|
کدخبر: 333957

چگونه دعوت های ربات تلگرامی را افزایش دهیم؟ همستر، داگز و ... (رایگان)

 

اگر نیم نگاهی به مخاطبین بخش تلگرام خود در یک ماه گذشته بیندازید، متوجه خواهید شد که افراد بسیار زیادی به عضویت تلگرام درآمدند تا کسب درآمد بهتری داشته باشند. اما با یکی دوتا اکانت تلگرامی نمی‌توانید به سود خوبی دست پیدا کنید، بلکه باید به دنبال بهترین روش شبکه سازی باشید تا رفرال گیری دسته جمعی انجام دهید. تکنیک‌هایی که در ادامه آموزش میدهیم سرعت رشد شما را چند برابر خواهد کرد.

استفاده از نسخه تلگرام پریمیوم

ربات های تلگرامی اغلب به دنبال استفاده از نسخه‌های تلگرام پرمیوم هستند، به عنوان مثال همستر به کسانی از تلگرام پرمیوم استفاده می‌کنند سکه بیشتری میدهد. از طرفی نوع شبکه سازی و همچنین رفرال گیری نسخه تلگرام پرمیوم کاملا متفاوت است و در هر ربات شرایط آن کاملا فرق می‌کند.

اما برای تهیه اشتراک پریمیوم تلگرام به هیچ وجه از نسخه مود شده تلگرام استفاده نکنید. چرا که تلگرام به سادگی دسترسی به حساب اصلی شما را محدود می‌کند و در این صورت کل زحمات شما از بین میرود. به همین دلیل است که ربات داگز کیفیت نسخه تلگرام را بررسی می‌کنید و روی برخی از نسخه‌های دستکاری شده تلگرام قابل راه اندازی نیست. برنامه تلگرام کاملا سالم است و کار می‌کند، اما امکان استفاده از ایردراپ داگز را ندارد و همین موضوع بزرگترین تنبیه برای کاربران جعلی خواهد بود.

استوری گذاشتن در تلگرام و قرار دادن لینک دعوت

هر بار که صفحه تلگرام خود را باز می‌کنید متوجه می‌شوید که چندین و چند نفر استوری گذاشتند. این استوری‌ها می‌تواند موضوعات متفاوتی داشته باشد و با اهداف خاص نیز قرار داده شوند. اما کسانی که با استفاده از استوری تلگرام تبلیغ ربات‌های مختلف را می‌کنند علاوه بر این که رفرال بیشتری به دست می‌آورند و از سمت خود ربات نیز سکه دریافت می‌کند. حتی برخی از ربات‌های تلگرامی در ازای تبلیغات با استوری گذاشتن به کاربران خود ترون و تلگرام استارز پرداخت می‌کند.

اگر از تلگرام استاندارد استفاده کنید که چنین قابلیتی نخواهید داشت، برای این منظور نیاز به خرید شماره مجازی فوری خواهید داشت. زمانی که از یک کشور مناسب مانند آمریکا و یا کانادا شماره مجازی تهیه می‌کنید به سادگی می‌توانید استوری بگذارید و کد رفرال خود را به دوستان و مخاطبین تلگرام پیشنهاد دهید. دقت کنید که همیشه چند محتوای جذاب قرار دهید و در بین آن ربات تلگرامی خود را نیز به دیگران معرفی کنید، در غیر این صورت نتیجه مطلوبی نخواهید گرفت؛ باید مخاطبین شما به بهانه یک محتوای جذاب استوری شما را باز کنند تا به دعوت شما برای پیوستن به ربات‌های تلگرامی پاسخ مثبت دهند.

در گروهای گفتگو محور از دیگران دعوت کنید

اگر بخواهید به صورت عادی لینک دعوت از ربات‌های تلگرامی را داخل یک گروه قرار دهید به سادگی پاک می‌شود، چرا که هر گروه یک ربات محافظ دارد که از ارسال لینک جلوگیری می‌کند. اما افراد باهوش لینک دعوت خود را در Bio تلگرام قرار میدهند و سپس از دیگر دوستان خود میخواهند که در آن عضو شوند. البته این که این کار به سادگی نیست و باید برای آن خدماتی ارائه کنید.

 به عنوان مثال کسانی که دسترسی به اخبار اقتصادی دست اول دارند به ازای عضویت دیگران مجلات پولی خود را در اختیارشان قرار میدهند. در این روش باید به دنبال یک خدمت ویژه بدون هزینه باشید که دیگران را ترغیب به این کار کند. حتی برخی از افراد 1 تا 10 تلگرام استارز و حتی ترون در اختیار افراد قرار میدهند. چرا که با این کار دیگران را ترغیب می‌کنند که از لینک دعوت آن ها استفاده کنند. شبکه سازی در گروه‌های تلگرامی گاها جواب میدهد و می‌تواند برای شما رفرال گیری به دنبال داشته باشد.

استفاده از سایت‌های پرسش و پاسخ

امروزه تعداد سایت‌های پرسش و پاسخ بسیار زیاد است و در مورد هر موضوعی می‌توانید چند سایت گفتگو محور پیدا کنید. برخی از این سایت‌ها قوانین سختگیرانه‌ای برای قرار دادن لینک دعوت تلگرامی دارند و بهتر است که سراغ آن ها نروید. چرا که حاشیه بسیار زیاد دارد و همواره محدود می‌شوید. اما برخی از سایت ها برای این موضوع محدودیتی نخواهند داشت و شما به سادگی می‌توانید لینک دعوت خود را در آن ها قرار دهید. با این حال قرار دادن لینک مستقیم برای یک فرد با تجربه مزایای خاصی به دنبال ندارد. بهتر است که اندکی تبلیغات انجام دهید و سپس لینک ما خود را قرار دهید تا بهترین و جذابترین نتیجه ممکن را دریافت کنید.

شبکه سازی در اینستاگرام

یکی از بهترین روش‌هایی که به کمک آن می‌توانید از دیگران دعوت کنید تا ربات‌های تلگرامی عضو شوند، استوری اینستاگرام است. اما صرفا استوری گذاشتن فایده ندارد و نمی‌تواند افراد بسیار زیادی را به خود جلب کند. بهتر است که برای اون ربات به خصوص تولید محتوای حرفه‌ای و جذاب انجام دهید و با هشتگ گذاری مناسب به اکسپلور دست پیدا کنید. به عنوان مثال در مورد مزایای ربات داگز تلگرام یک پست درست کنید و چندین و چند هشتگ مناسب و ترند در آن قرار دهید. دقت کنید که محتوای خود را بر اساس موضوعات اجتماعی روز درست کنید تا دست به دست شود و از لینک دعوت اکانت شخصی شما استفاده کنند.

کامنت گذاری زیر پست افراد مطرح

برخی از پست‌های اینستاگرام، فیسبوک، توییتر با هدف جنگ و جدل کامنتی بارگذاری می‌شود. در این زمان شما می‌توانید به صورت بسیار خلاصه و اجمالی لینک دعوت ربات تلگرامی مورد نظر خود را قرار دهید. دقت کنید که لینک را به نحوی قرار دهید که برای افراد جذاب باشد. اگر بخواهید آدرس و نام ربات را قرار دهید کسی ثبت نام نمی‌کند، در صورتی که بگویید بهترین ربات پولسازی تلگرامی بدون سرمایه، اولیه چند نفری آن را کپی می‌کنند و داخل تلگرام خود استفاده خواهند کرد. برای بازدهی بهتر دعوت ربات‌های تلگرامی باید با خلاقیت زیاد ثبت کنید.

ساخت ربات تبلیغاتی هدفمند

یکی از بهترین روش‌هایی که می‌توانید لینک دعوت خود را به دیگران بدهید و آن ها نیز ثبت نام کنند، ساخت یک ربات دانلود فیلم می‌‌باشد. به عنوان مثال یک فیلم خاص خارجی که طرفداران بسیار زیادی دارد دانلود می‌کنید و شرایط دانلود آن را تایید عضویت در ربات تلگرامی قرار میدهید. پس از عضویت نیز فیلم را در اختیار کاربران قرار میدهید تا آن ها استفاده کنند. به این موضوع فکر کنید که به غیر از فیلم های خاص خارجی چه فایلی را می‌توانید قرار دهید تا دیگران استفاده کنند و برای آن ها جذاب باشد.

در این پست آموزشی به صورت ویژه به بررسی بهترین روش‌های دعوت از دیگران برای ثبت نام در ربات‌های تلگرامی پرداختیم. به یاد داشته باشید کسانی که از تلگرام پرمیوم استفاده می‌کنند و اندکی نیز خلاقیت دارند بهترین نتیجه را خواهند گرفت. در بخش نظرات به ما بگویید با چه روشی می‌توان بیشترین دعوت را ربات‌های تلگرامی را به دست آورد.

 

نویسنده: رپورتاژ

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها