|
کدخبر: 327685

آخرین قیمت گوشی های پرفروش در بازار امروز / A۳۴ چند شد؟

در این گزارش، قیمت انواع گوشی موبایل را در بازار امروز (دوشنبه ۷ خردادماه) مشاهده کنید.

اقتصاد آخرین قیمت گوشی های پرفروش در بازار امروز / A۳۴ چند شد؟

در بازار موبایل امروز، قیمت انواع موبایل‌ها تحولات قابل توجهی را تجربه می‌کند. با توجه به ورود مدل‌های جدید به بازار و نوسانات قیمت تجهیزات الکترونیکی، قیمت‌های موبایل‌ها نیز دچار تغییرات شده است.

مدل‌های پرچمدار از شرکت‌های معتبر مانند آیفون، سامسونگ و هواوی، با قیمت‌های گزافی به بازار عرضه می‌شوند. از سوی دیگر، مدل‌های متوسط و ارزانتر نیز به دلیل رقابت شدید بین شرکت‌ها، با تخفیفات و قیمت‌های مناسب‌تری به فروش می‌رسند.

همانطور که میدانید، گوشی موبایل قادر است تقریباً هر کاری که شما بخواهید انجام دهد و با بهره‌مندی از هوش مصنوعی جدید، سفر، خواندن کتاب و حتی نگارش متون به جای شما، را انجام دهد. جالب است که این همه امکانات با یک هزینه اندک برقرار است، تنها با شارژ منظم آن. حالا که ویژگی‌های گوشی هوشمند را شناختیم، به بررسی قیمت روز گوشی‌ها بپردازیم تا بتوانیم یکی از این ابزارهای هوشمند را به دست آوریم. این قیمت ها همواره با نوساناتی همراه هستند.

این نوسانات قیمت در بازار موبایل، به خریداران انتخاب گسترده‌ای از گوشی‌ها با قیمت‌های مختلف را ارائه می‌دهد. با این حال، مصرف‌کنندگان باید با دقت به این تحولات توجه کنند و پیش از خرید، بازار را به دقت بررسی کنند تا بهترین گزینه را با توجه به نیازهای خود انتخاب کنند.برای مشاهده این قیمت ها در ادامه با ما همراه باشید.

قیمت گوشی‌‌‌‌ های موبایل به شرح زیر است:

قیمت گوشی‌‌ آیفون

قیمت-آیفون

در لیستی که از قیمت گوشی‌‌‌ آیفون آمده، بالاترین قیمت گوشی متعلق به آیفون ۱۳ پرو مکس است که ۹۷.۱۰۰.۰۰۰ ارزیابی شده و پایین‌ترین قیمت گوشی در این لیست متعلق به آیفون ۱۱ با قیمت ۴۱.۱۱۰.۰۰۰ است. 

قیمت گوشی‌‌ سامسونگ

قیمت-سامسونگ

در لیستی که از قیمت گوشی‌‌‌ سامسونگ آمده، بالاترین قیمت گوشی متعلق به سامسونگ اس ۲۴ اولتراست که ۷۵.۶۰۰.۰۰۰ ارزیابی شده و پایین‌ترین قیمت گوشی در این لیست متعلق به سامسونگ گلکسی A ۳۴ با قیمت ۱۴.۳۰۰.۰۰۰ است.

قیمت گوشی‌ شیائومی

قیمت-شیائومی

در لیستی که از قیمت گوشی‌‌‌ شیائومی آمده، بالاترین قیمت گوشی متعلق به شیائومی ۱۴ اولتراست که ۱۰۵.۰۰۰.۰۰۰ ارزیابی شده و پایین‌ترین قیمت گوشی در این لیست متعلق به شیائومی پوکو ایکس ۶ پرو با قیمت ۱۸.۳۰۰.۰۰۰ است. 

منبع: تجارت نیوز

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها