|

اتریوم در مسیر سقوط آزاد | ملکه ارزهای دیجیتال از عرش به فرش می رسد؟

با نزدیک شدن به انتخابات ریاست جمهوری آمریکا؛ سرمایه گذاران بازار ارزهای دیجیتال منتظر تغییرات احتمالی در قیمت رمز ارزها هستند و می خواهند بدانند که آینده بازار پول های دیجیتالی به کجا خواهد رسید.

اقتصاد اتریوم در مسیر سقوط آزاد | ملکه ارزهای دیجیتال از عرش به فرش می رسد؟

بازار ارزهای دیجیتال تحت رهبری بیت کوین تغییرات زیادی را تجربه کرده و اتریوم در تلاش است تا از مقاومت‌های کلیدی عبور کند. در حال حاضر، بزرگ‌ترین آلت‌کوین‌ها تحت فشار خرس‌ها قرار دارند، اما اخبار مثبت نیز برای سرمایه‌گذاران به گوش می‌رسد. اطلاعات اخیر نشان می‌دهد که اتریوم همچنان در حجم معاملات صرافی‌های غیرمتمرکز سلطه پایدار دارد، که این موضوع موقعیت آن را به عنوان یک بازیگر اصلی در فضای دیفای تقویت می‌کند.

ارز- دیجیتال- بیت-کوین

این رویداد مثبت، برای کسانی که نگران عملکرد ضعیف قیمت اتریوم در مقایسه با بیت کوین و سایر آلت کوین‌ها هستند، بسیار مهم است. داده‌ها نشان می‌دهند که علی‌رغم چالش‌های فعلی مرتبط با قیمت این رمزارز، شبکه اتریوم قوی و پایدار؛ به‌ویژه در دیفای، به کار خود ادامه می‌دهد.

دلار_ارزدیجیتال

یکی از محصولات کلیدی در دنیای دیفای، صرافی‌های غیرمتمرکز (DEX) هستند که به کاربران این امکان را می‌دهند تا بدون نیاز به مجوز و واسطه، دارایی‌های خود را معامله کنند. این صرافی‌ها همچنین به کاربران اجازه می‌دهند با تأمین نقدینگی برای جفت دارایی‌ها، به عنوان بازارساز (مارکت میکر) فعالیت کنند و از معاملات انجام شده بین آن جفت‌ها کارمزد دریافت کنند.

براساس گزارش اخیر IntoTheBlock در شبکه اجتماعی ایکس، اتریوم هنوز هم در زمینه حجم معاملات در صرافی‌های غیرمتمرکز پیشرو است و حدود ۳۵ درصد از سهم بازار را در اختیار دارد. با این حال، سایر بلاک‌چین‌ها به طور فزاینده‌ای در حال چالش کشیدن سلطه اتریوم هستند. سولانا به ویژه به عنوان یک رقیب قوی در حال ظهور است و به طور مداوم موقعیت خود را در این حوزه تقویت می‌کند.

منبع: بیت پین
کدخبر: 338151

ارسال نظر

 

آخرین اخبار

پربازدیدترین