|
کدخبر: 333647

فراخوان جدید ایران خودرو برای این افراد | پژو پارس را به این ۲ خودرو تبدیل کنید

​ایران خودرو اقدام به صدور فراخوانی برای تبدیل پژو پارس به سورن پلاس و پژو ۲۰۷ کرده است. این فراخوان به‌طور ویژه برای متقاضیان پژو پارس که در زمستان ۱۴۰۳ اولویت‌بندی شده‌اند، طراحی شده است.

اقتصاد فراخوان جدید ایران خودرو برای این افراد | پژو پارس را به این ۲ خودرو تبدیل کنید

  فراخوان جدید ایران خودرو به‌صورت اختیاری برای متقاضیان پژو پارس در سامانه یکپارچه خودروهای داخلی اعلام شده است. بر اساس این فراخوان، افرادی که مایل به تبدیل خودرو هستند، می‌توانند پژو ۲۰۷ دستی سورن پلاس EFV را سفارش دهند.

با توجه به اینکه تولید پژو پارس در تاریخ ۳۱ خرداد ۱۴۰۳ متوقف شده و کل پلتفرم ۴۰۵ نیز به موزه ایران راه یافت، شاید انتخاب یک جایگزین مناسب برای محبو‌ترین سدان ایران خودرو تصمیمی درست‌تر باشد. به هر حال پژو پرشیا سابق حتی اگر صفر و بدون کارکردش هم خریداری شود، بازهم یکی خودرو از رده خارج است و آن حسی که از حرید یک خودرو صفر کیلومتر به مالک منتقل می‌شود را نخواهد داشت. در ادامه مطلب شرایط تبدیل پژو پارس به سورن پلاس و ۲۰۷ را می‌خوانید.

ایران خودرو با ارسال بخشنامه‌ای جدید به اطلاع نمایندگی‌های مجاز فروش و متقاضیان محصولات خود در سامانه یکپارجه رساند که شرایط انتخاب و تبدیل اختیاری برای متقاضیان پژو پارس که در اولویت زمستان ۱۴۰۳ قرار دارند، فراهم شده است. این دسته از متقاضیان می‌توانند مبلغ خودرو را به حساب فروشنده واریز کرده و در لیست تحویل نهایی قرار گیرند.

براساس بخشنامه فروش این شرکت، متقاضیان ۱۱ روز مهلت دارند تا با مراجعه به سایت فروش محصولات ایران خودرو به نشانی https://esale.ikco.ir/ انتخاب نهایی خود را ثبت و مبلغ خودرو را واریز کنند. بخشنامه زیر را مشاهده کنید:

بخشنامه

فراخوان تبدیل پژو پارس به سورن پلاس و پژو ۲۰۷

آیا شما نیز در دسته متقاضیان پژو پارس قرار دارید؟ آیا تمایل به دریافت و خرید محبوب‌ترین سدان تاریخ ایران خودرو دارید؟ لطفاً نقطه نظرات خود را با ما به اشتراک گذاشته و اگر تجربه‌ای شیرین یا تلخ از پژو پارس دارید، آن را به ما و دیگر مخاطبین تکراتو در بخش کامنت‌ها درمیان بگذارید.

 

منبع: تکراتو

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها