|
کدخبر: 332032

گوشی جذاب جدید شیائومی معرفی شد + قیمت

از ۵ آگوست مصادف با ۱۵ مرداد فروش پوکو ام ۶ پلاس ۵ جی رسماً آغاز می‌شود. نسخه پایه این گوشی با رم ۶ گیگابایت و حافظه داخلی ۱۲۸ گیگابایتی، ۱۵۵ دلار و نسخه بالارده‌تر آن با رم ۸ گیگابایت و حافظه داخلی یکسان، ۱۷۹ دلار قیمت‌گذاری شده است.

اقتصاد گوشی جذاب جدید شیائومی معرفی شد + قیمت

سری پوکو F6 به‌عنوان میانرده جدید این زیرمجموعه شیائومی چند ماه پیش به بازار عرضه شد و حالا در حالی که زمان زیادی از معرفی آن نمی‌گذرد، پوکو از میانرده دیگری رونمایی کرده است. بر اساس جدیدترین اخبار در حوزه گوشی‌های موبایل، گوشی پوکو M6 پلاس 5G به‌طور رسمی معرفی شده و به نسخه‌های استاندارد و پرو سری M6 که قبلاً در دسترس بودند، اضافه شده است.

مشخصات فنی پوکو ام ۶ پلاس

بخش عمده طراحی پوکو M۶ پلاس در مقایسه با بقیه نسخه‌های این سری دست‌نخورده باقی مانده است. پنل پشتی این گوشی دو تن رنگی دارد و قسمت بالایی آن، جایی که دوربین‌ها به‌همراه لوگو پوکو جا گرفته‌اند، تیره‌تر از قسمت پایینی است. روی این پنل دو سنسور دوربین با فلش ال‌ای‌دی به چشم می‌خورند و در دکمه خاموش و روشن هم سنسور اثر انگشت جا گرفته است. همچنین باید ذکر کرد که بدنه آن گواهی IP۵۳ برای مقاومت در برابر نفود آب و گرد و خاک دارد.

ام ۶ پلاس از نمایشگر ال‌سی‌دی ۶.۷۹ اینچی با رزولوشن فول اچ‌دی پلاس و نرخ تازه‌سازی ۱۲۰ هرتز بهره می‌برد. گوریلا گلس از این صفحه نمایش در برابر ضربات و خط و خوش محافظت می‌کند.

زیر بدنه این گوشی نسخه‌ای از چیپست اسنپدراگون ۸ نسل ۲ تحت عنوان Accelerated Edition قرار گرفته است که در کنار رم ۶ یا ۸ گیگابایتی و حافظه داخلی ۱۲۸ گیگابایتی پیش رو کاربر گذاشته می‌شود. این محصول پوکو همچنین مبتنی بر سیستم عامل هایپر او اس کار می‌کند و به باتری ۵۰۳۰ میلی‌آمپر ساعتی با فست شارژ ۳۳ وات مجهز است.

پوکو ام 6 پلاس - POCO M6 Plus

پوکو ام ۶ پلاس از سنسور اصلی ۱۰۸ مگاپیکسلی با قابلیت زوم ۳ برابری و دیافراگم f/۱.۷۵ و لنز عمق ۲ مگاپیکسلی برخوردار است. در جلو هم دوربین سلفی ۱۳ مگاپیکسلی در دسترس کاربر قرار دارد. تکنولوژی اچ‌دی‌آر و حالت خودکار شب برخی از قابلیت‌های دوربین این گوشی میانرده جدید شیائومی هستند.

از ۵ آگوست مصادف با ۱۵ مرداد فروش پوکو ام ۶ پلاس ۵ جی رسماً آغاز می‌شود. نسخه پایه این گوشی با رم ۶ گیگابایت و حافظه داخلی ۱۲۸ گیگابایتی، ۱۵۵ دلار و نسخه بالارده‌تر آن با رم ۸ گیگابایت و حافظه داخلی یکسان، ۱۷۹ دلار قیمت‌گذاری شده است. این نسخه‌ها در رنگ‌های نقره‌ای (Ice Silver)، مشکی (Graphite Black) و بنفش (Misty Lavender) ارائه می‌شوند.

همچنین مدتی قبل سامسونگ طی جدیدترین رویداد آنپکد (Unpacked) از گلکسی زد فولد ۶ و گلکسی زد فلیپ ۶، گوشی‌های تاشو پرچمدار جدید خود پرده برداشت. حالا همه چشم‌ها به اس ۲۵ دوخته شده است و دنبال‌کنندگان اخبار گوشی های موبایل منتظرند که ببینند آیا این گوشی هم می‌تواند به موفقیت سری اس طی چند سال اخیر تداوم ببخشید یا خیر. گفته یکی از مقامات اجرایی سامسونگ، احتمالاً همه را هیجان‌زده می‌کند؛ این‌که مشخصات فنی گلکسی اس ۲۵ از جمله دوربین، نمایشگر و چیپست آن بهترین در نوع خود خواهند بود.

سامسونگ به‌تازگی ضمن انتشار گزارش مالی خود برای سه‌ماهه دوم سال ۲۰۲۴، جلسه‌ای را برای پاسخ به سوالات تحلیلگران برگزار کرد. در این جلسه وجود چیپست اگزینوس ۲۵۰۰ تایید شد و همچنین سخن از سطح بالای مشخصات فنی گلکسی S۲۵ به میان آمد. «دانیل آرائوخو» (Daniel Araujo)، معاون بخش موبایل سامسونگ وعده ارائه بهترین چیپست، مموری، نمایشگر و دوربین‌ها با پرچمدار جدیدشان را داد. البته وی به‌صورت دقیق مشخص نکرد که به کل سری S۲۵ اشاره دارد یا صرفاً اولترا، بالارده‌ترین نسخه سری.

شایعات اخیر حکایت از این دارند که گلکسی اس ۲۵ اولترا ارتقایی چشمگیر در زمینه مشخصات فنی تجربه می‌کند. به‌طور دقیق‌تر، این گوشی پرچمدار به دوربین‌های تله‌فوتو ۵۰ مگاپیکسلی با زوم ۳ برابری و اولترا واید ۵۰ مگاپیکسلی مجهز خواهد بود، در حالی که پیش‌تر اس ۲۴ اولترا دوربین‌های تله‌فوتو ۱۰ مگاپیکسلی و اولترا واید ۱۲ مگاپیکسلی داشت. در همین حال، به نظر نمی‌رسد نسخه‌های استاندارد و پلاس گلکسی اس ۲۵ سامسونگ ارتقا پیدا کند.

سری اس ۲۵ با چیپست اسنپدراگون ۸ نسل ۴ و همچنین احتمالاً با اگزینوس ۲۵۰۰ به بازار می‌آید. حتی مدتی قبل زمزمه‌هایی شنیده شد مبنی بر این‌که سامسونگ این گوشی را در برخی از مناطق با چیپست دیمنسیتی ۹۵۰۰ مدیاتک هم عرضه می‌کند. در هر صورت، قطعی است که پرچمدار جدید بسته به منطقه با چیپست متفاوتی در دسترس قرار می‌گیرد؛ بر خلاف اس ۲۳ که به‌صورت اختصاصی از اسنپدراگون بهره می‌بُرد. همچنین پیش‌بینی می‌شود نسخه اولترا این گوشی رم ۱۶ گیگابایتی داشته باشد، ولی مشخص نیست که همین ظرفیت رم برای بقیه نسخه‌ها در نظر گرفته شده است یا خیر.

احتمال داده می‌شود گلکسی S۲۵ استاندارد از نمایشگر بزرگ‌تر ۶.۳۶ اینچی برخوردار خواهد بود. به‌جز این جزئیات دیگری درمورد صفحه نمایش آن افشا نشده است. باید منتظر ماند و دید که این شرکت کره‌ای برای نسخه‌های استاندارد و پلاس هم گوریلا گلس آرمور، محافظ به کار رفته در S۲۴ اولترا را تدارک می‌بیند یا خیر. تاثیر چشمگیر این محافظ در جلوگیری از انعکاس نور روی صفحه در همان ابتدای عرضه این گوشی مورد تعریف و تمجید قرار گرفته بود.

مشخصات فنی سامسونگ گلکسی اس ۲۵ - Galaxy S۲۵ 

معاون بخش موبایل سامسونگ درباره گلکسی AI هم اظهار داشت که به دنبال این هستند تا دامنه این هوش مصنوعی را فراتر از گوشی‌های هوشمند به گلکسی رینگ، ساعت‌های هوشمند، ایربادها، تبلت‌ها و سایر گجت‌های سامسونگ برسانند. او همچنین اشاره کرد که هوش مصنوعی سامسونگ هم از پردازش روی دستگاه و هم از پردازش به‌شکل ابری بسته به شرایط بهره می‌گیرد؛ اتفاقی که به بهبود بازدهی و یکپارچگی عملکرد آن منجر خواهد شد.

منبع: گجت نیوز

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها