|
کدخبر: 328116

چشم ها به آلت سیزن دوخته شد | نهنگ ها در حال انبار آلت کوین ها

تحلیلگر برجسته حوزه ارزهای دیجیتال به نام سایکلوپ، معتقد است که دوره آلت‌سیزن (فصل آلت‌کوین‌ها) در حال نزدیک شدن است و برخی از آلت‌کوین‌ها در ماه‌های آینده، بازدهی ۱۰۰ برابری خواهند داشت.

اقتصاد چشم ها به آلت سیزن دوخته شد | نهنگ ها در حال انبار آلت کوین ها

به گفته سایکلوپ، درک چرخه‌های بازار و شناسایی نقاط ورود و خروج مناسب، نکته‌ای کلیدی هستند. همچنین فاز اولیه رشد در یک دوره صعودی، معمولاً حدود سه ماه طول می‌کشد و در این مدت، بیت‌کوین ممکن است با ثبت یک قله جدید، سلطه خود را در بازار از دست بدهد. این تغییر، معمولاً باعث افزایش قیمت آلت‌کوین‌ها می‌شود.

سایکلوپ همچنین اشاره کرده است که بازار ارزهای دیجیتال به یک بخش مالی قانونی با حضور سرمایه‌گذاران بزرگ تبدیل شده است.

نمودار-آلت-سیزن

رفتار روانشناسی فعالان بازار هم در این میان نقش مهمی دارد؛ چراکه اصلاحات قیمتی و رشدهای بعدی، باعث ایجاد حس ترس از دست دادن فرصت (FOMO) شده و سرمایه‌گذاری‌های بیشتر و افزایش قیمت‌ها را به دنبال خواهد داشت.

وی با اشاره به ورود شرکت‌های بزرگی مانند بلک‌راک به بازار ارز دیجیتال، بر این باور است که در سال ۲۰۲۴ می‌توانیم شاهد بزرگ‌ترین آلت‌سیزن تاریخ باشیم. او به سرمایه‌گذاران توصیه می‌کند تا آلت‌کوین‌های قوی را انتخاب کرده و یک استراتژی خرید و فروش مناسب داشته باشند.

به گفته وی، افراد نباید به دنبال پیش‌بینی کف و سقف بازار باشند، بلکه بهتر است یک استراتژی فروش تدریجی در نظر بگیرند؛ برای مثال، بستن ۲۰ تا ۳۰ درصد از موقعیت‌ها با هر رشد ۲ برابری یا بر اساس نقاط عطف ارزش بازار.

به موازات پیش‌بینی‌های سایکلوپ و به دنبال تایید صندوق قابل معامله در بورس (ETF) اسپات اتریوم، یک نهنگ بازار اخیرا نزدیک به ۲۵ میلیون دلار روی آلت‌کوین‌های اکوسیستم اتریوم سرمایه‌گذاری کرده است.

این نهنگ همچنین حدود ۲۰ میلیون دلار در بایننس سپرده‌گذاری کرده و بیش از ۹.۳ میلیون دلار لیدو (LDO)، ۶.۷ میلیون دلار یونی‌سواپ (UNI)، ۵.۴ میلیون دلار آوه (AAVE) و دیگر آلت کوین‌ها را خریداری کرده است.

 

منبع: رمز ارز نیوز

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها