|

پیش بینی مهم از قیمت دلار ( ۱۸ مهر ۱۴۰۳) | اوضاع دلار وخیم شد ؟

در اینمطلب به پیش بینی قیمت دلار فردا چهارشنبه ۱۸ مهر ۱۴۰۳ می‌پردازیم ، با ما همراه باشید .

اقتصاد پیش بینی مهم از قیمت دلار ( ۱۸ مهر ۱۴۰۳) | اوضاع دلار وخیم شد ؟

امروز دلار مبادله ای مانند روز قبل رشد قیمت را تجربه کرد. دلار مبادله ای که روز قبل تا ۴۹,۹۱۰ (چهل و نه هزار و نهصد و ده ) تومان رسیده بود، امروز سه شنبه ۱۷ مهر ۱۴۰۳ مصادف با ۰۸ اکتبر ۲۰۲۴ با رشد ۰.۰۲ درصدی به ۴۹,۹۲۳ (چهل و نه هزار و نهصد و بیست و سه ) تومان رسید.

براین اساس قیمت خرید دلار آمریکا ۴۹,۴۲۴ (چهل و نه هزار و چهارصد و بیست و چهار تومان) و قیمت فروش دلار آمریکا ۴۹,۹۲۳ (چهل و نه هزار و نهصد و بیست و سه تومان) اعلام شد.

همچنین قیمت خرید یورو ۵۴,۲۵۰ (پنجاه و چهار هزار و دویست و پنجاه تومان) و قیمت فروش یورو ۵۴,۷۹۸ (پنجاه و چهار هزار و هفتصد و هفتصد و نود و هشت تومان) است.

قیمت_یورو

قیمت دلار آمریکا امروز سه شنبه ۱۷ مهر ۱۴۰۳, در بازار ۶۲,۵۵۰ تومان است که نسبت به روز گذشته ۵۵۰ تومان (۰.۸۷ درصد) کاهش یافته است. هر واحد دلار آمریکا ، روز گذشته با قیمت ۶۳,۱۰۰ تومان معامله می شد.

امروز دلار آمریکا در بازار آزاد بر خلاف رشد قبلی با کاهش قیمت روبرو بوده است، بطوری که دلار آمریکا که در بازار آزاد دیروز به ۶۳,۱۰۰ تومان رسیده بود. امروز سه شنبه ۱۷ مهر ۱۴۰۳ با کاهش ۵۵۰ تومانی ( ۰.۸۸ درصد) به ۶۲,۵۵۰ رسید.بالاترین قیمت دلار آمریکا در ۲۴ ساعت گذشته ۶۲,۷۵۰ تومان و در پایین‌ترین قیمت در رقم ۶۲,۳۰۰ تومان خرید و فروش می‌شد. قیمت فعلی دلار آمریکا نسبت به هفته گذشته ۱.۱۳ درصد افزایش را نشان می‌دهد. همچنین بهای هر واحد دلار آمریکا در شش ماه گذشته حدود ۳.۰۲ درصد کاهش یافته است.

بیشتر بخوانید :

بالاخره تکلیف متناسب سازی حقوق بازنشستگان یکسره شد + جدول افزایش حقوق

 

پیش بینی قیمت دلار فردا

گفتنی است برخی معامله‌گران همچنان نسبت به بازار بدبین هستند و معتقدند هر خبری از تشدید جنگ حماس و اسرائیل می‌تواند قیمت دلار را افزایش دهد. آنها معتقدند موضوع تنش خاورمیانه در هفته‌های گذشته ثابت کرده تصمیمات غیرمنتظره و ضربتی، به جریان این درگیری‌ها خط می‌دهد. بنابراین روند بعدی قیمت دلار قابل پیش‌بینی نیست.

منبع: صفحه اقتصاد
کدخبر: 337261

ارسال نظر

 

آخرین اخبار