|

تعمیرات اساسی در نیروگاه شهید رجایی قزوین + جزئیات

تعمیرات اساسی تجهیز CWP واحد شماره ۲ بخاری نیروگاه شهید رجایی به پایان رسید.

گسترش‌نیوز: محمدرضا اکبری مدیر امور تعمیرات مکانیک نیروگاه بخار در توضیح فرآیند تعمیرات CWP واحد شماره ۲ بخاری گفت: همزمان با اجرای برنامه‌های تعمیرات اساسی الکتروموتورهای ۶/۶ کیلوولت و پمپ‌های آن، تجهیز CWP واحد شماره ۲ بخاری هم تحت تعمیرات اساسی قرار گرفت که با انجام فعالیت‌های مربوطه، تعمیرات تجهیز فوق به پایان رسید.

niroogahghazvin.JPG

مدیر امور تعمیرات مکانیک نیروگاه بخار افزود: به منظور انجام تعمیرات اساسی در تجهیز CWP، یاتاقان‌ها و مکانیکال سیل ها، مونتاژ و پس از بیرون آوردن پوسته داخلی و مونتاژ آن به همراه روتور این تجهیز، عملیات جوش کاری و بازسازی پوسته داخلی به انجام رسید.

محمدرضا اکبری در ادامه بیان کرد: پس از تعمیرات و بازسازی قطعات این تجهیز، عملیات مونتاژ و سپس، واشرکشی و در نهایت، الایمنت بین پمپ و هیدروکوپلینگ، انجام شد.

مدیر امور تعمیرات مکانیک نیروگاه بخار ادامه داد: در فرآیند تعمیرات اساسی CWP، موقعیت محوری پمپ این تجهیز، تنظیم و مهره قفل کن SLEAVE یاتاقان آن که برای نخستین بار از سوی متخصصان کارگاه نیروگاه بخار، ساخته شده است، تعویض شد.

تعمیرات واحدهای سیزده گانه نیروگاه شهید رجایی از پایان شهریور امسال، آغاز شده که با ۱۷ برنامه تعمیراتی، تا پایان اردیبهشت سال آینده، ادامه خواهد داشت.

کدخبر: 77737

ارسال نظر