|

قاتل تهرانی دستگیر شد

فرمانده انتظامی شهرستان پاکدشت ظهر جمعه ۲۴ شهریور ماه در تشریح این خبر در جمع خبرنگاران طی سخنانی گفت: در پی اعلام مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر درگیری در یکی از محله های شهرستان پاکدشت و مجروح شدن ۲ نفر در این رابطه موضوع سریعا در دستور کار مأموران پلیس امنیت عمومی این شهرستان قرار گرفت.

جامعه قاتل تهرانی دستگیر شد

نجم الدین مرادی، فرمانده انتظامی شهرستان پاکدشت ظهر جمعه ۲۴ شهریور ماه در تشریح این خبر در جمع خبرنگاران طی سخنانی گفت: در پی اعلام مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر درگیری در یکی از محله های شهرستان پاکدشت و مجروح شدن ۲ نفر در این رابطه موضوع سریعا در دستور کار مأموران پلیس امنیت عمومی این شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: ماموران در بررسی‌های اولیه دریافتند یکی از اراذل و اوباش که دارای سوابق متعددی از جمله نزاع و درگیری و ... بود بر اثر اختلاف ملکی و ایجاد چهار دیواری غیر مجاز با ۲ نفر درگیر و اقدام به تیراندازی به طرف آنها کرده و متواری شده است.

این مقام انتظامی با اشاره به انتقال مجروحین به مراکز درمانی اظهار کرد: ماموران با اقدامات گسترده اطلاعاتی متهم را شناسایی و با هماهنگی مقام قضائی وی را در مخفیگاهش دستگیر و یک قبضه سلاح گرم کشف کردند.

مرادی با بیان اینکه متهم در مواجهه با ادله پلیس به جرم خود اعتراف کرد و افزود: متهم پس از تشکیل پرونده اولیه به مرجع قضائی معرفی شد.

فرمانده انتظامی شهرستان پاکدشت در پایان سخنان خود خاطر نشان کرد: یکی از مجروحین در اثر تیراندازی و به دلیل شدت جراحات جان خود را از دست داد و یک نفر دیگر نیز تحت درمان می باشد.

منبع: ايسنا
کدخبر: 306721

ارسال نظر

 

آخرین اخبار