|
کدخبر: 333964

درباره ترنسیس بیشتر بدانید: ترجمه تخصصی مقاله با بهترین کیفیت

 

 

درباره ترنسیس بیشتر بدانید: ترجمه تخصصی مقاله با بهترین کیفیت

پلتفرم ترجمه تخصصی ترنسیس، به عنوان سایتی که ترجمه‌های باکیفیت تضمینی ارائه می‌دهد، شناخته می‌شود.

اما چه چیزی باعث شده است که این پلتفرم به این عنوان برسد؟

در این مطلب می‌خواهیم ویژگی‌های طلایی ترنسیس را بررسی کنیم و خدمت ترجمه مقاله با تضمین بازگشت وجه را به شما معرفی کنیم.

ویژگی‌های طلایی ترنسیس

ابتدا، ویژگی‌های کلی ترنسیس که آن را به یکی از بهترین سایت‌های ترجمه ایران تبدیل کرده است بررسی می‌کنیم.

  • ترجمه تخصصی به 9 زبان زنده دنیا: در ترنسیس امکان ترجمه فارسی به 9 زبان زنده دنیا وجود دارد؛ زبان‌های انگلیسی، فرانسوی، آلمانی، ترکی، روسی، ایتالیایی، چینی، اسپانیایی و عربی.

  • بیش از 30 زمینه تخصصی: در ترنسیس امکان ترجمه متون تخصصی در بیش از 30 زمینه وجود دارد؛ تمامی مترجمانی که این سفارشات را به عهده می‌گیرند، در این زمینه تحصیل کرده‌اند و در آزمون اختصاصی ترنسیس قبول شده‌اند؛ پس همگی مترجمان با سابقه و سطح بالا هستند.

  • قیمت متناسب با بودجه و کیفیت: شما در ترنسیس می‌توانید متانسب با بودجه و کیفیتی که مدنظر دارید، سطح کیفی انجام سفارشات را مشخص کنید؛ دقت کنید که برخی از سفارشات، تنها دارای سطوح بالا هستند و هر مترجمی از عهده آن برنمی‌آید؛ برای مثال، ترجمه فیلم و صوت، ترجمه تخصصی مقاله.

  • امکان پرداخت مرحله‌ای: از ویژگی‌های ترنسیس این است که می‌توانید به صورت قسطی و مرحله‌ای هزینه سفارشات را پرداخت کنید؛ بسته به حجم سفارش و مدت زمان تحویل، درصد مبلغ پرداختی در هر مرحله، متفاوت است.

  • ارائه خدمات متنوع ترجمه: در ترنسیس خدمات ترجمه متفاوتی ارائه می‌شود؛ از ترجمه متون تخصصی و ترجمه رسمی گرفته تا بازنویسی مقاله، ترجمه شفاهی، استخراج مقاله و ویراستاری حرفه‌ای، و خدمات مقاله که خود فهرستی جداگانه می‌طلبد!

  • تضمین بازگشت وجه: در صورتی که از کیفیت انجام سفارش ترجمه خود رضایت نداشته باشید، ترنسیس وجه پرداختی را به شما برمی‌گرداند.

لیست خدمات ترنسیس

اما کاربردی‌ترین خدمات ترنسیس چیست؟ قرار است در این بخش با برخی آشنا شویم.

ترجمه رسمی: خدمت ترجمه رسمی به تازگی به این لیست اضافه شده است و از آنجایی که بدون واسطه دیگر و ترجمه توسط مترجم رسمی قوه قضاییه انجام می‌شود، هزینه آن مناسب است.

برای ترجمه رسمی مدارک شناسایی، اسناد حقوقی، مدارک تحصیلی و ... به زبان‌های انگلیسی، عربی، فرانسوی و آلمانی، می‌توانید به ترنسیس اعتماد کنید.

ترجمه کتاب: ترجمه کتاب یکی از خدماتی است که به مترجمان حرفه‌ای، متخصص و با سابقه نیاز دارد؛ در نتیجه نمی‌توان آن را به هر کسی سپرد. این خدمت در ترنسیس با بالاترین کیفیت ارائه می‌شود و سابقه همکاری با چندین انشارات رسمی و معتبر را در کارنامه خود دارد.

خدمات مقاله: این خدمات تنها شامل ترجمه نمی‌شود! در صورتی که بخواهید پایان نامه خود را به مقاله تبدیل کنید، ترنسیس این کار را برای شما انجام می‌دهد. همچنین رفرنس‌دهی و فرمت‌بندی و ویراستاری مقاله. در انتها نیز، خود ترنسیس در فرآیند ترجمه مقاله و چاپ آن در ژورنال‌های علمی به شما کمک خواهد کرد.

ترجمه شفاهی: این خدمت نیز مانند سرویس ترجمه کتاب، به مترجم باتجربه و ماهری نیاز دارد که باید دانش بالایی در زمینه‌ تخصصی و حتی عمومی زبان‌های موردنظر داشته باشد.

سخن پایانی

به طور کلی هنگامی که قصد دارید برای انجام سفارشات ترجمه خود، یک سایت را انتخاب کنید، ابتدا به خوبی سایت و خدمات مربوطه، وضعیت پشتیبانی و نظرات کاربران را بررسی کنید.

برای اطلاعات بیشتر می‌توانید به وب‌سایت ترجمه تخصصی ترنسیس سر بزنید.

 

نویسنده: رپورتاژ

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها