|
کدخبر: 329367

خبر خوش برای مالباختگان کوروش کمپانی | مقام قضایی دستور ویژه صادر کرد

رئیس سازمان اموال تملیکی اعلام کرد که دستور فوری فروش اموال کوروش کمپانی صادر شده است. در ادامه، جزئیات اموال مصادر شده این شرکت را مورد بررسی قرار خواهیم داد.

اقتصاد خبر خوش برای مالباختگان کوروش کمپانی | مقام قضایی دستور ویژه صادر کرد

عبدالمجید اجتهادی، رئیس سازمان جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی با اعلام اینکه دستور فروش فوری اموال کوروش کمپانی صادر شده، گفت این سازمان اموال کوروش کمپانی را در تهران و قشم پس از توقیف در اختیار گرفته و طبق تاکید دستگاه قضا قرار است این اموال به شکل فوری فروخته شوند.

جزئیات فروش فوری اموال کوروش کمپانی

رئیس سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی در ادامه گفته‌های خود بیان کرد اموال این شرکت شامل املاک، خودرو و تعدادی زیادی گوشی های موبایل بوده که قرار است در تیر ماه ارزش‌گذاری شوند و پس از آن نیز به فروش خواهند رسید. ضمن اینکه اموال کوروش کمپانی در خارج از کشور را نیز شناسایی کردیم که آنها نیز تعیین تکلیک می‌شوند.

مالک-کوروش-کمپانی

مالک کوروش کمپانی دبی در حال عشق و حال با پول مردم!

ماه گذشته یک وکیل در شبکه اجتماعی ایکس از خوش‌گذرانی آزادانه مالک کوروش کمپانی در دبی با پول‌های کلاهبرداری شده از مردم ایران خبر داد.

در شرایطی که پرونده کوروش کمپانی همچنان مفتوح است و قوه قضائیه اعلام کرده که برای دستگیری مدیر این مجموعه در حال همکاری با اینترپل است، یک وکیل جزئیات جدیدی از وضعیت مدیر کلاهبردار این شرکت در دبی منتشر کرده است.

خوشگذرانی مالک کوروش کمپانی در دبی

پرونده کوروش کمپانی و فروش گوشی‌های آیفون با قیمت بسیار ارزان‌تر از نرخ معقول، چندی پیش جار و جنجال زیادی در ایران به پا کرد و مدیر کلاهبردار این مجموعه نیز در نهایت با پول‌های به یغما رفته به خارج از کشور گریخت.

در هفته های آخر اردیبهشت ماه علی مجتهدزاده، وکیل دادگستری با انتشار پستی در شبکه اجتماعی ایکس به خوش‌گذرانی مالک کوروش کمپانی با پو‌ل‌های مردم در دبی پرداخت و نوشت:

در سفر به دبی و در کمال شگفتی متوجه شدم مالک کوروش کمپانی آزادانه در امارات با اموال به یغما برده شده ملت در حال خوش‌گذرانی است! قابل توجه مقامات محترم امنیتی و قضائی.

توییت-وکیل

انتشار این خبر از سوی آقای مجتهدزاده از یک طرف و اعلام پیگیری حقوقی پرونده با همکاری پلیس اینترپل توسط قوه قضاییه، کمی تامل‌برانگیز است؛ چرا که بعید به‌نظر می‌رسد دستگیری این کلاهبردار در امارات کار دشواری برای دستگاه قضایی ایران و پلیس اینترپل باشد.

شایان ذکر است که کوروش کمپانی با فروش آیفون های ۲۰ میلیون تومانی به سرعت در بازار فروش موبایل شناخته شد و به واسطه تبلیغات گسترده ای که در شبکه های مجازی و همچنین در سطح شهر داشت، بین مردم اعتماد و شهرت جلب کرد. تبلیغات این شرکت به گونه ای بود که بسیاری از سلبریتی های معروف نیز به این حلقه پیوستند و به همین واسطه اعتماد خریداران را بیش از پیش تقویت کرد اما در یک ماه اخیر اول در ۸ بهمن خبر پلمپ شدن این شرکت معروف به گوش رسید و به دنبال آن استوری های مدیرعامل کمپانی در جوابیه اتحادیه دست به دست در رسانه ها چرخید و در آخر اعلام شد امیرحسین شریفیان در تاریخ ۲۶ بهمن ماه از کشور متواری شده است!

منبع: گجت نیوز

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها