|

قیمت یک شب اقامت در جزیره کیش+جدول

برای اقامت در جزیره کیش باید حدود ۶۰۰ هزار تومان تا ۶ میلیون تومان هزینه کنید.

نبض بازار قیمت یک شب اقامت در جزیره کیش+جدول

پاییز یکی از فصلهای مورد پسند و خوش اب و هوا برای گردش در جزیره کیش است که در اقامتگاه ها و هتل های مختلف قیمتها متفاوت خواهد بود.جزیره کیش در همه دوره‌های تاریخی اهمیت زیادی داشته. برای مثال در زمان هخامنشیان کیش مرکز صید مروارید بوده. یا در دوره اتابکان که والی خلیج فارس در کیش سکونت داشته و بازرگانان زیادی به این جزیره رفت و آمد داشتند. تا زمان صفویه که پرتغالی‌ها وارد جزیره شدند.

در سال ۱۳۴۹ هیئتی از کارشناسان ایرانی و آمریکا از جزیره بازدید کردند. در نتیجه این بازدید، جزیره کیش با توجه به موقعیت جغرافیایی و استراتژیک مناسب و جاذبه‌های طبیعی به عنوان یک مرکز بین الملی توریستی معرفی می‌شود. در سال ۱۳۵۱ سازمان عمران کیش با الگو قرار دادن جزایر هاوایی و مریترانه شروع به ساخت و ساز و پیشرفت توریستی منطقه کرد.

پس از بالا و پایین‌های بسیار سر انجام بین سال‌های ۱۳۶۸ تا ۱۳۷۱ این جزیره به عنوان منطقه آزاد تجاری معرفی می‌شود. بعد از رونق فعالیت‌های تجاری جزیره جان تازه‌ای می‌گیرد. تا به امروز که همچنان فعالیت‌های توریستی و تجاری در آن رونق دارد.

اگر نخواهید با تور به جزیره کیش بروید و خودتان هزینه اقامت را انجام دهید بهتر است بدانید که در جزیره کیش اقامت یک شب از ۵۰۰هزار تومان تا ۶ میلیون تومان هزینه خواهد داشت. و این بستگی به خودتان دارد که در هتل بمانید و یا در سوییت ها و اقامتگاهای دور از مرکز خرید سپری کنید. درادامه جدولی از قیمتهای مختلف بصورت نمونه گردآوری شده تا بدانید چه میزان هزینه خواهید داشت.

کیش1شب

 

کدخبر: 309631

ارسال نظر

 

آخرین اخبار