|

خیالتان راحت؛ اسرائیل جرات حمله جدی به ایران را ندارد

عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی گفت: رژیم صهیونیستی در تجاوز به جمهوری اسلامی ایران عملیات جدی انجام داد، اما با شکست سختی مواجه شد.

سیاست خیالتان راحت؛ اسرائیل جرات حمله جدی به ایران را ندارد

روح‌الله متفکرآزاد با اشاره به بیانات اخیر مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه «مسئولان کشور همان گونه که درباره امنیت «مرزها و کوچه و خیابان و زندگی مردم» وظایف مهمی دارند، در زمینه حفظ امنیت روانی مردم نیز کاملاً مسئول هستند، گفت: یکی از بخش‌های مهم جنگ دشمن مخصوصاً در جنگ ترکیبی، مربوط به «جنگ شناختی» است و دشمن با عملیات روانی می‌تواند در افکار جامعه ما رعب و وحشت ایجاد کند که نتیجه‌اش این می‌شود که پیش از حمله دشمن ممکن است یک ملتی خودش را ببازد.

وی با اشاره به عملیات تجاوزکارانه رژیم صهیونیستی به برخی از مناطق نظامی جمهوری اسلامی ایران، اظهار کرد: این عملیات دشمن نشان داد که آنان جرأت عملیات جدی علیه جمهوری اسلامی ایران را ندارد؛ نه اینکه دشمن ضعیف است، بلکه ما بسیار قوی هستیم.

عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه نباید اجازه دهیم عملیات‌های روانی و رسانه‌ای دشمن به موفقیت بیانجامد، گفت: باید با افرادی که عامدانه در جامعه درباره جنگ و مسائلی از این دست ترس و وحشت ایجاد می‌کنند، برخورد جدی شود.

نماینده مردم تبریز در مجلس شورای اسلامی با اشاره به بخش دیگری از فرمایش رهبر انقلاب اسلامی مبنی بر اینکه «شرارت دو شب پیش رژیم صهیونیستی نه باید بزرگنمایی شود و نه کوچک‌انگاری»، تصریح کرد: دشمن صهیونیستی با آنکه حمایت آمریکا و غربی‌ها را دارد، شکست‌پذیر است و شکست این رژیم در منطقه نیز قطعی است و ملت‌های منطقه، اسرائیل را شکست خواهند داد.

متفکرآزاد اظهار کرد: الان رژیم صهیونیستی در مقابل غزه سرافراز و لبنان مظلوم نیز هیچ دستاوردی نداشته است و فقط کودکان و زنان را می‌کشد و قطعاً با قتل عام نمی‌تواند سرپا بماند، لذا آنچه مسلم است دشمن صهیونیستی رو به اضمحلال است.

عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه رژیم صهیونیستی در تجاوز به جمهوری اسلامی ایران عملیات جدی انجام داد اما با شکست مواجه شد، گفت: اسرائیل شکست سختی از ایران خورد که برای آنان درس عبرتی خواهد شد تا دیگر از این اقدامات نکنند. این عملیات دشمن برای ایران اتفاق خاصی تلقی نمی‌شود.

منبع: مهر
کدخبر: 339174

ارسال نظر

 

آخرین اخبار