|
کدخبر: 319320

کنسرت های بهمن 1402 کیش با هنرمندی خوانندگان ممتاز ایرانی

کنسرت های بهمن 1402 کیش بی شک جزو خاطره ساز ترین کنسرتهای ایرانی هستند و با هنرمندی ممتازترین خوانندگان ایرانی برگزار می شوند.

کنسرت های بهمن 1402 کیش با هنرمندی خوانندگان ممتاز ایرانی

کنسرت های بهمن 1402 کیش یک دلیل عالی برای تجمع افراد در یک مکان فوق العاده شاد و هیجانی هستند. موسیقی زنده به عنوان یک زبان جهانی بیش از هر تفریح دیگر به دل مینشیند و یک فضای سالم برای تفریح با خانواده و رفقا است. کنسرتهای بهمن گلچینی از بهترینها می باشند و بهترین هنرمندان ایرانی را شامل هستند.

کنسرت-کیش

کنسرت های بهمن 1402 کیش. 

کنسرت های بهمن 1402 کیش با حضور خوانندگان محبوب ایرانی در ردیف ممتازترین اجراهای زنده قرار دارند و حضور همیشگی جمعیت انبوه در آنها به خوبی اثبات کننده این امر است. علت این است که خوانندگان این عرصه مهارت و تجربه کافی برای برگزاری اجراهای زنده را دارا هستند. 

کنسرت های 1402 در کیش

در حالی که برگزاری کنسرت در نقاط مختلف کشور با محدودیت روبرو می‌ باشد، بساط برگزاری کنسرت های کیش همواره پهن است. به طوری که هر خواننده سالانه چندین مرتبه در کیش اجرای زنده دارد و در این منطقه همیشه شانس شرکت در کنسرت محبوب ترین خوانندگان وجود دارد. به همین علت است که کنسرت‌های کیش در مقایسه با کنسرت‌های دیگر نقاط کشور شناخته شده‌ تر هستند. از جمله خوانندگان معروفی که در روزهای آتی در کیش اجرا دارند، آقایان مسعود صادقی، فرزاد فرزین و حامیم را می توان ذکر نمود. 

به دلیل تعدد کنسرت های کیش، این منطقه به عنوان قطب اصلی برگزار کننده بهترین کنسرت‌ های ایرانی شناخته می‌ شود. انصافاً کیفیت اجراها نیز در مقایسه با کنسرت‌ های برگزار شده در دیگر نقاط بیشتر است. مهیا بودن امکانات لازم اعم از سالن‌ های اجرای بزرگ، مجهز بودن سالن‌ های اجرای کنسرت به بهترین تکنولوژی‌ های روز دنیا و فراهم بودن امکانات رفاهی برای حاضران در سالن و مواردی از این قبیل را می‌ توان به عنوان دلایل برتری کنسرت‌ های کیش به شمار آورد. 

نکته مهمتری که از آن نیز به عنوان دلیل برتری کنسرت های کیش نسبت به دیگر کنسرت‌ ها می‌ توان یاد کرد، فرصت‌ های تفریحی دیگر در کنار کنسرت‌ ها است. در این جزیره و منطقه توریستی ضمن آنکه بازار کنسرت‌ها همواره داغ است و در کنسرت بهترین خوانندگان ایرانی می‌توان حضور عمل آورد، از دیگر فرصت‌های گردشگری و تفریحی هم می‌توان بهره‌مند شد. از جمله: طبیعت و سواحل بکر، تفریح‌ های دریایی، بازارهای خرید متنوع، شهربازی و فضای سبز، اماکن دیدنی و موزه، سینما، تئاتر و غیره. از طرفی رفت و آمد به جزیره توریستی کیش بسیار راحت می‌ باشد و علاقمندان از سراسر کشور به وقت برگزاری کنسرت‌ ها می‌ توانند در محل مقرر حاضر شوند.

کنسرت مسعود صادقلو کیش تاریخ 11 بهمن کنسرت هال پانوراما

از تواناترین خوانندگان عرصه کنسرت و موسیقی زنده، خواننده محبوب کشورمان آقای صادقلو را می توان اشاره کرد. این خواننده مجرب دهه شصتی سالهاست که در زمینه موسیقی زنده پاپ فعالیت دارد. "عاشق چشماتم" معروف ترین تک آهنگ مسعود صادقلو است که برای اکثر ما آشنا می باشد. در کنسرتها و اجراهای زنده مسعود صادقلو بهترین خاطرات را برای خود می توانید رقم بزنید. چرا که اوج هیجان و لذت از موسیقی زنده را در کنسرتهای ایشان تجربه خواهید نمود. 

مسعود صادقلو تا به امروز شاهکارهای هنری زیادی اجرا کرده اند و "راز چشمات" به عنوان جدیدترین آهنگ ایشان به احتمال زیاد در کنسرت پیش رو اجرا خواهد شد. در کنسرت مسعود صادقلو کیش تاریخ 11 بهمن قطعا بهترین اثر های ایشان اجرا می شوند. با توجه به مهیا بودن شرایط لازم، کنسرت مسعود صادقلو ۱۴۰۲ بهترین اجرای ایشان در 11 بهمن خواهد بود. از جمله آهنگ های محبوب و پرطرفدار صادقلو میتوان به حالا حالاها، یار قدیمی، نیمه گمشده، زیر بارونا برقص و… اشاره کرد. 

کنسرت-کیش۲

صادقلو در کنسرت های بهمن 1402 کیش.

کنسرت فرزاد فرزین کیش تاریخ 9 بهمن کنسرت هال مریم

فرزاد فرزین خواننده سرشناس کشورمان و دارنده هفت آلبوم رسمی، در زمینه کنسرت و موسیقی زنده نیز بسیار موفق عمل کرده است. ایشان متولد سال 1360 هستند و موسیقی را از 17 سالگی شروع کردند. فعالیت رسمی این خواننده در حیطه کنسرت از سال 78 آغاز و تا امروز ادامه پیدا کرده است. کنسرت های فرزاد فرزین هنوز هم طرفداران سابق خود را حفظ کرده اند. صدای دلنشین و مهارت بالای این گروه موسیقی در اجراهای زنده، باعث جذب بسیاری از ما به کنسرتهای این خواننده محبوب گشته است. تازه ترین کنسرت فرزاد فرزین کیش اجرای ایشان در تاریخ 20 بهمن و در محل کنسرت هال پانوراما  است. 

از خصوصیات مهم کنسرتهای فرزاد فرزین غیر منتظره بودن اتفاقات زمان اجرا در کنار گلچین بودن ترانه های وی در حین اجرا می باشد. به طوری که به هیچ عنوان از قبل نمی توانید روند کنسرت را پیش بینی کنید. از این رو، کنسرتهای فرزاد فرزین در مقایسه با دیگر اجراهای زنده جذابیت بیشتری دارند. کنسرتهای این خواننده عزیز بیشتر جوان پسند هستند. اما، یک فضای شاد و سالم برای تفریح های خانوادگی و دوستانه نیز می باشند. 

کنسرت-کیش۵

کنسرت های بهمن 1402 کیش.

کنسرت حامیم کیش تاریخ 21 بهمن کنسرت هال مریم

حمیدرضا حامی یا بهتر است بگوییم "حامیم" همان خواننده دهه هفتادی فوق محبوب است که برای هر علاقه مند به موسیقی شناخته شده می باشد. علیرغم سن نسبتا کمی که این خواننده جوان ایرانی در مقایسه با دیگر هنرمندان دارد، محبوبیت و شهرت ایشان مثال زدنی است. چرا که در زمینه موسیقی پاپ بسیار موفق عمل کرده اند. ایشان که با نام "خواننده قد بلند" هم شناخته می شوند، تا به حال کنسرتهای بسیاری در جای جای کشور برگزار کرده اند که با استقبال پرشور هموطنان مواجه بوده اند. "سیاه سفید" اولین و معروف ترین اثر هنری این خواننده ارجمند است که هنوز هم برای مخاطبان تازگی خود را حفظ کرده است. به علاوه، اولاش، از قصد، یکیو دارم، شب آخر، رز سفید و… از دیگر تک آهنگ های معروف حامیم هستند که هر کدام از دیگری محبوب ترند. 

جدیدترین کنسرت پیش رو حامیم در تاریخ 21 بهمن 1402 در کیش برگزار می گردد. با توجه به استقبال پرشور علاقمندان، محل برگزاری این اجرا سالن هال مریم انتخاب شده تا پاسخگوی سیل عظیم جمعیت باشد. 

کنسرت-کیش۳

کنسرت 21 بهمن حامیم در لیست کنسرت های بهمن 1402 کیش.

محل برگزاری کنسرت های بهمن 1402

یکی از وجه‌ های تمایز کنسرت های بهمن 1402 در مقایسه با سایر کنسرت‌ ها به کیفیت محل برگزاری آنها برمی‌ گردد. کیفیت سالن های اجرا و نوع امکانات رفاهی در نظر گرفته شده برای حاضران و اجرا کنندگان، در کیفیت کنسرتها و رضایت شرکت کنندگان بسیار اهمیت دارد. به این منظور، همواره بهترین سالن‌ های کنسرت که علاوه بر ظرفیت بالا دارای بهترین امکانات روز نیز می‌ باشند، در اولویت قرار دارند. 

جهت برگزاری هرچه باشکوه تر کنسرت های بهمن 1402 کیش دو سالن ممتاز با خصوصیات زیر برای محل اجرا برگزیده شده‌ اند: 

هال پانوراما: همانطور که تصویر زیر هم به خوبی بیانگر است، سالن رویال هال پانوراما کیش یکی از ممتازترین سالن‌های اجرا می‌ باشد. این سالن مجهز به پیشرفته‌ترین سیستمهای صوتی و تصویری به عنوان دو عنصر مهم در کنسرت و اجرای زنده است. از این رو حجم و کیفیت صدا و تصویر در سراسر سالن بالا و مورد رضایت حضار است. البته طراحی منحصر به فرد و فضای سراشیب سالن خود بهترین زاویه دید را برای حاضران در هر جایگاه از سالن فراهم می‌ سازد. این سالن دارای متراژ زیربنای ۱۵۰۰ متر و حداقل ۷۵۰ صندلی برای نشستن است. با این حال، دارای فضای کافی برای ایستادن نیز می‌ باشد. در نتیجه، مکانی مناسب برای برگزاری شلوغ‌ ترین کنسرتها است. این سالن در هتل 5 ستاره هلیا و در بهترین موقعیت جزیره کیش واقع است.

هال مریم: محل کنسرت هال مریم به عنوان یکی از مجهزترین اماکن برگزاری کنسرت های بهمن 1402 کیش، تقریبا هر آنچه که برای یک سالن اجرای ایده آل لازم است را در خود دارد. از جمله امکانات خوب این سالن می توان به ظرفیت 1200 نفری آن اشاره داشت. همچنین، مجهز به پیشرفته ترین امکانات روز لازم برای برگزاری یک کنسرت رویایی است. به طوری که از نظر امکانات جزو ده سالن برتر کنسرت در سطح کشور است. ساعت شروع کنسرت ها در این سالن از ساعت 24 است. محل این سالن واقع در خیابان سنایی و در حوالی اسکله تفریحی کیش می باشد. 

رزرو اینترنتی و خرید بلیط کنسرت های بهمن 1402 کیش 

در دست داشتن بلیط به عنوان مجوز ورود به کنسرت های بهمن 1402 کیش امری ضروری است. برای این کار لازم است از قبل اقدامات لازم به عمل آیند. از آنجایی که کنسرت های کیش همواره محبوب و مورد توجه هستند، احتمال فروش رفتن تمام بلیط ها قبل از برگزاری کنسرت بالا است. بنابراین، تا زمانی که فرصت کافی برای انتخاب جایگاه و خرید بلیط وجود دارد، این کار باید صورت پذیرد. به خصوص اگر از مسافت های دور قصد آمدن به کیش و شرکت در کنسرت دارید، این کار حتما باید زودتر از موعد برگزاری کنسرت صورت پذیرد. امکان خرید و رزرو آنلاین بلیط راحتی حال شرکت کنندگان را تامین می کند و امکان رزرو فوری را فراهم می سازد. 

لازم به ذکر است که داشتن بلیط برای افراد بالای 4 سال ضروری است و قیمت بلیط کنسرت های بهمن 1402 کیش با توجه به تقدم صندلی و نزدیکی به سِن مشخص می شود. در این مجموعه به عنوان جامع ترین سایت فروش بلیط کنسرت های بهمن 1402 کیش خرید بلیط را به صورت تضمین شده و با نرخ های واقعی انجام دهید. جهت کسب اطلاعات بیشتر با ما در تماس باشید. 

 

 

نویسنده: رپورتاژ

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها