|
کدخبر: 334836

معرفی بهترین عطر های زنانه ارزان

 

عطز

بو ها می توانند بسیار جذاب باشند و ما را به سمت خود جذب کنند. از این رو بوی عطرها از اهمیت بالایی به ویژه برای خانم ها برخوردار است. ماندگاری عطر یکی از مهم ترین معیارهایی است که هر خانمی باید در هنگام خرید آن را بررسی کند. مطمئنا استفاده از یک عطر خوشبو با ماندگاری بالا می تواند خیال شما را از بابت شارژ کردن های مداوم آن در مراسمات مختلف راحت کند و بدانید که همیشه بوی خوبی می دهید.

پیدا کردن بهترین عطر زنانه که با سلیقه و شخصیت شما مطابقت داشته باشد مانند پیدا کردن یک جفت کفش عالی و با کیفیت، سخت و دشوار است و معمولا عطرهای محبوب از قیمت های بالایی برخوردار هستند. بسیار از این عطرها به طور شرکتی در کشورهای مختلف به ویژهایران تولید می شوند تا افراد مختلف بتوانند با پرداخت هزینه های کمتر از این ها با کیفیتی قابل قبول استفده نمایند. در ادامه به معرفی بهترین عطرهای زنانه ارزان می پردازیم.

عطر زنانه رز گلد ولوت برند زیفوید

رزگلد

عطر زنانه رزگلد ولوت زیفوید در حجم ۱۰۰ میل برگرفته از رمز و راز قدرتمند زیبایی درونی یک زن و حس ذاتی درون اوست. این رایحه معمای جذاب زنانگی در دنیای مدرن را به رخ کشیده و عطری گرم با رایحه‌ای اغواگر و شیرین است. عطر زنانه رزگلد ولوت در حجم ۱۰۰ میل زیفوید مناسب فصول سرد سال بوده و در گروه بویایی مشکی و پودری قرار می‌گیرد.

عطر زنانه تو بی د کویین برند پلیس

این عطر زنانه وشیک که در سال 2013 توسط برند مطرح پلیس عرضه شده و با رایحه‌ی جذاب و دلنشین معطر میوه ای و طبع ملایم یک انتخاب دوست داشتنی برای روزهای معتدل تا خنک سال می باشد. عطر پلیس تو بی د کوئین، با کاراکتری امروزی، طراحی و جزئیات منحصر به فرد محصولی کاملا خاص و پر طرفداری می باشد. این عطر دزی از سحرو جادو، فریبندگی و رابطه ای بین رایحه و نفس اماره است.در ابتدا با رایحه‌ی پرتقال، نارنگی ماندارین، برگ نارنج و توت قرمز شروع می شود ؛ سپس در بخش میانی با رایحه‌ی گل یاس، بنفشه، هلو و آناناس ادامه می یابد و در بخش پایانی با رایحه‌ی مُشک سفید، چوب سدر، نعناع هندی و وانیل خاتمه می یابد.

عطر زنانه وایت تاچ فرانک اولیویر

فرانک الیویر وایت تاچ عطری است خنک بر پایه رایحه گلها و همراهی حس ملایمی از میوه ها. رایحه ابتدایی عطر با بوی شفاف و کمی سبز و کمی تلخ از گل نیلوفر آبی آغاز میشود که بسیار شاداب و انرژی بخش میباشد. با گذر زمان و با اضافه شدن مشک و میوه گلابی عطر شیرینی ملایمی پیدا کرده و حس میوه ای مطبوع و دلنشینی نیز در آن بمشام میرسد تا با ترکیبی شاداب، گلدار و کمی میوه ای روبرو باشیم. فرانک الیویر وایت تاچ پخش بو و ماندگاری مناسبی دارد و انتخاب بسیار خوبی جهت مصرف روزانه در فصلهای بهار و تابستان میباشد.

عطر زنانه رد برند مورگان

عطر_زنانه

این عطر با طبع چوبی و مرکباتی خود، مناسب تمام فصول سال به جز تابستان می‌باشد و یک همراه ایده‌آل برای زنان با سلیقه‌ی خاص است. رایحه‌های شیرین و ملایم این عطر، حس لطافت و دلنشینی را به شما القا می‌کنند.

این عطر با ترکیبات خود، می‌تواند هر لحظه از روز را به یک تجربه بویایی شیرین و دلپذیر تبدیل کند. عطر زنانه رد از برند مورگان با توازن مناسب روایح، یک انتخاب شیک و مدرن برای زنانی است که دنبال یک عطر با کیفیت و دوام هستند. این عطر، قطعاً می‌تواند توجه هر کسی را به خود جلب کند و لحظات خاصی را برای شما به ارمغان بیاورد.

عطر زنانه مدل ریور فراست

ادو پرفیوم زنانه ریور فراست با بوی فوق العاده گل های سفید به ویژه گل مریم در کنار روایح چوبی، بانویی رها در دل طبیعت زیبای کوهستانی را به تصویر می کشد. این رایحه معتدل برای فصول بهار، پاییز و زمستان و مهمانی های شبانه مناسب است. برند نوپا و موفق ایرانی فراست در طراحی بطری و بسته بندی ریور، باری دیگر زیبایی را با سادگی همراه کرده است. کیفیت بالای در کنار قیمت مناسب از بارزترین ویژگی های محصولات این برند است.

از کجا عطر زنانه را به صورت آنلاین بخریم؟

سایت های مختلفی برای خرید آنلاین عطر زنانه وجود دارند که عملکر بسیار مناسبی داشته و رضایت کاربران خود را به دست آورده اند.

یکی از این سایت ها، سایت پوشاک و لوازم آرایش بولوز است. سوالی که مطرح می شود این است که چه چیزی این سایت را از باقی رقبای خود متمایز می کند؟

در تمام این سال ها هوش مصنوعی بازارها رو متحول کرده و دنیای فشن نیز بی نصیب از آن نمانده است. سایت بولوز از ابزار هوش مصنوعی برای سرچ محصولات خود استفاده می کند. تصور کنید بتوانید از روی عکسی که دارید تیشرت مورد نظر خود را پیدا کنید!

برند بولوز دنبال این است تا تجربه خرید آنلاین را به کمک هوش مصنوعی بهبود ببخشد و بهترین تجربه خرید آنلاین را به کاربران سایت خود ارائه دهد. بدون شک، این تفاوتی بزرگ میان بولوز و دیگران است.

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها