|
کدخبر: 329913

اختصاصی گسترش نیوز؛

قیمت ماست و خیار خانگی و کارخانه ای | کدام به صرفه تر است؟

در این گزارش به بررسی قیمت انواع ماست طعم دار پرداخته ایم.

اقتصاد قیمت ماست و خیار خانگی و کارخانه ای | کدام به صرفه تر است؟

یکی از خوراکی های بسیار خوشمزه که همه طرفدار آن هستند و با چند ادویه و سبزیجات، طعم بسیار بی نظیری می گیرد، ماست و خیار است. این خوراکی خوشمزه را می توانید در منزل درست کرده و نوش جان کنید. حتی می توانید در صورتی که وقت کافی برای تهیه آن را ندارید، به صورت آماده از فروشگاه ها خریداری کنید. ماست و خیار با بیشتر غذاها سازگاری دارد و طعم بسیار خوبی دارد و با هر سلیقه ای سازگاری دارد. ما در این گزارش به بررسی قیمت انواع ماست و خیار پرداخته ایم.

ماست خیار

به گزارش گسترش نیوز، اگر بخواهید ماست و خیار را در منزل درست کنید، به نسبت حجم مورد نظر، خیار و ماست نیاز دارید. اصولا برای یک جمع ۵ نفره، به یک کیلو خیار و یک سطل ماست نیاز است تا همه بتوانند به میزان دلخواه، نوش جان کنند. هر کیلو خیار گلخانه ای، ۳۵ هزار تومان قیمت دارد که در یکی از سایت های فروش کلا عرضه می شود. ماست پرچرب ۹۰۰ گرمی نیز ۶۶ هزار تومان فروخته می شود. حدودا به مقدار ۱۰ هزار تومان هم مجموع ادویه ها می شود که تمام آن ها در منزل یافت می شود. با این حساب، تهیه یک ماست و خیار خانگی، تقریبا ۱۱۰ هزار تومان هزینه خواهد داشت. اما خوبی که دارد این است که می دانیم برای تهیه آن از چه مواد و ادویه ای استفاده کرده ایم.

ماست-خیار

افرادی که وقت و حوصله تهیه ماست و خیار را ندارند، ترجیح می دهند تا از فروشگاه اقدام به خرید کنند و ماست و خیار آماده بخرند. هر ماست و خیار ۷۵۰ گرمی ۵۴ هزار و ۹۰۰ تومان قیمت دارد. همچنین ماست و خیار دست ساز در ابعدا کوچک، ۳۲ هزار تومان به فروش می رسد. البته در این سایت، انواع ماست های طعم دار مانند ماست و بادمجان، ماست و اسفناج ، ماست و سبزیجات، ماست ذرت و قارچ، ماست و دلال، ماست چیلی و ماست موسیر فروخته می شود. در جدول زیر می توانید قیمت انواع ماست را مشاهده کنید.

انواع ماست

قیمت

ماست سبزیجات ۷۵۰ گرمی

۶۶،۰۰۰

ماست اسفناج ۷۵۰ گرمی

۶۶،۰۰۰

ماست بادمجان ۷۵۰ گرمی

۶۶،۰۰۰

ماست قارچ و ذرت ۷۵۰ گرمی

۵۴،۹۰۰

ماست خیار ۷۵۰ گرمی

۵۴،۹۰۰

ماست دلال ۷۵۰ گرمی

۵۴،۹۰۰

ماست چیلی ۴۰۰ گرمی

۳۹،۹۰۰

جدول بالا به شما نشان می دهد که ماست های کارخانه ای قیمت چندانی ندارند و طعم های آن متفاوت است.

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها