|

چرا یوتیوب پریمیوم بخرم؟ | ویژگی ها و قابلیت های یوتیوب پریمیوم

کسب و کار چرا یوتیوب پریمیوم بخرم؟ | ویژگی ها و قابلیت های یوتیوب پریمیوم

 

یوتیوب یکی از بزرگ‌ترین منابع دسترسی به انواع ویدئوهای آموزشی، سرگرمی و... است که به علاقمندان کمک می‌کند می‌کند تا محتوای مورد نظر خود را جستجو کرده و به آن دسترسی داشته باشند.

باید گفت این مخزن بزرگ از ویدئو، بیش از نیمی از محتواهای ویدئویی جهان را در خود جای داده است و به عنوان یکی از بهترین منابع در میان کاربران مورد استفاده قرار می‌گیرد. از آن‌جایی که قشرهای مختلفی درون یوتیوب فعالیت می‌کنند، هر فرد به دنبال هر فیلمی که باشد قادر است در این پلتفرم از آن بازدید کرده و به نیاز خود پاسخ دهد.

البته این مخزن ویدئو جذاب، باگ‌هایی دارد که در استفاده روزمره خود را نشان می‌دهند و در نسخه پریمیوم، این مشکلات برطرف شده و چیزی فراتر از ذهنیت مخاطب، به همراه آورده؛ بنابراین اگر نیاز به داشتن دنیای بدون مرز یوتیوب در شما غوغا می‌کند، با خرید یوتیوب پریمیوم از یک فروشگاه معتبر و منحصربه‌فرد، این نیاز را پاسخ دهید.

یوتیوب پریمیوم چه ویژگی هایی دارد؟

همان‌گونه که اشاره شد یوتیوب پریمیوم ایرادات نسخه رایگان را برای علاقمندان برطرف کرده و یک دسترسی بی‌حد و مرز برای علاقمندان به دیدن ویدئوها رقم زده؛ در این نسخه امکان شنیدن موسیقی نیز فراهم شده و یک دسترسی بی‌نهایت برای کاربران ایجاد کرده است.

این پلتفرم علاوه بر این‌که برنامه‌های متفاوت و سرگرم کننده ارائه می‌دهد، بسیاری از محتواهای آموزشی را در بر دارد که برای یادگیری هنرهای مختلف و یا حتی مطالب درسی نیز کاربردی خواهند بود. البته ویژگی‌های نسخه پریمیوم این پلتفرم بسیار زیاد است که از جمله آن‌ها می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

امکان دانلود و پخش آفلاین ویدئوها

اغلب افرادی که از یوتیوب استفاده می‌کنند، می‌دانند که امکان پخش ویدئوها بدون اینترنت در این پپلتفرم وجود ندارد، اما گوگل که حالا صاحب رسمی یوتیوب قلمداد می‌شود، این امکان را برای مخاطبان خود که برای خرید یوتیوب پریمیوم اقدام کرده‌اند، فراهم کرده و به ایشان این مزیت را داده است تا پس از خرید اشتراک، به راحتی فایل‌های مورد نظر خویش را دانلود نموده و به صورت آفلاین از آن بهره ببرند.

به بیان بهتر، کاربران نسخه پریمیوم می‌توانند به راحتی فایل مورد نظر خویش را در این برنامه دانلود کنند و در هر زمان و مکانی بدون نیاز به اینترنت به تماشای آن بنشینند.

دسترسی به انواع فیلم و سریال ها

یکی دیگر از امکانات یوتیوب پریمیوم، قابلیت دسترسی به انواع فیلم و سریال، مستندهای مختلف، ویدئوهای مختلف و... است که برای کاربران نسخه رایگان امکان‌پذیر نیست.

به بیان بهتر تنها کاربران نسخه پریمیوم یوتیوب می‌توانند از تمامی قسمت‌های ویدئوهای مدنظر استفاده کنند و در این پلتفرم به تماشای سریال‌ها و ویدئوهای محبوب خود بنشینند؛ به این ترتیب، دسترسی انحصاری به محتواهای بی‌نظیر بر این اساس ممکن خواهد بود.

حذف شدن تبلیغات

عموما تبلیغات یکی از آزار دهنده‌ترین بخش‌های گشت‌وگذار در نت هستند و مدت‌زمان بسیار زیادی از وقت افراد را تلف می‌کنند؛ از بین رفتن تبلیغات می‌تواند تا حد مطلوبی در وقت کاربران صرفه‌جویی کند و تجربه‌ای منحصر‌به فرد برای ایشان بسازد.

تبلیغات ویدئوهای یوتیوب در ابتدا حدود 10 ثانیه از وقت افراد را می‌گیرد و ممکن است در حین پخش ویدئو نیز خودی نشان دهند!

با خرید یوتیوب پریمیوم از یک فروشگاه معتبر و کاربلد، این مشکل برطرف شده و افراد می‌توانند به راحتی و فارغ از دیدن تبلیغات آزاردهنده، به تماشای ویدئوی مورد نظر خویش بنشینند.

امکان پخش در پس زمینه

یکی دیگر از امکانات جذاب یوتیوب پریمیوم، قابلیت پخش در پس‌زمینه است. به بیان بهتر، با این ویژگی به سادگی می‌توان در حین پخش ویدئوهای یوتیوب، به سایر اپلیکیشن‌ها سر زد و از امکانات آن‌ها بهره‌مند شد.

باید گفت که نسخه پریمیوم تا حد بسیار زیادی برای مخاطب ارزش قائل شده و این امکان را برای ایشان فراهم می‌کند تا از هر یک از خدمات مورد نیاز خویش بهره برده و تجربه یک بازدید لذت‌بخش را داشته باشند. به همین علت خرید اشتراک این نسخه، از یک فروشگاه خوب، لذتی وصف نا‌پذیر را برای کاربران به ارمغان می‌آورد.

مهم ترین کارایی یوتیوب پریمیوم چیست؟

یوتیوب پریمیوم یک منبع بی‌بدیل از انواع فیلم‌ها و ویدئوهایی است که هر فرد به آن نیاز دارد. این نسخه اشتراکی، کارایی بسیار زیادی دارد و به کاربران خدمات بسیار مطلوبی ارائه می‎دهد. به عنوان مثال با خرید یوتیوب پریمیوم، می‌توان علاوه بر بازدید از هزاران فیلم، سریال و مستند، از تبلیغات آزاردهنده رهایی یافته و بهترین نسخه از یوتیوب را به تماشا نشست.

از سوی دیگر امکان دانلود و پخش آفلاین ویدئوهای مختلف در این نسخه برای مخاطبان وجود دارد که در هر زمان و مکانی قابلیت دسترسی به ویدئوها را برای کاربر فراهم خواهد کرد.

بهترین فروشگاه برای خرید یوتیوب پریمیوم

فروشگاه‌های مختلفی برای فروش نسخه اشتراکی یوتیوب اقدام می‌کنند؛ اما در این میان، سایت سیب‌کده با آدرس اینترنتی https://sibkade.com/ یکی از بهترین فروشندگان نسخه پریمیوم است که با ارائه خدمات پس از فروش و پشتیبانی اصولی، بهترین گزینه برای خرید یوتیوب پریمیوم به شمار می‌رود.

بنابراین اگر به دنبال یک فروشگاه‌ معتبر هستید که خدمات استثنایی در میان سایر فروشندگان به شما ارائه دهد، سیب‌کده بهترین گزینه خواهد بود.

 

نویسنده: رپورتاژ
کدخبر: 334357

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها