|
کدخبر: 333435

با ۱۰۰ میلیون تومان در این محله تهران خانه اجاره کنید

محله استاد معین، واقع در منطقه ۹ تهران، به خاطر واحدهای کوچک و نقلی‌اش شناخته شده است. بررسی آگهی‌های اجاره مسکن در این منطقه نشان می‌دهد که با رهن ۱۰۰ میلیون تومان و اجاره‌ای کمتر از ۱۰ میلیون تومان، هنوز امکان اجاره خانه‌های کوچک‌متراژ در محله استاد معین وجود دارد.

اقتصاد با ۱۰۰ میلیون تومان در این محله تهران خانه اجاره کنید

در چندین ماه گذشته، قیمت اجاره در تهران با افزایش چشمگیری روبرو بوده است. این موضوع تا جایی ریشه‌دار شده که برای بسیاری از افراد زندگی در تهران به چالش تبدیل شده و به همراه خود مسائل اجتماعی بسیاری را به وجود آورده است.

در این بین برخی محله‌ها از قیمت مناسب‌تری نسبت به باقی برخوردار هستند؛ استاد معین یکی از این محله‌هاست که هنوز با رهن ۱۰۰ میلیون و پرداخت اجاره ماهانه کمتر از ۱۰ میلیون تومان می‌توان در آن خانه اجاره کرد.

بررسی آگهی‌های اجاره خانه در محله استاد معین نشان می‌دهد، اجاره سوئیت‌های کوچک‌متراژ در این محله هنوز با اجاره زیر هفت میلیون تومان ممکن است. برای مثال سوئیتی ۳۳ متری در این محدوده رهنی معادل ۱۰۰ میلیون و اجاره‌ای ماهانه معادل پنج میلیون تومان نیاز دارد.

در این بین اگر مستاجران رهنی ۷۰ میلیون تومانی در اختیار داشته باشند و بتوانند اجاره‌ای معادل هشت میلیون و ۵۰۰ هزار تومان بپردازند، امکان اجاره واحدی ۵۵ متری و ساخت سال ۱۳۸۵ در خیابان مبینی برای آنها فراهم می‌شود.

اجاره-بها

قیمت اجاره خانه در محله استاد معین

افزایش مبلغ اجاره تا ۱۵ میلیون تومان، خانه‌هایی متوسط‌متراژ را در سبد انتخاب مستاجران قرار می‌دهد. اکنون مالک آپارتمانی ۶۰ متری در محدوده طوس، برای آپارتمان هشت ساله خود ۱۰۰ میلیون تومان رهن و ۱۵ میلیون تومان اجاره در نظر گرفته است.

دارا بودن رهنی معادل ۲۰۰ میلیون تومان و پرداخت اجاره ماهانه بالغ بر ۱۴ میلیون تومان، امکان اجاره خانه‌ای نوساز و متوسط‌متراژ را برای متقاضیان فراهم می‌کند.

مستاجران با داشتن رهنی حدود ۴۰۰ میلیون تومان می‌توانند خانه‌ای کوچک‌متراژ را رهن کامل کنند. برای مثال اکنون آپارتمانی ۴۵ متری و ساخت سال ۱۳۹۴ در خیابان هاشمی به ۴۵۰ میلیون تومان رهن کامل نیاز دارد.

اجاره-خانه

منبع: تجارت نیوز

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها