|
کدخبر: 334424

قیمت تور کیش با صبحانه، ناهار و شام

سفر به کیش، یکی از بهترین تفریحاتی است که افراد می‌توانند ان را تجربه نمایند. این جزیره زیبا، به همراه امکانات تفریحی و رفاهی خود، بسیاری از افراد را ترغیب کرده تا از این مکان زیبا دیدن نمایند و لذت ببرند. یکی از دغدغه‌های موجود برای سفر به کیش، وجود تور مناسب همراه با صبحانه و ناهار و شام است. از این رو، در ادامه به جزئیات مربوط به ابن مسئله و براورد هزینه‌های آن خواهیم پرداخت.

هتل‌های فولبرد در کیش

هتل فولبرد کیش شامل اقامت به همراه سه وعده غذایی کامل است: صبحانه، ناهار و شام. در این نوع اقامت، تمامی وعده‌های غذایی در هتل سرو شده و معمولاً هزینه‌ای جداگانه برای غذا پرداخت نمی‌شود. این گزینه برای مسافرانی که قصد دارند بیشتر وقت خود را در هتل سپری کنند و نیازی به جستجو برای غذا در خارج از هتل ندارند، مناسب است.

اما اگر شما از آن دسته افرادی هستید که می‌خواهید وقت خود را خارج از هتل سپری کنید و برای وعده‌های غذایی هم نگران هستید، تورهای مختلف چون تورهای کیش ندابال این امکان را فراهم کرده‌اند که افراد با پرداخت هزینه تور، وعده‌های صبحانه، ناهار و شام در اختیار داشته‌باشند.

هتل هافبورد در کیش

هتل هافبرد در کیش به هتلی گفته می‌شود که در آن هزینه اقامت به همراه دو وعده غذایی شامل صبحانه و شام (یا ناهار) محاسبه می‌شود. در این نوع اقامت، میهمانان برای وعده ناهار (در صورت ارائه شام) یا شام (در صورت ارائه ناهار) باید هزینه اضافی پرداخت کنند یا از رستوران‌های خارج از هتل استفاده کنند. این گزینه معمولاً برای مسافرانی مناسب است که روزها به بازدید از جاذبه‌ها می‌پردازند و تنها به وعده شام در هتل نیاز دارند.

هتل‌های شایگان، ترنج و پارمیس از جمله هتل‌های هافبورد موجود در کیش هستند که افراد می‌توانند آن‌ها را رزرو نمایند و از خدمات موجود در این هتل‌ها بهره‌مند شوند. اما اگر نمی‌خواهید در این هتل‌ها اقامت داشته باشید، می‌توانید در سایر هتل‌ها اقامت داشته و از خدمات صبحانه، ناهار و شام تور استفاده کنید.

سایر هتل‌ها در کیش

برخی از هتل‌های موجود در کیش مانند هلیا، ارم، بین‌المللی، امیرکبیر، سان رایز و پارمیدا، در مواردی خاص وعده ناهار و شام را به منو خود اضافه می‌کنند و اجازه می‌دهند تا مسافران، غذای دلخواه خود را انتخاب نمایند. البته، در این هتل‌ها، بوفه‌های سلف سرویط موجود نیست و صرفا افراد می‌توانند یک غذا خاص را سفارش دهند.

در واقع این هتل‌ها هنگامی که تعداد مسافران در جزیره کیش کاهش می‌یابد، به منظور جذب مشتری، رزرو غذا را به منوی خود اضافه می‌کنند. اما، زمانی که تعداد مسافران در جزیره کیش افزایش یابد، دیگر امکان سفارش غذا از رستوران‌ها توسط هتل وجود ندارد. از این رو اطلاع از خدمات و قیمت صبحانه، ناهار و شام تور کیش، می‌تواند کمک شایانی به شما کند.

تاثیر رزرو غذا بر قیمت تور کیش

رزرو غذا می‌تواند تاثیرات متعددی بر قیمت تور کیش داشته باشد. در ادامه به چندین جنبه اصلی این موضوع می‌پردازیم:

1. بسته‌های تور شامل وعده‌های غذایی

بسیاری از تورهای کیش، بسته‌هایی را ارائه می‌دهند که شامل وعده‌های غذایی (صبحانه، نهار و شام) در هتل یا رستوران‌های خاص است. این بسته‌ها معمولاً قیمت کلی تور را افزایش می‌دهند، اما به‌صرفه‌تر از خرید جداگانه وعده‌های غذایی در جزیره هستند.

2. نوع وعده‌های غذایی

نوع و کیفیت وعده‌های غذایی نیز بر قیمت تأثیر می‌گذارد. تورهایی که شامل غذاهای لوکس و رستوران‌های پنج ستاره هستند، هزینه‌های بالاتری دارند. در مقابل، تورهایی که وعده‌های غذایی ساده‌تری ارائه می‌دهند، معمولاً قیمت‌های مناسب‌تری دارند.

3. هزینه‌های رستوران‌های محلی

اگر وعده‌های غذایی در تور رزرو نشده باشد، مسافران باید در رستوران‌های محلی غذا تهیه کنند. قیمت غذا در کیش نسبت به سایر شهرها ممکن است بالاتر باشد، بنابراین رزرو غذا در تور می‌تواند به کاهش هزینه‌های کلی سفر کمک کند.

4. تخفیف‌های گروهی

تورهایی که وعده‌های غذایی را به صورت گروهی رزرو می‌کنند، اغلب تخفیف‌های بیشتری دریافت می‌کنند. این تخفیف‌ها ممکن است در نهایت باعث کاهش قیمت نهایی تور شود.

5. انعطاف‌پذیری و انتخاب شخصی

در برخی از تورها امکان رزرو غذای اختیاری وجود دارد. این به مسافران اجازه می‌دهد که انتخاب کنند آیا مایل به پرداخت هزینه اضافی برای وعده‌های غذایی هستند یا ترجیح می‌دهند از رستوران‌های محلی استفاده کنند.

هزینه موجود برای رزرو هر وعده غذایی در تور کیش در حدود ۳۵۰،۰۰۰ تا ۴۰۰،۰۰۰ تومان است. از این رو، اگر قصد دارید تور کیش به همراه صبحانه، ناهار و شام را رزرو نمایید، لازم است تا به این نکته توجه داشته‌باشید. به عنوان مثال، اگر تور سفر شما سه شب و چهار روز باشد، برای سه وعده ناهار، نیاز است تا هزینه‌ای در حدود ۱،۲۰۰،۰۰۰ تومان بیشتر پرداخت نمایید.

رزو تور کیش با صبحانه، ناهار و شام

بسیاری از هتل‌های موجود در کیش کیفیت مناسبی از غذاها را در اختیار مسافران قرار نمی‌دهند. البته، برخی هتل‌های پنج ستاره همچون پارمیس، ترنج و مارینا را می‌توان استثنا در نظر گرفت که از غذاهایی با کیفیت بالا برخوردار هستند. به هر حال، اگر به همراه تور به کیش سفر می‌کنید و کیفیت غذا برای شما از اهمیت بالایی برخوردار است، می‌توانید خدمات صبحانه، ناهار و شام تور استفاده کنید.

رزرو تور کیش

به منظور رزرو تور کیش، می‌توانید از شهرهای مختلف اقدام نمایید. به طور معمول تور کیش در شهرهایی همچون تهران، مشهد، تبریز، اصفهان، اهواز، کرمان، کرمانشاه، بندرعباس و شیراز برگزار می‌شود. افراد می‌توانند برای آگاهی از سایر شهرها که در آنجا تور کیش برگزار می‌شود و یا اطلاع از قیمت و خدمات صبحانه، ناهار و شام با تور کیش، با پشتیبانان ندابال در تماس باشند.

سخن پایانی

جزیزه کیش یکی از بهترین مکان‌های تفریحی و سیاحتی است که افراد میتوانند به آن سفر نمایند. البته، همراهی با تور کیش به همراه صبحانه، ناهار و شام، لذت این سفر را چندین برابر خواهد کرد و افراد با خیالی آسوده می‌توانند از سفر خود لذت ببرند. به منظور اگاهی از نحوه رزرو تورهایی همچون تور مشهد، تور کیش و... و البته قیمت تور با وعده‌های غذایی، می‌توانید با کارشناسان ندابال همراه باشید.

نویسنده: رپورتاژ

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها