|
کدخبر: 334833

مرد هزار چهره در آبادان دستگیر شد | پلیس اطلاعات خبر داد

رئیس پلیس شهرستان آبادان از بازداشت یک کلاهبردار حرفه‌ای که تحت تعقیب محاکم قضایی اهواز بود، در این شهرستان خبر داد.

حوادث مرد هزار چهره در آبادان دستگیر شد | پلیس اطلاعات خبر داد

سرهنگ کیومرث کشوری در تشریح جزئیات خبر گفت: فردی که خود را به عنوان کارمند نهادهای دولتی و امنیتی معرفی کرده و اقدام به کلاهبرداری و اخاذی از مردم می‌کرد، توسط ماموران پلیس اطلاعات آبادان دستگیر شد.

سرهنگ کشوری در این خصوص اظهار کرد: مشارالیه که تحت تعقیب محاکم قضائی و انتظامی کلانشهر اهواز بوده باغصب عناوینی مانند وکیل، کارمند دادسرا، شرکت ها و نیروی امنیتی، ادعای نفوذ در ادارات ،نهادها،شرکت ها،دستگاه قضایی و دخل و تصرف در پرونده ها را داشت که با تلاش مامورین پلیس اطلاعات آبادان دستگیر  شد.

او از تشکیل پرونده برای متهم  خبر داد و گفت: استفاده از افشانه و گاز اشک آور، کلاهبرداری از طریق غصب عنوان و نگهداری اسلحه غیرمجاز از جمله عناوین اتهامی مشارالیه محسوب می شود.

پلیس-اطلاعات

رئیس پلیس آبادان تصریح کرد: باتوجه به نیابت قضایی توسط رده های هم نام اطلاعاتی در مرکز استان ،متهم پس از صدور قرار کیفرخواست توسط قاضی کشیک دادسرای آبادان درجهت مواجه حضوری با شکات  به اهواز منتقل شد.

سرهنگ کشوری در خاتمه با بیان اینکه از نامبرده تجهیزات دفاع شخصی غیرمجاز کشف و ضبط شد، خاطرنشان کرد: برخورد پلیس و دستگاه قضایی با هرگونه کلاهبرداری ،فساد، جدی، قاطع و قانونی خواهد بود.

منبع: رکنا

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها