|
کدخبر: 324860

گوشی هوشمند / گوشی شیائومی/ بازار موبایل

قیمت انواع مدل گوشی در بازار / شیائومی ۱۳ Ultra چند؟

تلفن‌های همراه یکی از پر استفا‌ده‌ترین دستگاه‌ها در سراسر دنیا هستند. از زمان ظهور تلفن‌های همراه تاکنون تحولات زیادی رخ داده که قابل انکار نیست. تا پیش از اختراع گو‌شی‌های همراه پیگیری اخبار، اطلاع از قیمت‌های روز انواع محصولات، برقراری ارتباط و بسیاری کارهای دیگر به شکل دیگری صورت می‌پذیرفت که با روی کار آمدن این رسانه برای همیشه تغییر کرد. در مطلب امروز شما شاهد لیست قیمت گوشی شیائومی امروز ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ خواهید بود.

فناوری قیمت انواع مدل گوشی در بازار / شیائومی ۱۳ Ultra چند؟

همانطور که میدانید یکی از جذابیت‌های جاری، گوشی‌های تلفن همراه مدرن است. این وسیله نه تنها از لحاظ اختراع و تکنولوژی بلکه از نظر کاربردهای متعددی که دارد، همواره مورد بحث و توجه قرار گرفته است. در حقیقت، ارزش و کاربرد این دستگاه دوست‌داشتنی بسیار گسترده است. گوشی موبایل قادر است تقریباً هر کاری که شما بخواهید انجام دهد و با بهره‌مندی از هوش مصنوعی جدید، سفر، خواندن کتاب و حتی نگارش متون به جای شما، را انجام دهد. جالب است که این همه امکانات با یک هزینه اندک برقرار است، تنها با شارژ منظم آن. حالا که ویژگی‌های گوشی هوشمند را شناختیم، به بررسی قیمت روز گوشی‌ها بپردازیم تا بتوانیم یکی از این ابزارهای هوشمند را به دست آوریم. منتظر همراهی شما هستیم.

در ادامه لیست قیمت گوشی شیائومی امروز ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ را مشاهده می‌کنید که براساس میانگین قیمت بازار در نسخه‌های مختلف رم و حافظه تعیین شده است.

در ادامه لیست قیمت گوشی شیائومی امروز ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ را مشاهده می کنید.

قیمت گوشی های پرچمدار شیائومی

قیمت روز گوشی های پرچمدار شیائومی

قیمت روز گوشی های پرچمدار شیائومی, قیمت گوشی شیائومی امروز ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

لیست قیمت گوشی‌های رده‌بالای شیائومی

شیائومی ۱۴     –

شیائومی ۱۴ پرو     –

شیائومی Civi ۴ Pro     –

شیائومی ۱۲     از ۱۷,۴۰۰,۰۰۰ تا ۲۳,۸۹۹,۰۰۰ تومان

شیائومی  ۱۲ Lite     از ۱۴,۳۰۰,۰۰۰ تا ۱۵,۲۱۹,۰۰۰ تومان

شیائومی ۱۲X     ۱۵,۸۰۰,۰۰۰ تومان

شیائومی ۱۱T     –

شیائومی ۱۲T     –

شیائومی ۱۳T     از ۲۳,۳۸۵,۰۰۰ تا ۲۵,۵۰۰,۰۰۰ تومان

شیائومی ردمی K۷۰ PRO     –

شیائومی ۱۲T Pro     از ۲۶,۵۰۰,۰۰۰ تا ۳۳,۰۹۰,۰۰۰ تومان

شیائومی ۱۳T Pro     از ۳۲,۹۹۹,۰۰۰ تا ۳۶,۹۰۰,۰۰۰ تومان

شیائومی Note ۱۱ Pro Plus     ۹,۶۰۰,۰۰۰ تومان

شیائومی Note ۱۲ Pro Plus     از ۱۵,۸۰۰,۰۰۰ تا ۱۸,۲۰۰,۰۰۰ تومان

شیائومی Note ۱۲ Pro     از ۱۰,۷۶۰,۰۰۰ تا ۱۳,۱۹۰,۰۰۰ تومان

ردمی Redmi K۷۰E     –

ردمی K۵۰     –

شیائومی ۱۳ Ultra     از ۵۷,۸۰۰,۰۰۰ تا ۵۹,۰۰۰,۰۰۰ تومان

شیائومی ۱۳ Lite     از ۱۸,۷۰۰,۰۰۰ تا ۲۲,۰۰۰,۰۰۰ تومان

ردمی Mix Fold ۳     ۱۱۰,۶۰۰,۰۰۰ تومان

ردمی K۶۰ Ultra     –

قیمت گوشی های میان رده و اقتصادی شیائومی

قیمت روز گوشی های میان رده و اقتصادی شیائومی

قیمت روز گوشی های میان رده و اقتصادی شیائومی

لیست قیمت گوشی‌های میان‌رده و اقتصادی شیائومی

ردمی Note ۱۱S     ۶,۷۰۰,۰۰۰ تومان

ردمی Note ۱۱     ۶,۵۹۰,۰۰۰ تومان

ردمی Note ۱۱ Pro ۵G     از ۹,۳۰۰,۰۰۰ تا ۹,۵۸۰,۰۰۰ تومان

ردمی ۱۳C     از ۵,۲۹۹,۰۰۰ تا ۶,۵۵۰,۰۰۰ تومان

ردمی Note ۱۳ ۴G     از ۸,۶۷۰,۰۰۰ تا ۹,۳۰۰,۰۰۰ تومان

شیائومی Redmi Note ۱۳ Pro ۴G     از ۱۱,۶۷۰,۰۰۰ تا ۱۴,۵۰۰,۰۰۰ تومان

ردمی Note ۱۲s     از ۸,۱۴۸,۰۰۰ تا ۸,۴۰۰,۰۰۰ تومان

شیائومی A۱ Plus     –

شیائومی Redmi A۳     از ۵,۴۰۰,۰۰۰ تا ۵,۹۰۰,۰۰۰ تومان

شیائومی  A۲ Plus     از ۳,۷۹۰,۰۰۰ تا ۴,۲۹۰,۰۰۰ تومان

شیائومی ردمی ۱۰A     از ۳,۸۷۹,۰۰۰ تا ۴,۲۵۰,۰۰۰ تومان

شیائومی ردمی ۲۰۲۲ ۱۰     –

ردمی Note ۱۰ Lite     –

شیائومی ردمی Note ۱۲ ۴G     از ۷,۸۹۰,۰۰۰ تا ۱۰,۲۵۹,۰۰۰ تومان

شیائومی ردمی Note ۱۰S     ۸,۷۰۰,۰۰۰ تومان

شیائومی ردمی Note ۱۰ Pro     ۷,۴۰۰,۰۰۰ تومان

ردمی Note ۱۰ Pro Max     –

ردمی K۴۰     –

شیائومی Redmi ۱۲     از ۶,۳۵۰,۰۰۰ تا ۸,۵۲۰,۰۰۰ تومان

شیائومی Mi ۱۰T Pro ۵G     –

شیائومی ردمی ۱۰C     ۵,۴۰۰,۰۰۰ تومان

شیائومی ردمی ۱۲C     از ۴,۳۵۰,۰۰۰ تا ۶,۸۰۰,۰۰۰ تومان

ردمی Note ۱۲ ۴G     از ۷,۸۹۰,۰۰۰ تا ۱۰,۲۹۹,۰۰۰ تومان

معرفی برندها و زیرمجموعه‌های شیائومی

پس از لیست قیمت گوشی شیائومی امروز ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ بد نیست کمی هم به معرفی برندهای این کمپانی بپردازیم تا هنگام خرید، انتخاب آگاهانه‌تری داشته باشید.

Redmi: ردمی در آغاز با عرضه گوشی‌های میان‌رده و اقتصادی کار خود را شروع کرد. این گوشی‌ها با قیمت‌های مقرون‌به‌صرفه عرضه می‌شدند و با توجه به مشخصات قابل قبولی که داشتند، در بازار با استقبال خوبی مواجه شدند. این برند به مرور زمان گوشی‌های خود را در ۳ سری راه‌اندازی کرد؛ سری اقتصادی Redmi، سری میان‌رده Note و سری رده‌بالای K. گوشی‌های سری K در حال حاضر یکی از مدعیان بازار رقابت گوشی‌های رده‌بالا محسوب می‌شوند و در عین حال،‌ با قیمتی مناسب‌تر به فروش می‌رسند.

POCO: پوکو کار خود را به‌عنوان زیربرند شیائومی آغاز کرد، اما به مرور زمان، به یک شرکت مستقل تبدیل شد؛ هرچند که هنوز جزء مجموعه‌های شرکت‌های شیائومی به‌شمار می‌رود. ارتباط پوکو با شیائومی، چیزی شبیه به ریلمی، وان پلاس و اوپو است که به‌عنوان بخشی مستقل از کمپانی بزرگ‌تر BBK فعالیت می‌کنند. POCO گوشی‌های خود را در سری C (رده‌پایین ارزان‌قیمت)، سری M (اقتصادی)، سری X (میان‌رده اقتصادی) و سری F (رده‌بالا) راه‌اندازی می‌کند.

BlackShark: کمپانی بلک شارک تکنولوژی یکی از کمپانی‌های زیرمجوعه شیائومی است که در زمینه تولید سخت‌افزار، نرم‌افزار، گجت‌ و گوشی‌ فعالیت می‌کند. تمام محصولات تولید شده توسط این کمپانی، رده بالا هستند و مخصوص گیمینگ ساخته می‌شوند. بلک شارک یک کمپانی مستقل محسوب می‌شود که شیائومی روی آن سرمایه‌گذاری کرده است.

Mi: شیائومی در سری Mi، گوشی‌های پرچمدار خود را ارائه می‌کند. این گوشی‌ها از لحاظ دوربین، مشخصات فنی و طراحی ظاهری، رده‌بالا هستند و نسبت به مدل‌های قبلی، با قیمت بیشتری عرضه می‌شوند. البته شیائومی گوشی‌های پرچمدار اخیر خود مثل شیائومی ۱۲، شیائومی ۱۲ ایکس و شیائومی ۱۲ پرو را بدون برند «می» معرفی کرده است.

سوالات متداول

قیمت گوشی‌ها از کجا استعلام می‌شود؟

محدوده قیمت بر اساس نسخه‌های متفاوت رم و حافظه است و استعلام قیمت گوشی‌ها از فروشگاه‌های آنلاین، از جمله ترب، ایمالز، ایران موبایل، دیجی‌کالا و … انجام می‌شود.

بهترین گوشی کدام است و کدام برند، بهترین گوشی را تولید می‌کند؟

انتخاب بهترین گوشی، قبل از هر چیز به نوع نیاز شما بستگی دارد. شکی نیست که در بازار امروز، گوشی‌های آیفون، سامسونگ، شیائومی،‌ هواوی و پوکو، بهترین گوشی‌ها را تولید می‌کنند. این شرکت‌ها گوشی‌های خود را به تکنولوژی‌های متنوع و کاربردی مجهز کرده و آنها را در محدوده قیمتی متنوعی عرضه می‌کنند. بهترین روش برای انتخاب بهترین گوشی، این است که نوع نیاز خود را بشناسید و سپس، مشخصات فنی گوشی‌های متناسب با نیاز خود را بررسی کنید.

مهم‌ترین فاکتورها برای انتخاب گوشی چیست؟

برای پاسخ به این سوال هم باید نیاز و الگوی استفاده خود را مد نظر قرار دهید. برای مثال، اگر به عکاسی علاقه ندارید و یا کمتر از قابلیت‌های دوربین استفاده می‌کنید، لازم نیست برای خرید گوشی‌هایی که روی این ویژگی بهینه‌سازی شده‌اند، هزینه کنید. اگر معمولا با چندین اپلیکیشن به‌صورت همزمان کار می‌‌کنید یا اینکه زیاد بازی می‌کنید، قطعا به گوشی نیاز دارید که تراشه قوی‌تر و رم بالاتری داشته باشد. و اگر به ویژگی‌های مولتی مدیا نیاز دارید و از گوشی خود برای تماشای محتواهای ویدیویی استفاده می‌کنید، به گوشی با نمایشگر و پردازشگر گرافیکی بهتر نیاز دارید. در مجموع، گوشی‌های رده‌بالا و پرچمدار، تمام این ویژگی‌ها را ارائه می‌کنند؛ اما برخی گوشی‌های میان‌رده در برندهای سامسونگ، هواوی، شیائومی، پوکو و برخی برندهای چینی، تنها روی بعضی از این ویژگی‌ها تمرکز می‌کنند. به‌طور کلی، برای انتخاب گوشی مناسب، باید فاکتورهایی مثل تراشه، رم و حافظه، نمایشگر، دوربین و کیفیت ساخت آن را در نظر داشته باشید.

 

منبع: تکراتو

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها