|

آخرین مهلت برای ثبت نام خودروهای مدارس اعلام شد + جزئیات

مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی از تمدید مهلت ثبت‌نام سرویس مدارس تا آذرماه خبر داد. شادی مالکی، مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهر تهران، در مراسم بازگشایی مدارس و بهره‌برداری از ناوگان سرویس مدارس ویژه تهران، ضمن تبریک آغاز سال تحصیلی جدید و گرامیداشت هفته دفاع مقدس، به ارائه خدمات این سازمان به دانش‌آموزان پایتخت اشاره کرد.

اقتصاد آخرین مهلت برای ثبت نام خودروهای مدارس اعلام شد + جزئیات

شادی مالکی مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری تهران با توجه به تدابیر مدیریت شهری، هر ساله تلاش می‌کند تا در آغاز سال تحصیلی، به بهترین نحو ممکن با آموزش و پرورش و سایر نهادها همکاری کند.

وی ادامه داد: به همین دلیل، سامانه «سپند» از اردیبهشت ماه توسط وزارت کشور به والدین معرفی گردید و تصمیم بر این شد که صدور تایید صلاحیت سرویس‌های مدارس از طریق این سامانه انجام شود. مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی در خصوص سامانه سپند توضیحاتی ارائه داد و بیان کرد که این سامانه به والدین معرفی شده و هدف آن صدور تایید صلاحیت سرویس‌های مدارس است.

مدیر عامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهر تهران با اشاره به اینکه دغدغه اصلی مسئولان حفظ سلامتی و ایمنی دانش آموزان است، تصریح کرد: با تعامل سازنده‌ای که میان سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهر تهران و آموزش و پرورش صورت گرفت و همچنین بر اساس جلسات متعدد که با حضور نهاد‌های مربوطه مانند وزارت کشور، استانداری، پلیس راهور، آموزش و پرورش و سایر نهاد‌ها برگزار شد و بر اساس ابلاغ هیئت محترم وزیران در خصوص آیین نامه دانش آموزی مقرر شد که از ظرفیت و پتانسیل مدارس نیز در جهت ساماندهی سرویس مدارس در سال جاری استفاده شود.

مالکی تاکید کرد: در سال گذشته نیمی از دانش اموزان از سوی شرکت خودرو سرویس خدمات دربافت می‌کردند و امسال نیز جای خوشحالی دارد که در ۵۰ مدرسه تهران هزار خودرو خدمات ارائه خواهند کرد.

وی ادامه داد: یکی از دغدغه‌های مهم در مدیریت شهری پایتخت ارائه خدمات هرچه بهتر به دانش آموزان تهرانی است که امیدواریم امسال به بهترین شکل این اتفاق رخ دهد.

مالکی تاکید کرد: تعامل بسیار خوبی با آموزش پرورش تهران داشتیم و در ساماندهی سرویس مدارس نزدیک ۶۰۰۰ نفر در سامانه سپند ثبت نام کردند و نزدیک به ۲۵۰۰ دستگاه در ناوگان خودرویی خدمات ارائه دهند.

مدیر عامل سازمان مدیریت و نظارت برر تاکسیرانی شهر تهران ادامه داد: با هماهنگی‌هایی که با دولت صورت گرفت مقرر شد تمامی شرکت‌های متقاضی در سرویس مدارس که موفق به ثبت نام در سامانه سپند نشدند تا آذر ماه در این سامانه ثبت نام کنند.

مالکی تاکید کرد: والدین باید توجه داشته باشند که تمامی سرویس‌های مدارس باید مجهز به برچسب مخصوص سرویس باشند و در صورت عدم وجود برچسب توسط گشت‌های رصد پلیس راهور اعمال قانون رخ خواهد داد.

مالکی در خاتمه گفت: آموزش‌های لازم به سرویس‌های مدارس ارائه و تمام اقدامات لازم در جهت افزایش سطح ایمنی دانش آموزان عملیاتی و اجرایی شده است.

 

 

منبع: اقتصاد نیوز
کدخبر: 335466

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها