|
کدخبر: 324838

فروش خودرو / قیمت خودو / بازار خودرو

حراجی بزرگ خودرو را از دست ندهید / ایران خودرو آتش به محصولات خود زد

شرایط استثنایی فروش ایران خودرو اعلام شد. افراد متقاضی می‌توانند در ایران خودرو ۱۴۰۳، دو خودرو پرفروش را با نرخ کارخانه خریداری کنند و زمان تحویل آنها ۹۰ روز است.

اقتصاد  حراجی بزرگ خودرو را از دست ندهید / ایران خودرو آتش به محصولات خود زد

با توجه به جدول فروش ویژه ایران خودرو ۱۴۰۳، افراد می‌توانند پژو پارس XU۷P سفارشی ELX و سورن پلاس را با نرخ روز کارخانه تهیه نمایند.

فعال‌سازی این بخشنامه بر روی وبسایت esale.ikco.ir پس از دریافت پیامک از ایران‌خودرو انجام خواهد شد. تکمیل مراحل ثبت نام تنها از طریق وبسایت ثبت نام ایران خودرو امکان‌پذیر است. لطفاً توجه داشته باشید که در صورت انجام مراحل از طریق وبسایت‌های دیگر، شرکت ایران خودرو هیچ‌گونه مسئولیتی را بر عهده نمی‌گیرد.

ثبت نام تنها از طریق وبسایت ایران خودرو و به صورت آنلاین انجام می‌شود و متقاضیان موظفند نمایندگی محل سکونت خود را برای ثبت سفارش انتخاب کنند.

پیش پرداخت اولیه باید به صورت نقدی از طریق کارت بانکی مالک قرارداد انجام شود.

هزینه حمل‌ونقل خودرو به نرخ نهایی محصول اضافه خواهد شد. هر فرد (با کد ملی مشخص و شرایط سنی بالای ۱۸ سال) تنها مجاز به ثبت نام برای یک دستگاه خودرو است.

متقاضیان فوق میتوانند طی مدت ۱۰ روز نسبت به انتخاب و واریز وجه اقدام نمایند.

مراتب از طریق ارسال پیامک نیز به واجدین شرایط اولویت ذیل اطلاع رسانی شده است.

به دنبال صدور مجوز تغییر نرخ پژوپارس به نظر می‌رسد طی روزهای آینده نرخ جدید سایر خودروهای داخلی هم توسط خودروسازان اعلام شود.

جدول-فروش-خودرو

سرانجام بعد از کشمش‌های فراوان بر سر زیان انباشته خودروسازان امروز ایران خودرو از افزایش نرخ یکی از محصولات پرتقاضای خود که از سال گذشته تولید آن حاشیه‌های بسیاری داشت خبرداده است.

براساس اعلام ایران خودرو نرخ پژوپارس که مدت‌ها تغییری نکرده بود با دریافت مجوز ۴۴۵ میلیون و ۷۴۲ هزارو ۳۰۰ تومان تعیین شده است و متقاضیان باید برای تکمیل وجه قیمت‌های جدید را در قراردادهای خود لحاظ کنند.

البته نکته مهم اینجاست با صدور مجوز تغییر نرخ پژوپارس به نظر باید منتظر افزایش نرخ کارخانه‌ای سایر انواع خودروهای داخلی بود و طی روزهای آینده نرخ جدید سایر خودروهای داخلی هم توسط شرکت‌ها اعلام شود.

اما داستان پژوپارس در سال گذشته چه بود که در نهایت امسال به عنوان نخستین خودرو مجوز افزایش نرخ را دریافت کرده است.

مردادماه سال گذشته بود که شرکت ایران خودرو بنا بر تصمیم سازمان ملی استاندارد مبنی بر توقف تولید این خودرو، پایان تولید خودروی پژوپارس را در تمامی سایت‌های تولیدی خود اعلام و سورن پلاس را به عنوان خودروی جایگزین معرفی کرد. این شرکت طبق اخطار سازمان ملی استاندارد مبنی بر اینکه پژوپارس تا نیمه اسفندماه فرصت تولید خواهد داشت، نسبت به توسعه خط تولید سورن پلاس برنامه‌ریزی کرده بود.

منبع: اقتصاد ۱۰۰
  • ناشناس ارسالی در

    وقتی می فرمایند تحویل 90 روزه ادم خنده ا ش می گیرد .انوقت سه تا چهار ماه دیرتر ت حویل می دهند..خاک توی سر ایران خودرو خوی ری

  • ناشناس ارسالی در

    چه آتشیزدند عوضی ها

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها