|
کدخبر: 333755

راهنمای نهایی انتخاب رنگ کانسیلر برای پوست گندمی، روشن، تیره

 

کانسیلر یکی از محصولات آرایشی پرطرفدار بین خانم ها است. برای بانوان با پوست روشن رنگ هلویی آن پیشنهاد می شود و افراد دارای پوست تیره از رنگ طلایی کانسیلرها معمولا استفاده می کنند. همچنین رنگ کانسیلر برای پوست گندمی تا 2 درجه می تواند روشنتر از رنگ تیره آن باشد، اگر پوستتان در این طیف رنگی است.

این محصول می تواند تیرگی اطراف چشم ها را از بین ببرد و چهره را جذاب و با طراوت نشان دهد. اگر می خواهید از این ماده آرایشی استفاده کنید، ابتدا باید انواع رنگ بندی های آن، برای پوست های مختلف را بشناسید. رنگ کانسیلر برای پوست گندمی تا رنگ این محصول برای پوست تیره یا روشن فرق می کند، بنابراین در ادامه به تفاوت این رنگ ها می پردازیم.

رنگ هلویی و صورتی مناسب پوست سفید

راهنمای انتخاب کانسیلر متناسب با رنگ پوست

انواع پوست ها با رنگ های تیره یا روشن نیاز به کانسیلرهای مختلفی دارند تا بهترین میکاپ را داشته باشند. برای انتخاب بهترین رنگ کانسیلر ابتدا باید رنگ پوست خود را بشناسید، سپس به مارک این محصول دقت کنید، برخی برندها تاثیر فوق العادهای روی پوست می گذارند.

به طور مثال برند کانسیلر آسترا یکی از برندهای معروف بوده که برای انواع پوست با تناژ رنگی مختلف این محصول را تولید کرده است.

مناسب ترین کانسیلر برای پوست روشن

اگر پوست روشنی دارید، کانسیلرهایی با تناژ متمایل به صورتی یا هلویی تهیه کنید. این محصولات می توانند با رنگ پوست شما هماهنگ شوند و بیشتر نواقص آن را بپوشانند.

پوست تیره

برای این نوع پوست پیشنهاد می دهیم که محصولاتی با تناژ طلایی، کاراملی یا قهوه ای بخرید. این محصولات می توانند جلوه ای طبیعی و حالتی یک دست روی پوست به وجود آورند.

پوست گرم

اگر پوست شما گرم است، کانسیلرهایی با تناژ هلویی یا طلایی بهترین گزینه هستند. این رنگ ها با گرمای طبیعی پوست شما هماهنگ شده و جلوه ای طبیعی و زیبا به وجود می آورند.

پوست سرد

پیشنهاد ما به شما برای این نوع پوست ها کانسیلرهایی با تناژ صورتی یا مایل به قرمز هستند. با استفاده از این رنگ ها جلوه ای طبیعی و درخشان به چهره خود بدهید.

پوست متوسط

برای این نوع پوست، رنگ های متعادلی وجود دارد. این رنگ ها مثل بژ ملایم می باشند.

پوست حساس و مستعد قرمزی

برای کسانی که لکه های قرمزی مختلفی روی چهره خود دارند، پیشنهاد می دهیم که از کانسیلرهایی با تناژ سبز استفاده کنند. سبز می تواند رنگ قرمز را خنثی کند، به همین دلیل با استفاده از آن تمرکز را از روی قرمزی پوست خود بر می دارید.

رنگ کانسیلر برای پوست گندمی

بهترین رنگ کانسیلر برای پوست گندمی یک تا 2 درجه روشنتر از رنگ طبیعی پوست است. برای این نوع پوست پیشنهاد می دهیم که به سراغ رنگ های خیلی روشن یا خیلی تیره نروند، چون لکه های جدیدی روی چهره به وجود می آورند.

رنگ طلایی مناسب پوست گندمی

معرفی تاثیرگذاری کانسیلرها برای پوست های مختلف

رنگ بندی متنوع کانسیلرها شاید شما را در انتخاب سردرگم کنند؛ بنابراین در ادامه انواع رنگ بندی ها و ویژگی های این محصولات را توضیح می دهیم تا با آنها بیشتر آشنا شوید.

