|
کدخبر: 325056 سهیل مافی

اختصاصی گسترش نیوز از صحن علنی مجلس؛

مجلس علیه استقلال / هلدینگ خلیج فارس مخالف پیدا کرد!

ابراهیم رضایی، نماینده مجلس در خصوص واگذاری سهام باشگاه استقلال واکنش نشان داد.

اقتصاد مجلس علیه استقلال / هلدینگ خلیج فارس مخالف پیدا کرد!

رضایی، عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی، دربارۀ تصمیم اخیر دولت برای واگذاری دو باشگاه پرطرف دار پایتخت گفت: مجلس باید به صورت جدی به این مسئله وارد شود و موضع گیری دقیق و روشنی در این خصوص داشته باشد. تصمیم اخیر وزارت ورزش و جوانان برای من جای پرسش های فراوانی دارد و نقدهای جدی بر آن وارد است..

صحن علنی

او ادامه داد: درحالی که مردم بوشهر در گرمای طاقت فرسا مشکلات از مشکلات بسیاری رنج می برند و کودکان در مدارس از داشتن یک کولر ساده محروم هستند، این نوع ولخرجی ها قابل درک نیست.

رضایی، نماینده مردم بوشهر در مجلس خاطرنشان کرد: شرکت صنایع پتروشیمی خلیج‌فارس بهتر است که پول خود را در جای درست صرف کند و در این ارتباط شفاف سازی صورت دهد. ما نباید در مقابل این قبیل رخدادها سکوت کنیم و اجازه دهیم که منابع مالی هنگفت صرف سلبریتی ها شود.

وی تصریح کرد: در پیوند با موضوع واگذاری باشگاه های متمول تهران، بایستی حساسیت بیشتری صورت گیرد و من از نمایندگان عزیز این درخواست را دارم که از حیف و میل کردن منابع مالی برای اهداف مبهم ممانعت به عمل آورند.

جنجال های یک واگذاری

پس از سال ها انتظار و کش و قوس های فراوان، سرانجام دولت عزم خود را برای واگذاری سهام دو باشگاه محبوب پایتخت جزم کرده است. در این بین، واگذاری باشگاه استقلال به شرکت هلدینگ خلیج فارس با واکنش های متعددی از سوی مسئولان کشوری، کارشناسان، صاحب نظران و هواداران این تیم مواجه شده است‌.

دسته ای از افراد این اتفاق را به فال نیک گرفته و نگاه خوشبینانه ای به آن دارند. بخش دیگری از اشخاص نیز به شدت منتقد این تصمیم هستند و دلایل خاص خود را برای این مخالفت مطرح می کنند.

شنیده ها از آن حکایت دارد که کار واگذاری باشگاه فوتبال استقلال تهران به شرکت هلدینگ خلیج فارس تمام شده است و این اتفاق تاریخی به زودی رسانه ای خواهد شد.

استقلال

شمارش معکوس برای اتفاق تاریخی

پیرو اطلاعیه‌های منتشرشده توسط سازمان خصوصی‌سازی و فرابورس، مزایده رسمی دو باشگاه استقلال و پرسپولیس امروز (دوشنبه) در بازار پایه فرابورس آغاز شد تا به طور رسمی 85 درصد از سهام سرخابی‌ها به خریداران جدید واگذار شود.

مطابق آخرین برنامه ریزی ها، قرار است 85 درصد از سهام باشگاه استقلال به شرکت پتروشیمی خلیج‌فارس و چهار شرکت زیر مجموعه آن واگذار شود و این تصمیم قطعی به نظر می رسد.

شرکت صنایع پتروشیمی خلیج‌فارس، یک مجموعه هلدینگ به حساب می آید که در زمینه سرمایه‌گذاری و مدیریت بر پالایشگاه‌ها، مجتمع‌های پتروشیمی و کارخانجات شیمیایی، همچنین تولید فراورده‌های نفتی، فراورده‌های پتروشیمی، مواد شیمیایی و پلیمرها فعالیت می‌کند.

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها