|
کدخبر: 328381

فروش دنا پلاس در سامانه یکپارچه خودرو آغاز شد | اولویت تحویل تابستان ۱۴۰۳

متقاضیان محدود خودروی دنا پلاس اتوماتیک با اولویت تابستان ۱۴۰۳ می‌توانند طی مدت ۱۰ روز یا زمان تکمیل ظرفیت، با مراجعه به سایت فروش اینترنتی ایران خودرو، نسبت به واریز وجه اقدام کنند.

اقتصاد فروش دنا پلاس در سامانه یکپارچه خودرو آغاز شد | اولویت تحویل تابستان ۱۴۰۳

ایران خودرو اعلام کرده است که شرایط انتخاب و واریز وجه برای این دسته از متقاضیان در سامانه یکپارچه ایجاد شده است. بنابراین، متقاضیان واجد شرایط می‌توانند طی مدت مذکور یا تا زمان تکمیل ظرفیت، با مراجعه به سایت فروش اینترنتی ایران خودرو، نسبت به واریز وجه اقدام نمایند. زمان فعال‌سازی این بخشنامه بر روی سایت ایران خودرو بعد از ارسال پیامک خواهد بود.

تغییرات ظاهری دنا پلاس در چراغ‌های جلو و عقب، جلوپنجره اسپرت و خطوط جدید روی درها است. در ابتدا این خودرو با امکانات رفاهی مشتری‌پسندی مانند سانروف، مانیتور بزرگ‌تر و دوربین عقب عرضه می‌شد، اما برخی از این آپشن‌ها از اواسط سال ۹۷ حذف شدند.دنا پلاس توربو دنده‌ای با افزودن سیستم توربوشارژ به موتور EF۷ متمایز شده و تجهیزات ظاهری متفاوتی همچون رینگ بزرگ‌تر، فرمان چرمی و سر دنده جدید دارد. دنا پلاس توربو اتومات نیز با استفاده از گیربکس ۶ سرعته اتومات، وزن بیشتری دارد، اما در تجهیزات و کیفیت ساخت مشابه نسخه دنده‌ای است و حتی در حالت دنده‌ای اجازه افزایش دور موتور بالاتر از ۴۵۰۰ دور را نمی‌دهد.

شرایط فروش:

جدول-دنا

منبع: تسنیم
  • حسن کاظمی شیتی ارسالی در

    دنا پلاس توربو

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها