|
کدخبر: 331964

معرفی جدیدترین گوشی هوشمند آنر | بازار هند آماده پذیرایی از این شاهکار می شود

آنر مجیک ۶ پرو به تراشه کوالکام اسنپدراگون ۸ نسل ۳ مجهز شده که با حداکثر ۱۶ گیگابایت رم و ۱ ترابایت حافظه داخلی جفت می‌شود. یک باتری بزرگ ۵۶۰۰ میلی‌آمپر ساعتی انرژی این دستگاه را تامین کرده که از شارژ سریع سیمی ۸۰ واتی و شارژ سریع بی سیم ۶۶ واتی هم پشتیبانی می‌کند.

اقتصاد معرفی جدیدترین گوشی هوشمند آنر | بازار هند آماده پذیرایی از این شاهکار می شود

به گزارش های منتشر شده، گوشی هوشمند جدید سری آنر مجیک در حال راهی شدن به بازار هند است. این برند اخیرا مدل آنر ۲۰۰ را در این کشور معرفی کرده و در حال حاضر برای معرفی مدل آنر مجیک ۶ پرو آماده می‌شود.

دستگاه جدید آنر در میکروسایت Flipkart نیز موجود است. گزارش‌ها نشان می‌دهند که  گوشی مذکور دارای یک صفحه نمایش OLED LTPO خمیده ۶.۸ اینچی است که وضوح +FHD، نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز و حداکثر روشنایی ۵۰۰۰ نیت را ارائه می‌دهد. صفحه نمایش آن نیز به محافظ شیشه غول پیکر Rhinoceros با پشتیبانی از Dolby Vision بهره می‌برد.

تاریخ عرضه و مشخصات آنر مجیک ۶ پرو

آنر مجیک ۶ پرو به تراشه کوالکام اسنپدراگون ۸ نسل ۳ مجهز شده که با حداکثر ۱۶ گیگابایت رم و ۱ ترابایت حافظه داخلی جفت می‌شود. یک باتری بزرگ ۵۶۰۰ میلی‌آمپر ساعتی انرژی این دستگاه را تامین کرده که از شارژ سریع سیمی ۸۰ واتی و شارژ سریع بی سیم ۶۶ واتی هم پشتیبانی می‌کند.

اعلامیه چینی ادعا کرد که آنر مجیک ۶ پرو تنها در ۳۹ دقیقه شارژ می‌شود. ۵ رنگ آبی دریاچه ای، بنفش ابری، برفی کیلیان، سبز جوی و مشکی مخملی برای این گوشی پرچمدار انتخاب شده است.

یک دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی فوق‌دینامیک با دیافراگم متغیر هوشمند (f/۱.۴-f/۲.۰) برای بهبود عملکرد در نور کم و لرزش‌گیر اپتیکال تصویر (OIS) پشتیبان لحظات زیبای کاربران خواهد بود. بعلاوه اینکه این دوربین با یک لنز فوق عریض ۵۰ مگاپیکسلی و دوربین تله فوتو پریسکوپ ۱۸۰ مگاپیکسلی با OIS، زوم اپتیکال ۲.۵ برابر و زوم هیبریدی ۱۰۰ برابر همراه شده است.

از دیگر ویژگی‌های قابل توجه آنر مجیک ۶‌ پرو می‌توان به اولین برچسب طلایی SGS در جهان برای مقاومت در برابر افت ۵ ستاره، نرخ نوسازی متغیر، کاهش نور PWM ۴۳۲۰ هرتز برای محافظت از چشم و موارد دیگر اشاره کرد.

Honor Magic ۶ Pro پرچمدار جدید برند آنر مملو از نوآوری هایی مانند فناوری ردیابی چشم، باتری پرقدرت و البته قابلیت‌های هوش مصنوعی است. آنر مجیک ۶ پرو برای رقابت با بهترین گوشی‌های پرچمدار دنیا طراحی شده که حتی می‌تواند جایگاه‌های قدرت را نیز تغییر دهد.

بررسی آنر مجیک ۶ پرو- Honor Magic ۶ Pro

برند آنر ممکن است همانند سامسونگ و یا اپل، در بازارهای جهانی حضور چندانی نداشته باشد اما شرکت مصممی است که با طراحی آنر مجیک ۶ پرو، قصد رقابت با بهترین‌های این دو برند باکیفیت را دارد.بررسی آنر مجیک ۶ پرو

آنر مجیک ۶ پرو برای اولین بار در کنگره جهانی موبایل همراه با محصولات دیگری از این برند معرفی شد. این گوشی آنر، اولین محصولی است که با باتری سیلیکون کربنی در خارج از چین عرضه می‌شود. طبق نظر کارشناسان، باتری‌های سیلیکون کربنی نسبت به باتری‌های لیتیوم یونی اثرات زیست محیطی و احتمال داغ شدن کمتری داشته و عمر بیشتری نیز نسبت به آنها فعالیت می‌کنند. باتری‌های سیلیکون کربنی امروزه در حال رواج برای اکثر گوشی‌های هوشمند جدید است.

قابلیت ردیابی چشم با استفاده از هوش مصنوعی، احتمالا موردی است که باعث خواهد شد بسیاری به طرف خرید این گوشی بروند. بوسیله این قابلیت می‌توانید برنامه‌های خود را تنها با حرکت چشم باز کرده و تعامل داشته باشید. البته نسخه‌های بین‌المللی Honor Magic ۶ Pro قابلیت ردیابی چشمی را ندارند و انتظار می‌رود در آینده به این گوشی‌ها نیز برسد. به‌طور کلی آنر مجیک ۶ پرو با مشخصاتی عرضه شده که در سال ۲۰۲۴ از یک پرچمدار مورد انتظار است و این گوشی می‌تواند در تمام جنبه‌ها به رقابت با دیگر پرچمداران بپردازد.

آنر مجیک ۶ پرو با دوربین عالی، باتری و پردازنده بهینه‌شده، نمایشگر واضح و قابلیت‌های خلاقانه هوش مصنوعی قطعا یکی از گزینه‌های به‌صرفه برای خرید گوشی در سال ۲۰۲۴ خواهد بود.

سیاست آپدیت نرم‌افزاری ضعیفتصاویر آنر مجیک ۶ پرو

البته این گوشی خالی از ایراد نیست و طبق نظر افرادی که تجربه کوتاه مدتی از استفاده آن داشته‌اند، سیاست ارتقا نرم‌افزاری آن باشد که نسبت به رقبایی مثل سامسونگ و گوگل که وعده ۷ سال آپدیت را می‌دهند، این گوشی تنها ۴ سال آپدیت‌های مختلف را عرضه خواهد کرد. در کنار این موارد، ایرادهایی دیگری نیز خواهند بود که در آینده با یافت شدن آن‌ها می‌توانید از سایت گجت نیوز مطالعه کنید.

قابلیت ردیابی چشم در Honor Magic ۶ Proآنر مجیک ۶ پرو

آنر مجیک ۶ پرو از سیستم عامل مجیک او اس ۸ استفاده می‌کند که بر پایه اندروید ۱۴ طراحی شده است. این سیستم عامل آنر بر پایه قابلیت‌های هوش مصنوعی طراحی شده و می‌توانید در انجام کارهای مختلف خود از آن استفاده کنید. ویژگی ردیابی چشم‌ها نیز بزرگترین تغییرات این گوشی نسبت به نسل‌های قبل به‌شمار می‌رود. البته فعلا در سطح جهانی این قابلیت راه‌اندازه نشده اما با فعال شدن آن می‌توانید به راحتی کارهایی مانند رد یا جواب دادن به تماس‌ها و باز کردن اعلان‌ها را تنها با حرکت چشم خود انجام دهید.

افرادی که در کنگره جهانی موبایل ۲۰۲۴ این قابلیت را تست کرده بودند، آن را ویژگی سریع، آسان و البته مفید توصیف می‌کردند.

در واقع نحوه استفاده از آن بدین صورت است که مثلا با زنگ خوردن گوشی شما، تنها کافیست آن را جلوی صورت خود گرفته و در قسمت ناچ گوشی مشاهده می‌کنید که برای پاسخ به تماس باید به سمت راست نگاه کنید. هوش مصنوعی نیز در این‌جا با ردیابی حرکت چشمان شما فعال شده و عملکردهای لازم را انجام می‌دهد.

طراحی ظاهری الهام گرفته از اشیا لوکسآنر مجیک ۶ پرو

برند آنر سعی کرده تا با الهام گرفتن از اشیا لوکس برای طراحی ظاهری این گوشی، آن را متمایزترین محصول خود معرفی کند. روکش پشتی بافت دار و همچنین برآمدگی دوربین کوسنی شکل مهر تاییدی بر همین فرآیند الهام گرفتن است. آنر می‌گوید از ساعت‌ها و جواهرات لوکس برای طراحی تمام قسمت‌های این گوشی الگوبرداری کرده که با حجیم شدن محفظه دوربین باعث شده تا تماما روی سطح صاف قرار نگیرد. البته این مشکل رایج در اکثر گوشی‌های امروزی به‌شمار می‌رود. لبه‌های خمیده و ظریف از دیگر مشخصات ظاهری Honor Magic ۶ Pro است.

صفحه نمایش ۶.۷۸ اینچی در میان این لبه‌های خمیده قرار گرفته که می‌تواند تا ۱۶۰۰ نیت روشنایی خود را برساند. این مقدار روشنایی برای استفاده از گوشی حتی در زیر نور مستقیم خورشید نیز کافی است و با نرخ تازه سازی ۱۲۰ هرتز آن می‌تواند تمام بازی‌های سخت را به طور روان اجرا کنید. البته برای اجرا بهتر سایر اپلیکیشن‌ها رم ۱۲ گیگابایتی را نیز برای این گوشی در نظر گرفته‌اند.

طبق اعلام آنر، صفحه نمایش این گوشی از شیشه نانوکریستال ساخته شده که براساس تجربه‌های استفاده از آن کثیفی‌ها و غبار را به خود جذب می‌کند.

 

جزیره دوربین مجیک ۶ پرو از چهار لنز تشکیل شده است. در ماژول دوربین پشتی، لنز تله فوتو با زوم اپتیکال ۲.۵ برابری و دیافراگم f/۲.۶ برای دریافت نور بیشتر و ثبت تصاویر باکیفیت‌تر در نظر گرفته شده است. این لنز تله فوتو در مقابل یک سنسور ۱۰۸ مگاپیکسلی قرار دارد که ترکیب این دو جمع قدرتمند، باعث می‌شود تا حتی تصاویر بزرگ شده با زوم دیجیتال نیز باکیفیت به نظر برسد. آنر مجیک ۶ پرو می‌تواند تا ۱۰۰ برابر زوم دیجیتال داشته باشد اما پس از زوم ۳۰ برابری، کیفیت تصاویر گرفته شده کاهش می‌یابد. در واقع با این لنز بزرگ‌تر نور ورودی به سنسورها بیشتر شده و نتیجه آن تصاویری واضح‌تر، روشن‌تر و بدون نویز خواهند بود.

هر دو دوربین عریض و فوق عریض مجیک ۶ پرو، از سنسورهای ۵۰ مگاپیسکلی استفاده می‌کنند. همچنین برای دوربین سلفی نیز از همین سنسورهای ۵۰ مگاپیکسلی در نظر گرفته شده است.

با بررسی تصاویر گرفته شده توسط مجیک ۶ پرو متوجه می‌شویم دوربین این گوشی، ترکیبی از بهترین لنزها و سنسورها است. چراکه تصاویر را می‌تواند با بیشترین جزئیات ممکن ثبت کند و این می‌تواند رقیبی سرسخت حتی برای گوشی‌های اپل باشد.

منبع: تکراتو

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها