|

بهترین برند سال ۲۰۲۴ معرفی شد | گوگل همه را مأیوس کرد!

اینتربرند طی گزارشی برترین برند سال ۲۰۲۴ را معرفی کرد. نکته‌ی جالبی که در گزارش جلب توجه می‌کند این است که شرکت‌هایی که در زمینه فناوری فعالیت می‌کنند، رتبه‌های ۱ تا ۵ را به خود اختصاص داده‌اند.

اقتصاد بهترین برند سال ۲۰۲۴ معرفی شد | گوگل همه را مأیوس کرد!

به گزارش brandirectory، برترین برند ۲۰۲۴ اپل است شرکت‌های فناوری دیگر مانند مایکروسافت، آمازون، گوگل و سامسونگ به ترتیب جایگاه دوم تا پنجم را از آن خود کرده‌اند. این پنج‌ شرکت با گسترش دامنه فعالیت‌هایشان و به‌کارگیری نوآوری‌های مختلف به سکلی بی سابقه به رشد و توسعه اقتصادی در ابعاد جهانی نقش داشته‌ و توانستند برترین برندهای جهان در سال ۲۰۲۴ باشند.

جایگاه ششم اما به یک شرکت غیر فناوری و در حوزه خودروسازی تعلق گرفته است. تویوتا! این شرکت ژاپنی در جایگاه ششم برترین برند ۲۰۲۴ قرار گرفته و یکی از پیشگامان این عرصه شمرده می‌شود. تویوتا با تمرکز بر خودروهای الکتریکی و هیبریدی، توانسته جایگاه قدرتمندش را در صنعت خودروسازی حفظ کند. بعلاوه این شرکت همچنان به عنوان یکی از برترین برندهای جهان به لحاظ نوآوری در عرصه حمل‌و‌نقل شناخته می‌شود.

برند-سال

معرفی برترین برند سال ۲۰۲۴

کوکاکولا در جایگاه هفتم قرار دارد. این برند یکی از شرکت‌های شناخته شده در صنعت نوشیدنی محسوب می‌شود که علیرغم فعالیت‌های غیر فناوری توانسته خود را در میان ۱۰۰ برند برتر جای دهد. این برند که در سطح جهانی شناخته شده است و وفاداری مشتریانش را سالها یدک می‌کشد، همچنان نمونه‌ای موفق در صنعت نوشیدنی بشمار می‌رود.

این گزارش نشان‌دهنده‌ی آن است که مدیریت هوشمندانه تا چد می‌تواند در موفقیت شرکت‌ها نقش داشته باشد. شرکت‌هایی که برندشان را به عنوان دارایی استراتژیک مدیریت می‌کنند، نه تنها در کوتاه‌مدت بلکه در درازمدت هم رشد پایداری خواهند داشت.

شرکت-سامسونگ

منبع: تکراتو
کدخبر: 337693

ارسال نظر