|
کدخبر: 327855

قیمت نجومی کنسرت محسن یگانه / این خواننده از ستاره موسیقی پاپ جهان سبقت گرفت

محسن یگانه به مقصد امارات متحده عربی سفر می‌کند تا در شهر دبی کنسرتی را با بلیت‌های قیمتی ۲۰ میلیون تومان برگزار نماید.

اقتصاد قیمت نجومی کنسرت محسن یگانه / این خواننده از ستاره موسیقی پاپ جهان سبقت گرفت

در حالی که دبی به کنسرت‌های بزرگ تابستانی نزدیک می‌شود، بحث‌ها و شایعات زیادی در بین هموطنان درباره قیمت بلیت ها در فضای مجازی منتشر می شود. یکی از این شایعات و حواشی اخیر مقایسه قیمت بلیت کنسرت خواننده ایرانی محسن یگانه با خواننده اسپانیایی انریکه ایگلاسیاس است.

محسن یگانه به امارات متحده عربی می‌رود تا کنسرت خود را در شهر دبی با بلیت‌های بیست میلیون تومانی برگزار کند.

محسن یگانه اواخر خرداد به همراه گروهش در یکی از سالن‌های زیبای شهر دبی روی صحنه می‌رود. این اجرا ۱۵ جوئن ۲۰۲۴ مصادف با ۲۶ خرداد ۱۴۰۳ در سالن ورد ترید سنتر world trade center برگزار می‌شود.

یگانه که سال گذشته اجراهای موفقی در تهران و شهرهای مختلف کشور روی صحنه برد، برای خرداد سال جاری، اجرایی خارجی را در دستور کار قرار داده است.

قیمت بلیت‌های کنسرت محسن یگانه از ۱۱۳ تا ۳۴۰ دلار برای ساکنان یا توریست‌های حاضر در دبی، قیمت‌گذاری شده است. اگر قیمت دلار را ۶۰ هزار تومان در نظر بگیریم، قیمت این بلیت‌ها به طور تقریبی ۷ تا ۲۰ میلیون تومان برای مخاطبان آب می‌خورد.

منابع نامعتبری مدعی شدند که قیمت بلیت‌های کنسرت محسن یگانه به طور چشمگیری افزایش یافته و با قیمت‌های حداقل ۳۹۹ درهم و حداکثر ۱۲۰۰ درهم به فروش می‌رسند. این اطلاعات هنوز از سوی منابع رسمی تأیید نشده و به نظر می‌رسد بخشی از شایعات فضای مجازی باشد. 

نکته حائز اهمیت این است که عکس وایرال شده در فضای مجازی با گفته های این منابع زرد نیز مغایرت دارد به طوری که مبالغ بلیت کنسرت این خواننده اسپانیایی را به اشتباه به خواننده ایرانی نسبت داده اند. در حالی که همچنان حقیقت پشت ابر مانده و تعداد اندکی با جستجو از طریق منابع معتبر و سایت های فروش بلیت اقدام به کنکاش حقیقت می کنند می توان دریافت که قیمت بلیت کنسرت این خواننده محبوب ایرانی، از حداقل ۱۰۶.۰۲ درهم شروع شده و تا حداکثر ۳۱۸.۸۷ درهم می‌رسد که در تاریخ ۱۵ ژوئن ۲۰۲۴ برگزار خواهد شد.

کنسرت‌های موسیقی و به طور کلی رویدادهای هنری، در قیاس با فعالیت‌های اقتصادی؛ ارزآوریِ کمتری برای کشور دارند، اما برگزاری همین کنسرت‌ها در کشورهای دیگر، می‌تواند راهی هرچند کوچک؛ برای ارزآوری به داخل کشور باشد.

محسن یگانه در سال ۱۴۰۲ یکی از پرکارترین سال‌های فعالیت هنری‌اش را پشت سر گذاشت و فقط در تهران ۷۰ سانس کنسرت را به صحنه برد تا از رکوردداران برگزاری بیشترین کنسرت در سال گذشته در میان خوانندگان ایرانی به شمار برود.

یگانه از جمله خوانندگان بین‌المللیِ موسیقی پاپ کشورمان است که با ویدیویِ اجرای زنده‌ی آهنگ «بهت قول میدم» صاحب شهرتِ بین‌المللی شد. این ویدیو از محسن یگانه تا کنون در یوتوب بیش از ۲۱۶ میلیون بازدیدکننده داشته است.

فراموش نکنیم که در روزگارِ خوانندگانِ تاریخ مصرف‌دار، محسن یگانه در دو دهه گذشته در بالاترین سطح موسیقی پاپ ایران فعالیت کرده و همچنان طرفداران خود را دارد.

قیمت-کنسرت

خواننده-خارجی

همچنین خبرنگار حوزه موسیقی نوشت: «محسن یگانه» و «انریکه ایگلسیاس» (ستاره موسیقی پاپ جهان) به فاصله ۹۰ روز در دبی روی صحنه خواهند رفت. من در این نمودار، قیمت بلیت این دو کنسرت را مقایسه کرده‌ام، نتیجه اعجاب‌انگیز است! کنسرت محسن یگانه از انریکه گران‌تر است.

منبع: طلا

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها