|
کدخبر: 331908

اختصاصی گسترش نیوز؛

قیمت انواع نوشیدنی های لاکچری | میلک شیک نجومی شد

در این گزارش به بررسی قیمت انواع نوشیدنی لاکچری در کافه های تهران پرداخته ایم.

اقتصاد قیمت انواع نوشیدنی های لاکچری | میلک شیک نجومی شد

حتما برای شما هم پیش آمده است که در منوی کافه ها، دنبال یک نوشیدنی خاص و لاکچری باشید که علاوه بر جذابیت ظاهری، طعم بسیار لذیذی هم داشته باشد. اصولا نوشیدنی های کافه ای، دارای جذابیت ظاهری هستند اما ممکن است مزه آن را دوست نداشته باشید. بنابراین باید بدانید که چه نوشیدنی را در کافه انتخاب کنید که راضی از کافه خارج شوید. جدا از همه این صحبت ها، مسائل اقتصادی هم مطرح است. ما در این گزارش به بررسی انواع نوشیدنی های لاکچری که قیمت مناسبی هم دارند پرداخته ایم.

نوشیدنی-لاکچری

یکی از نوشیدنی‌ های سردی که خوشمزه و لاکچری بوده و طعمی هوس بر انگیزی دارد، سان شاین است. برای آماده کردن این نوشیدنی شما به میوه، بستنی وانیلی، همچنین سس توت فرنگی یا شاید کمی سس شکلات، مغز پسته و مغز گردوی خرد شده نیاز دارید. سان شاین، طعم بسیار لذیذی دارد و می توان گفت طرفداران بستی از آن استقبال می کنند. سان شاین در کافه ها و سایت های فروش مواد غذایی مبلغ ۸۵ هزار تومان فروخته می شود. اگر بخواهید این خوراکی جذاب را در منزل آماده کنید، قطعا به هزینه بیشتری نیاز خواهید داشت.

سان شاین

میلک شیک بادام زمینی، یکی دیگر از پرطرفدار ترین خوراکی های کافی شاپی است که طعم بی نظیری دارد. بدون شک میلک شیک‌ ها را همه ما میشناسیم. مطمئن هستیم که شما حداقل یکبار در کافه، خود و دوستانتان را به این نوشیدنی جذاب و البته پر کالری دعوت کرده‌اید. در میان انواع مختلف میلک شیک، طعم بادام زمینی از محبوبیت بیشتری برخوردار است.  میلک شیک در کافه ها بین ۸۵ هزار تومان تا ۱۱۰ هزار تومان قیمت دارد و اگر بخواهید آن را در منزل آماده کنید، هزینه بیشتری را باید پرداخت کنید.

میلک-شیک

هات چاکلت فرانسوی را می توان یکی دیگر از پرطرفدار ها دانست که طعم شکلات آن هم به صورت داغ، بسیار بی نظیر خواهد بود. بدون شک نمی‌دانستید که در دسته نوشیدنی های لاکچری گرم قرار دارد. برای آماده کردن شکلات داغ فرانسوی شما به شیر، دارچین، پودر وانیل، شکر، نمک، پودر کاکائو و البته شکلات تخته‌ای نیاز خواهید داشت. هات چاکلت در کافه ها بین ۸۴ تا ۱۰۰ هزار تومان فروخته می شود. البته این نوشیدنی اگر در منزل تهیه شود، قیمت کم تری خواهد داشت.

هات چاکلت

 

نوشیدنی و خوراکی

قیمت

فالوده موهیتو

۱۲۰،۰۰۰

آیس لته بادام زمینی

۱۰۰،۰۰۰

آیس کارامل ماکیاتو

۹۸،۰۰۰

موکا فراپه چینو

۱۰۸،۰۰۰

آفوگاتو

۷۸،۰۰۰

میلک شیک نوتلا

۱۴۵،۰۰۰

کافه گلاسه

۱۰۵،۰۰۰

کریسپی شیک توت فرنگی

۱۰۸،۰۰۰

منگو پشن فروت تی

۱۰۸،۰۰۰

پیناکولادا تی

۱۰۸،۰۰۰

 

در جدول بالا، رایج ترین نوشیدنی های کافه ای را مشاهده کردید که اگر امتحان کنید، پشیمان نخواهید شد.

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها