|
کدخبر: 325042

قیمت روز خودروهای مونتاژی و خارجی / ارزانی خودرو در راه است ؟

قیمت خودرو، امروز، دوشنبه، ۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ کمترین نوسان را در طول هفته دارد و به نظر می‌رسد معاملات بازار به صفر رسیده است. نوسانات در هر دو بازار خودروهای داخلی و مونتاژی، بسیار کم گزارش می‌شود.

اقتصاد قیمت روز خودروهای مونتاژی و خارجی / ارزانی خودرو در راه است ؟

قیمت خودرو امروز، دوشنبه، ۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ نسبت به روزهای گذشته تغییر چندانی نداشته است. بیشتر خودروهای داخلی و مونتاژی کمترین تغییر نرخ را نسبت به روزهای گذشته تجربه می‌کنند، اما در موارد معدود، خودرویی همچون جتا VS۷ که محصول وارداتی شرکت ماموت خودرو به شمار می‌رود، افت ۱۰۰ میلیون تومانی نرخ را نسبت به روز گذشته تجربه می‌کند.

قیمت خودروهای داخلی

قیمت خودروهای داخلی تغییر چندانی نسبت به روز گذشته ندارد و نوسان آنها غالباً زیر ۱۰ میلیون تومان است.

ساینا اتوماتیک S یکی از ارزان‌ترین سدان‌های دنده اتومات بازار به شمار می‌رود که از صبح امروز ۱۱ میلیون تومان گران‌تر شده و با ۵۰۸ میلیون تومان خرید و فروش می‌شود.

شاهین G با مدل ۱۴۰۳ سدان لوکس شرکت سایپاست که نسبت به روزهای گذشته چهار میلیون تومان افت نرخ دارد و با نرخ ۷۶۶ میلیون تومان به فروش می‌رسد.

سمند سورن پلاس یکی از سدان‌های محبوب و پرفروش ایران‌خودرو نیز از آغاز روند معاملات امروز پنج میلیون تومان ارزان‌تر از روز گذشته و با نرخ ۷۸۰ میلیون تومان معامله می‌شود.

تارا دنده‌ای V۱ از صبح امروز تنها سه میلیون تومان افت نرخ داشته و به نرخ ۸۸۱ میلیون تومان رسیده است.

قیمت-خودرو۱

قیمت خودروهای مونتاژی

خودروهای مونتاژی در ایران، اغلب توسط شرکت‌های خودروسازی محلی تولید می‌شوند. این شرکت‌ها از قطعات و قسمت‌های تولید شده در داخل یا خارج از کشور استفاده می‌کنند تا خودروهایی را با مشخصات مورد نیاز با قیمت مناسب برای بازار داخلی تولید کنند. این خودروها معمولاً با نام تجاری‌های مختلفی که در ایران معرفی می‌شوند، به بازار عرضه می‌شوند. قیمت خودروهای مونتاژی بازار هم افت‌وخیز چندانی ندارند.

جک J۴ آپشنال ارزان‌ترین سدان مونتاژی کرمان موتور نسبت به روز گذشته پنج میلیون تومان افت نرخ دارد و با ۸۹۵ میلیون تومان خرید و فروش می‌شود.

ام‌وی‌ام X۳۳ دنده‌ای کراس یکی دیگر از جدیدترین محصولات مدیران خودرو شمرده می‌شود که تغییری نسبت به دیروز ندارد و با همان نرخ یک میلیارد و ۹۵ میلیون تومان معامله می‌شود.

فونیکس آریزو ۶ پرو سدان رده‌بالای مدیران‌خودرو محسوب می‌شود که از ابتدای روند معاملات امروز تغییری ندارد و با یک میلیارد و ۶۱۰ میلیون تومان به فروش می‌رسد.

فونیکس تیگو ۸ پرومکس یکی از گران‌قیمت‌ترین خودروهای مونتاژی بازار به شمار می‌رود که از صبح امروز با رشد ۵۰ میلیون تومانی، وارد کانال سه میلیارد تومان شده است.

خودرو-خارجی۱

منبع: تجارت نیوز

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها