|

اعلام جرم دادستانی علیه نوید محمدزاده! | ماجرا چیست؟

دادستانی علیه نوید محمدزاده و مطهره گونه‌ای اعلام جرم کرد.

فرهنگی و اجتماعی اعلام جرم دادستانی علیه نوید محمدزاده! | ماجرا چیست؟

نوید محمدزاده به دلیل اقداماتش بعد از پاسخ موشکی ایران و ایجاد رعب در راستای خدشه به امنیت روانی جامعه مورد برخورد قضایی قرار گرفت.

همچنین مطهره گونه‌ای که اخیرا بعد از نوشتن نامه عذرخواهی از اقداماتش به دانشگاه بازگشته بود دست به انتشار مطالب توهین آمیز زده بود؛ در همین راستا دادستان تهران علیه وی اعلام جرم کرد.

بیوگرافی نوید محمد زاده

نوید محمدزاده بازیگر سینما و تلویزیون کشورمان ۱۷ فروردین ماه سال ۱۳۶۵ متولد شد. این هنرمند کشورمان در خانواده ای پرجمعیت با ۱۲ فرزند در ایلام متولد شد و فرزند آخر خانواده است.

نوید محمدزاده دارای ۱۱ خواهر و برادر است و خواهرزاده و برادرزاده های متعددی دارد و جمعیت این خانواده به حدود ۱۰۰ نفر میرسد و همواره از پدرش به نیکی یاد میکند و از او به عنوان مردی بزرگ نام میبرد.

این بازیگر جوان دارای مدرک فوق دیپلم عمران است و بازیگری را در کلاسهای بازیگری موسسه هنر هفت و زیر نظر اساتیدی چون مهتاب نصیرپور، محمد یعقوبی، علی سیلمانی و علی قنبری آموخت.

نوید محمدزاده از فوتبالیست شدن تا بازیگری

نوید محمدزاده علاقه زیادی به فوتبال داشت و در دوران نوجوانی قرار بود که فوتبالیست شود و برای تیم نوجوانان سایپا بازی کند که با دیدن یک فیلم مسیر زندگی اش به کلی تغییر کرد.

اثرگذاری این فیلم روی نوید محمدزاده به اندازه ای بود که او را عاشق سینما کرد و از او چهره موفقی در دنیای هنر ساخت.

ازدواج نوید محمدزاده

نوید محمدزاده مدتها به دلیل پوشیدن لباسهای ست با فرشته حسینی، مورد توجه کاربران قرار گرفته بودند تا اینکه در ۴ اردیبهشت ۱۴۰۰ با انتشار ویدئویی خبر از ازدواج خود با فرشته حسینی بازیگر کشرمان داد و در ۲۹ تیرماه از حلقه ازدواج همسرش رونمایی کرد.

زوج-هنری

نوید محمدزاده و فرشته حسینی در سریال قورباغه به کارگردانی هومن سیدی نقش خواهر و برادر را ایفا کردند.

منبع: خبر آنلاین
کدخبر: 336739

ارسال نظر