رنگ کانسیلر روشن و نچرال

از این رنگ ها برای پوشاندن عیب های جزئی صورت استفاده می شود. شما می توانید انواع قرمزی ها و تیرگی های کم رنگ صورت خود را با رنگ های روشن و نچرال بپوشانید و میکاپی یکدست و زیبا داشته باشید.

کانسیلرهای صورتی و نارنجی

اگر از تیرگی زیاد زیر چشم های خود رنج می برید، صورتی و نارنجی را امتحان کنید که به خوبی این تیرگی ها را محو می کنند. نارنجی برای تناژ تیره و صورتی برای تناژ روشن استفاده می شود.

سبز تناژ رنگی برای محو کردن جوش ها

این رنگ برای خنثی کردن قرمزی های روی صورت است و جای جوش یا رزاسه را به خوبی محو می کند.

کانسیلر زرد برای از بین بردن سیاهی روی پوست

با استفاده از کانسیلر زرد می توانید تیرگی های متوسط صورت خود را محو و برخی نواحی را روشنتر کنید.

اشتباهات رایج در انتخاب رنگ کانسیلر چه هستند؟

برخی افراد در انتخاب رنگ کانسیلر برای پوست گندمی یا هر رنگ دیگری برخی اشتباهات را مرتکب می شوند که عبارتند از:

انتخاب تناژ بسیار روشن یا خیلی تیره

شما باید رنگ هایی را انتخاب کنید که با پوست شما هماهنگی بیشتری دارند. اگر به جای این کار تناژ خیلی روشن یا تیره بخرید، نه تنها نمی توانید عیب های صورت خود را بپوشانید، بلکه حتی آنها را بیشتر آشکار می کنید.

توجه نکردن به تناژ پوستی

اگر زمان خرید به تناژ پوست خود توجه نکنید، نواقص پوست شما چون جوش بیشتر دیده می شود.

رنگ طلایی و قهوه ای مناسب پوست تیره

استفاده نادرست از رنگ های خنثی کننده

برخی فکر می کنند هر چه از کانسیلرهایی با رنگ های خنثی کننده مثل نارنجی، صورتی یا سبز استفاده کنند، عیب های صورت بیشتر پوشانده می شود؛ در صورتی که این موضوع فقط کانون توجه را روی جوش صورتتان بیشتر می کند.

بررسی نکردن محصول حین خرید

قبل از اینکه بخواهید این محصول را از فروشگاه ها بخرید، حتماً آن را بررسی کنید. نور مصنوعی که در فروشگاه های لوازم آرایشی و بهداشتی استفاده می شوند، رنگ کانسیلر را نادرست نشان می دهد؛ بنابراین شما باید برای تست این محصول در مقابل نور طبیعی قرار بگیرید.

خرید از فروشگاه های نامعتبر

برخی فروشگاه های نامعتبر کانسیلرهایی با کیفیت پایین را می فروشند؛ این محصولات نه تنها ماندگاری بالایی ندارند، حتی در برخی موارد می توانند برای بدن مضر باشند! بنابراین قبل از خرید، مطمئن شوید که فروشگاه عرضه کننده آنها معتبر است و مجوزهای لازم برای فروش را دارد.

ما کاج شاپ را به عنوان یک فروشگاه حرفه ای در زمینه خرید کانسیلر معرفی می کنیم. کاج شاپ سایت خرید لوازم آرایشی اصل است که تنوع بالایی از محصولات را با کیفیت مناسب عرضه می کند.

رنگ کانسیلر، نکته ای مهم در خرید این محصول

رنگ کانسیلر برای پوست گندمی و انواع پوست ها با رنگ های مختلف متفاوت است. تا زمانی که این محصول را با تناژ مناسبی نخرید، نباید انتظار تاثیرگذاری بالایی از آن داشته باشید. توصیه می کنیم که در زمینه خرید این ماده آرایشی حتماً از کارشناسان حرفه ای هم مشورتی بگیرید و متناسب با راهنمایی های آنها خریدتان را انجام دهید تا مبادا در آینده از خرید خود پشیمان شوید.

متخصصین تناژ هلویی را برای پوست سفید و طلایی را برای پوست گندمی و تیره پیشنهاد می دهند، در این گزارش انواع رنگ کانسیلر را برای رنگ پوست های مختلف بررسی کرده ایم.

 

نویسنده: رپورتاژ

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها