|
کدخبر: 330056

شرایط فروش تیگارد X۳۵ اعلام شد + قیمت و جزییات فروش ۱۴۰۳

شرکت سانیار موتور شرایط فروش تیگارد X۳۵ اعلام کرد. نکته عجیب در این میان، رشد ۱۰۰ میلیونی قیمت تیگارد X۳۵ در این طرح فروش محسوب می شود.

اقتصاد شرایط فروش تیگارد X۳۵ اعلام شد + قیمت و جزییات فروش ۱۴۰۳

شرکت سانیار موتور اعلام کرد که قیمت تیگارد X۳۵ تیر ۱۴۰۳ با افزایش ۱۰۰ میلیون تومانی برای این خودروی کراس‌اوور تغییر خواهد کرد. افراد علاقه‌مند به تیگارد X۳۵ باید توجه داشته باشند که اختلاف قیمت ۱۰۰ میلیون تومانی با قیمت قبلی بسیار زیاد است و کل هزینه خودرو در زمان ثبت‌نام از طرف متقاضی دریافت خواهد شد

این خودرو با سه رنگ مختلف در طرح فروش فعلی عرضه می‌شود و متقاضیان پس از گذراندن مرحل ثبت‌نام می‌توانند خودرو خود را با موعد تحویل ۱۲۰ روزه تحویل بگیرند. برای اطلاع از جزئیات طرح فروش تیگارد X۳۵ می‌توانید ادامه مطلب را دنبال کنید.

جزئیات شرایط فروش تیگارد X۳۵ تیر ۱۴۰۳

سانیار موتور در جدیدترین طرح فروش محصولات خود به سراغ کراس‌اوور تیگارد X۳۵ رفته و در بخشنامه فروش، قیمت این خودرو را ۱۰۰ میلیون تومان افزایش داده است. قیمت قبلی تیگارد X۳۵ معادل ۱ میلیارد و ۲۵۰ میلیون تومان بود و با افزاش ۱۰۰ میلیونی، هم‌اکنون این خودرو ۱ میلیاردو ۳۵۰ میلیون تومان قیمت دارد.

به نظر می‌رسد که با افزایش دوباره قیمت دلار، خودروسازان هم دست به کار شده و بدون توجه به مصلحت مشتری، قیمت محصولاتشان را بالا می‌برند. ضمناً سانیار موتور، علت افزایش قیمت تیگارد X۳۵ را به هزینه‌های جانبی سال ۱۴۰۳ در راستای تعرفه‌های جدید دولت ربط داده است.
ماشین-تیگارد

با این حساب، قیمت مصوب تیگارد X۳۵ در طرح فروش فعلی، ۱میلیاردو ۳۵۰ میلیون تومان است و متقاضیان پس از ثبت‎‌نام، باید بهای خودرو را به طور کامل پرداخت کنند. موعد تحویل تیگارد X۳۵ در بخشنامه فروش، ۱۲۰ روز کاری اعلام شده و مشتری باید به صورت حضوری به نمایندگان مجاز فروش سانیار موتور مراجعه کنند.

در بخشنامه زیر می‌توانید جزئیات شرایط فروش این کراس‌اورر را مشاهده کنید:

فروش-خودرو

مشخصات فنی و آپشن های تیگارد X۳۵

مشخصات فنی تیگادر X۳۵ به وضوح در کاتالوگ این خودرو مشخص شده است. همچنین امکانات رفاهی و ایمنی تیگارد X۳۵ نیز در آن موجود است. در ادامه توجه شما را به موارد گفته شده در کاتالوگ تیگارد X۳۵ جلب می‌کنیم:

فروش-خودرو-1

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها