|
کدخبر: 334696

بهترین مرکز فروش هوزریل آتش نشانی کجاست؟

تأمین تجهیزات آتش نشانی در ساختمان‌های مسکونی، اداری و غیره، به‌خصوص ساختمان‌های مرتفع، یک‌ امر ضروری است. دسترسی به تجهیزات اطفاء حریق در واحدهای مسکونی، اداری یا تجاری به کاربران امکان می‌دهد که بدون اتلاف وقت آتش‌سوزی‌های کوچک را مهار کنند و مانع گسترش آتش و خسارت‌های سنگین شوند. هوزریل آتش نشانی یکی از این تجهیزات است که خرید آن ضرورت دارد. آنچه در خرید هوزریل موردتوجه قرار می‌گیرد، دقت در انتخاب نوع آن و کیفیت شیلنگ است؛ به همین خاطر، انتخاب بهترین مرکز فروش هوزریل آتش نشانی اهمیت زیادی می‌یابد. با خرید شلنگ آتش نشانی و قرقره آن از یک مرجع معتبر می‌توانید چالش‌هایی را که هنگام آتش‌سوزی در ساختمان‌ها ایجاد می‌شود را مرتفع سازد. با ما همراه باشید تا ضمن معرفی مرکز فروش این تجهیزات منحصربه‌فرد استانداردهای تعریف‌شده برای آن را بررسی کنیم.

هوزریل آتش نشانی و اهمیت استفاده از آن

آشنایی با تجهیزات اطفاء حریق و آموزش نحوه عملکرد آن‌ها به شما کمک می‌کند که تا زمان رسیدن ماشین‌های آتش‌نشانی از بروز اتفاقات خطرناک جلوگیری کنید. درصورتی می‌توانید مانع تشدید آتش شوید که واحدهای خود را با تجهیزات اطفاء حریق باکیفیت مجهز سازید. هوزریل یا قرقره آتش نشانی یکی از تجهیزات مهمی است که از چند بخش خاص شامل شلنگ نیمه‌سخت، شیر ورودی، نازل قطع جریان و قرقره تشکیل شده است. باتوجه‌به این که این قرقره به منبع آب نامحدود متصل می‌شود، مهار آتش به‌وسیله آن آسان‌تر خواهد بود. شما می‌توانید از هوزریل آتش نشانی برای اطفاء آتش‌هایی که از مواد جامد مانند پارچه یا چوب نشأت گرفته‌اند، استفاده کنید. درنظر داشته باشید که قرقره آتش نشانی انواع مختلفی دارد.‍

قرقره هوزریل آتش نشانی چیست؟

قرقره آتش نشانی یا همان هوزریل (Hose Reel) از مهم‌ترین تجهیزات آتش نشانی محسوب می‌شود. این محصول دارای چندین بخش شیلنگ نیمه سخت، قرقره، شیر ورودی و نازل قطع جریان است.

انواع قرقره هوزریل

وقتی راجع‌به کیفیت این قرقره و اهمیت خرید آن از یک مرجع معتبر صحبت می‌کنیم، انتظار می‌رود که با انواع مختلفی از این تجهیزات روبه‌رو شویم. تنوع در نوع قرقره آتش نشانی به نوع شلنگ، نحوه نصب آن و مواردی از این قبیل برمی‌گردد. در کل، دو نوع هوزریل دیواری ثابت و هوزریل با بازوی چرخشی به‌عنوان تجهیزات ایمنی اطفاء حریق در ساختمان‌های مختلف مورداستفاده قرار می‌گیرند. شلنگ اطفاء حریق دیواری که در بیشتر مجتمع‌های مسکونی، اداری و تجاری دیده می‌شود، به‌صورت ثابت روی دیوار قرار می‌گیرد و ‌به لوله آب متصل می‌شود.

باتوجه‌به این‌که کارایی این مدل از هوزریل آتش نشانی راحت است و به مهارت خاصی نیاز ندارد، همه افراد می‌توانند بدون آموزش قبلی در مواقع بروز حادثه از آن برای اطفاء حریق استفاده کنند؛ به همین‌خاطر، نصب و استفاده از این قرقره بیشتر دیده می‌شود. برای استفاده از آن باید مطمئن شوید آب داخل نازل وجود دارد؛ سپس، شلنگ را بکشید. قرقره هوزریل با بازوی چرخشی که از امکان چرخش ۱۸۰ درجه برخوردار است، به کاربران کمک می‌کند که در مواقع آتش‌سوزی راحت‌تر شلنگ را به جهات مختلف حمل کنند. استفاده از این قرقره در ساختمان‌های کوچک چندان معمول نیست و بیشتر در کارخانه‌های بزرگ مورداستفاده قرار می‌گیرد.

راهنمای خرید هوزریل آتش نشانی

در خرید قرقره‌های آتش نشانی یک مزیت بزرگ وجود دارد و آن هم این است که شلنگ‌های هوزریل به منبع آبی نامحدود متصل هستند و برخلاف کپسول‌های آتش نشانی که هربار پس از استفاده به پرکردن نیاز دارند، امکان استفاده بدون محدودیت را فراهم می‌سازند. کافی است که پس از مهار آتش، آب اضافی شلنگ را تخلیه و آن را دور قرقره جمع کنید. با‌این‌حال، نمی‌توان از نکات مهم در خرید هوزریل اطفاء حریق غافل شد.

هوزریل آتش نشانی

توجه به کیفیت هوزریل

بهتر است قرقره‌ای را انتخاب کنید که تمامی تجهیزات آن باکیفیت باشند. هرچه کیفیت هوزریل آتش نشانی بیشتر باشد، دوام و طول عمر آن بالاتر بوده و هنگام اطفاء حریق شما را با مشکل روبه‌رو نمی‌کند. معمولا طول هر قرقره آتش نشانی حدود ۴۰ متر از فضای ساختمان را پوشش می‌دهد؛ درنتیجه، باید طول شلنگ را به گونه‌ای انتخاب کنید که کل ساختمان را پوشش دهید. خرید از برندهای مطرح این اطمینان را به شما می‌دهد که قرقره آتش نشانی شما از استانداردهای لازم برخوردار است.

از ویژگی‌های یک هوزریل آتش نشانی باکیفیت می‌توان به سیستم آبرسان داخلی یک تکه برنجی با پوشش نیکل کروم برای افزایش مقاومت آن در برابر خوردگی، استفاده از ورق فولادی ضخیم پرسی در ساخت صفحات قرقره برای افزایش استحکام آن، پوشش رنگ پودری اکترواستاتیک بسیار مقاوم بعد از شست‌وشوی چند مرحله‌ای، استفاده از شفت‌ها و پیچ‌ و مهره‌های مقاوم به خوردگی اشاره کرد.

توجه به قیمت هوزریل

قیمت این قرقره به فاکتورهای مختلفی از جمله: نوع آن، جنس شلنگ، کیفیت تجهیزات به‌کاررفته، برند تولیدکننده و فاکتورهای دیگر بستگی دارد و نمی‌توان قیمت مشخصی برای آن تعیین کرد، اما می‌توان برای خرید این قرقره هوزریل آتش نشانی با قیمت مناسب، یک مرجع خرید تخصصی و معتبر را انتخاب کرد.

انتخاب مرجع خرید معتبر

در خرید تجهیزات آتش‌نشانی، کیفیت به عنوان یک فاکتور اصلی در اولویت قرار می‌گیرد. در صورتی‌که یک مرجع خرید معتبر و متخصص را انتخاب کنید، اطمینان خواهید داشت که قرقره خریداری شده در مواقع اضطراری عملکرد بهینه‌ای ارائه می‌دهد. از بابت قیمت هوزریل نیز دغدغه‌ای نخواهید داشت، چون مراجع معتبر برای جلب رضایت مشتری و اعتماد آن‌ها محصولات باکیفیت خود را با قیمت مناسب عرضه می‌کنند. دراین‌راستا، مجموعه نیکوکار انتخاب ایده‌آلی برای خرید هوزریل آتش نشانی خواهد بود.

این مرکز فروش تجهیزات آتش نشانی و ایمنی با سه دهه سابقه فعالیت درخشان در این حوزه به عنوان بزرگ‌ترین تولیدکننده قرقره هوزریل و جعبه آتش‌ نشانی از متخصصین باتجربه بهره می‌برد و به تکنولوژی روز دنیا مجهز است. مجموعه نیکوکار تمامی محصولات خود را با گارانتی یک ساله و خدمات پس‌از فروش و قیمت مناسب عرضه می‌کند.

جمع بندی

در این مطلب راجع به هوزریل آتش نشانی صحبت کردیم و ضمن بررسی انواع آن، نکات مهم در خرید قرقره اطفاء حریق را بررسی نمودیم. برای این که بتوانید در مواقع ضروری به عملکرد بهینه در استفاده از شلنگ قرقره آتش نشانی برسید، باید از کیفیت آن اطمینان داشته باشید. برای این منظور خرید از یک مرجع مطمئن می‌تواند کیفیت قرقره را تضمین کند. شما می‌توانید قرقره اطفاء حریق را از مجموعه نیکوکار، معتبرترین مرکز فروش تجهیزات آتش نشانی و ایمنی خرید کنید. این مرکز فروش با سابقه درخشان خود، همچنان در تلاش است که رضایت مشتریان خود را جلب نماید.

شماره تماس: 09356407035 - 02166973956

آدرس وبسایت نیکوکار: sfnfirebox.com

 

 

نویسنده: رپورتاژ

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها