیز قابل توجیه نیست. در حقیقت هیچ گیفت کارتی به صورت رایگان در اختیار شما قرار نخواهد گرفت، مگر آنکه بهای آن را با زمان خود پرداخت کنید. در این مطلب ابتدا به معرفی روش‌های نسبتاً امن دریافت گیفت کارت رایگان خواهیم پرداخت و سپس نکاتی امنیتی را جهت جلوگیری از افتادن در دام کلاهبرداران اینترنتی برای شما بازگو خواهیم کرد.

An opened gift box with apple gift card popped up out of it

بهترین وب‌سایت‌ها و برنامه‌ها برای دریافت اپل آیدی رایگان کدامند؟

پیش از اقدام به دریافت رایگان گیفت کارت اپل 25 دلاری باید محیط فعالیتی خود را مشخص کنید: آیا در وب‌سایت قصد دارید فعالیت کنید یا در اپ‌های موبایلی؟ در این بخش برخی از برترین وب‌سایت‌ها و اپ‌های موبایلی برای دریافت گیفت کارت ایفون 25 دلاری و 100 دلاری به شما معرفی خواهد شد.

• وب‌سایت InboxDollars: بسیاری اعتقاد دارند که اینباکس دالرز بهترین سایت دریافت گیفت کارت رایگان است که امکان کسب درآمد برای افراد را بدون نیاز به هیچ مهارت و تخصصی فراهم می‌کند. درآمدهای حاصله از انجام فعالیت‌های گوناگونی نظیر تکمیل نظرسنجی، خواندن پست الکترونیکی و انجام بازی‌های مختلف می‌تواند به گیفت کارت‌های رایگان مبدل شود. پس از مدتی فعالیت در این وب‌سایت می‌توانید به بخش “Rewards” یا “Redeem” مراجعه کرده و امتیازهای خود را در قالب گیفت کارت رایگان اپل دریافت کنید.

• وبسایت FreebiePoints: هر امتیاز در فریبای پوینست ۰٫۰۰۴ دلار ارزش دارد و چنانچه امتیازهای شما به ۱۰۰۰۰ دلار برسد، یک گیفت کارت ۴۰ دلاری اپل در انتظار شما خواهد بود. دعوت از دوستان، بازی در اتاق‌های بازی، شرکت در نظرسنجی‌های مختلف و تکمیل پیشنهادات یک دقیقه‌ای از فعالیت‌های متنوعی است که برای کسب امتیاز در این وب‌سایت در نظر گرفته شده است.

• اپلیکیشن AppNana: با انجام کارها و اجرای وظایفی مختلف در این اپ می‌توانید امتیاز کسب کنید و پول نقد و گیفت کارت جایزه بگیرید. گفته می‌شود اعضای این اپ تاکنون مبلغی معادل ده میلیون دلار از این برنامه درآمد کسب کرده‌اند.

• اپلیکیشن FreeMyApps: پس از هربار اجرای این اپلیکیشن، فهرستی از نرم‌افزارهای مختلف به شما نمایش داده می‌شود که با نصب هرکدام و اجرای آن‌ها به مدت ۴۰ ثانیه می‌توانید امتیاز لازم را برای دریافت گیفت کارت اپل 25 دلاری آمریکا کسب کنید.

• اپلیکیشن iPoll: همان‌طور که از نام آن نیز مشخص است، برای کسب گیفت کارت 25 دلاری اپل در این برنامه باید در نظرسنجی‌های مختلف آن شرکت کنید. چنانچه تمایلی به خرید گیفت کارت اپل آیتونز 10 دلاری ندارید، می‌توانید به واسطه این اپلیکیشن و صرف زمان در آن، گیفت کارت رایگان آیتونز خود را پس از تکمیل نظرسنجی‌های گوناگون دریافت کنید.

• اپلیکیشن Perk: دریافت گیفت کارت رایگان در پرک نیز مانند دیگر اپ‌های معرفی شده به شیوه تماشای تبلیغات، نصب برنامه و انجام بازی صورت می‌گیرد.

An iphone standing upright next to an apple itunes gift card

نکاتی قبل از دریافت گیفت کارت رایگان

گرچه خرید گیفت کارت اپل بدون احراز هویت می‌تواند سریع‌ترین و امن‌ترین راهکار دستیابی به گیفت کارت آیفون باشد، برخی همچنان تمایل دارند زمان خود را صرف دریافت گیفت کارت رایگان کنند. چنانچه قصد دارید گیفت کارت ۵ دلاری اپل را به جای خرید گیفت کارت ارزان دریافت کنید، توجه داشته باشید که حتماً از منابع رسمی و معتبر استفاده کنید. هیچ‌گاه اطلاعاتی نظیر شماره تلفن، آدرس و غیره را در وب‌سایت‌ها و اپ‌های گیفت کارت رایگان 5 دلاری گوگل پلی و آیفون وارد نکنید و قبل از هرگونه فعالیت در وب‌سایت و اپ‌های موبایلی گیفت کارت اپل آیتونز 10 دلاری رایگان، شرایط و مقررات آن را با دقت مطالعه کنید.

گیفت کارت رایگان یا پولی؟

بسته به زمان در دسترس و شرایط مالی می‌توانید یکی از این دو شیوه دریافت رایگان و خرید گیفت کارت اپل استور را انتخاب کنید. چنانچه زمان کافی برای انجام فعالیت‌های مختلف در وب‌سایت‌های دریافت رایگان گیفت کارت ندارید، بهترین کار خرید گیفت کارت اپل از وب‌سایتی خوش‌نام و معتبر است. سیبچه به عنوان اولین ارائه‌دهنده اپ‌های موبایلی در پلتفرم iOS در کشور سال‌هاست که به فعالیت در این زمینه مشغول است و به کاربران آیفون خدمات‌رسانی می‌کند. با نصب این اپ می‌توانید گیفت کارت اپل ارزان را خریداری کرده و در ظرف چند دقیقه فعال کنید.

این بازارچه علاوه بر فروش گیفت کارت، اپ استور بزرگی برای دریافت اپ‌های مختلف ایرانی محسوب می‌شود. با خرید اشتراک ماهانه این اپ استور فارسی می‌توانید تمام اپ‌های ایرانی از جمله اوبار رانندگان را نصب کرده و از مزیت‌های مختلف دانلود این برنامه نظیر استعلام صورت وضعیت رانندگان با کد ملی، دریافت و مشاهده حواله بار، استعلام کارت سوخت، اعتبار کارت هوشمند رانندگان باری، ثبت‌نام نیمه یدک و استعلام کارت هوشمند رانندگان باری با کد ملی بهره‌مند گردید.

سخن آخر

در این مطلب با کاربردهای گیفت کارت اپل آمریکا آیتونز آشنا گشتید و چگونگی دریافت رایگان "گیفت کارت اپل ایتیونز را فرا گرفتید. دریافت رایگان گیفت کارت اپل ۲۵ دلاری برخلاف تصور برخی چندان آسان نیست و مستلزم صرف زمان برای شرکت در برخی فعالیت‌های مختلف وب‌سایت‌های نه چندان امن و معتبر است. توصیه می‌شود نکات ایمنی گفته شده در این مطلب را رعایت کنید تا در دام افراد سودجو و کلاهبردار گرفتار نشوید.

 

نویسنده: رپورتاژ

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها