|
کدخبر: 332962

قلبم برای پرسپولیس می‌تپد اما شکایت می کنم!

مربی بدنساز پیشین تیم فوتبال پرسپولیس با انتقاد از رفتار بازیکنان این تیم اظهار داشت: از اینکه رضا درویش و گاریدو اعلام کردند به من نیاز دارند اما قرارداد مرا تمدید نکردند، ناراحت هستم، اما همیشه قلبم برای پرسپولیس می‌تپد.

فوتبال قلبم برای پرسپولیس می‌تپد اما شکایت می کنم!

تیم فوتبال پرسپولیس در دو فصل گذشته رقابت‌های لیگ برتر توانست به عنوان قهرمانی دست یابد و علاوه بر آن سرخ‌ها در جام حذفی و سوپر کاپ فصل بیست و دوم هم قهرمان شدند تا دو فصل بسیار خوب را پشت سر گذاشته باشند. در این بین کادر فنی و بازیکنان پرسپولیس در رسیدن به این عناوین نقش زیادی داشتند که یکی از این نفرات «په په لوسادا» مربی بدنساز سابق و اسپانیایی پرسپولیس بود.

لوسادا در رابطه با تیم‌هایی که در ایران با آنها فعالیت داشته اظهار داشت: من در مجموع ۴ فصل در ایران کار کردم ابتدا یک فصل در باشگاه نساجی بودم و پس از آن یک فصل در گل گهر حضور داشتم و دو فصل شگفت‌انگیز را در پرسپولیس گذراندم. در زمانی که در این کشور حضور داشتم مردم ایران به من محبت داشتند. در این کشور دوستان زیادی دارم از جمله مجید جلالی که برای من مانند یک برادر می‌ماند.

او در رابطه با حضور در باشگاه پرسپولیس گفت: پرسپولیس همیشه برای پیروز شدن تحت فشار است و من این نکته را از زمانی که به ایران آمدم متوجه شدم. در این دو فصل ما ۴ جام کسب کردیم و عملکرد بسیار با کیفیتی را از خود به نمایش گذاشتیم. در این مدت تیم دیگری نتوانست به سطح ما برسد و به همین دلیل ما قهرمان شدیم.

لوسادا در پاسخ به این سوال که آیا همه مطالبات خود را از باشگاه پرسپولیس دریافت کرده است یا خیر، عنوان کرد: متأسفانه خیر؛ حتی وکیل من اخیراً نامه‌ای را به باشگاه ارسال کرده است تا با آنها صحبت کنیم، اگر آنها زودتر پولم را ندهند مجبورم به فیفا شکایت کنم چون راه دیگری ندارم. برای من باعث افتخار است که دو فصل در پرسپولیس حضور داشتم و قلب من همیشه قرمز است.

لوسادا-پرسپولیس

مربی سابق پرسپولیس در پاسخ به این سوال که آیا دوست دارد بار دیگر در ایران به فعالیت خود ادامه دهد یا خیر، گفت: صادقانه بگویم از اینکه باشگاه پرسپولیس قرارداد من را تمدید نکرد بسیار ناراحتم؛ مخصوصاً بعد از اینکه رضا درویش (مدیرعامل باشگاه پرسپولیس) و «خوان کارلوس گاردیو» (سرمربی پرسپولیس) به من اعلام کردند که من را می‌خواهند، اما زندگی و فوتبال همین است.

او افزود: من یک مربی حرفه‌ای یوفا و و رئیس بخش عملکرد (Phd Sports Science) هستم، حرفه من اکنون در کشور دیگری ادامه دارد و خواهیم دید در آینده چه اتفاقی می‌افتد.

لوسادا در رابطه با کار کردن با یحیی گل محمدی تصریح کرد: یحیی یک مربی بسیار خوب و «جنتلمن» است. همیشه از او سپاسگزار خواهم بود که به من این شانس را داد تا عضوی از پرسپولیس باشم.

خوان-کارلوس-گاریدو

 

گاریدو روی سرلک حساب نمی‌کند

سرمربی اسپانیایی پرسپولیس به دنبال جذب یک وینگر برای اجرای تفکرات تاکتیکی تیمش است.

میلاد سرلک که قرار بود هفته گذشته با دریافت کارت پایان‌خدمتش در تمرینات پرسپولیس شرکت کند از قرار معلوم با مشکلاتی مواجه شده و شاید این مساله باعث شود او با چند روز یا چند هفته تاخیر به جمع سرخپوشان برگردد. اما در مورد سرلک باخبر شدیم که خوان گاریدو از عملکرد بازیکنان خط هافبکش راضی است و اظهار داشته نیاز جدی به بازیکن جدید در این پست ندارد. در حال حاضر سروش رفیعی، مسعود ریگی، سینا اسدبیگی و محمد خدابنده‌لو، چهار بازیکن خط میانی پرسپولیس هستند که دو نفر آنها در ترکیب ثابت سرخپوشان به میدان می‌روند. از همین رو سرلک در صورت بازگشت به پرسپولیس کار سختی برای باز پس گرفتن جایگاهش در این تیم خواهد داشت.

گاریدو که روز گذشته با تعطیلی تمرین تیمش در باشگاه پرسپولیس حاضر شد، در حال حاضر سخت نگران کمبودهای تیمش در پست دفاع چپ و وینگر است. او درواقع اعتقاد دارد برای این دو پست بازیکنان با کیفیت بالاتری می‌خواهد تا بتواند برنامه‌های تاکتیکی‌اش را بهتر پیاده کند؛ هرچند عملکرد امیری و وینگرهای پرسپولیس در بازی با ذوب‌آهن بد نبود. در حال حاضر گاریدو نمی‌داند که باید به دنبال جذب وینگر باشد یا دفاع چپ. یا اینکه شرایط برای جذب دو بازیکن در این پست‌ها فراهم است. از این رو او از رضا درویش پیگیر وضعیت علی قلی‌زاده شده. انتقالی که اگر انجام شود آن وقت گاریدو به دنبال نهایی کردن انتقال گزینه مدنظرش در پست دفاع چپ خواهد بود در غیر این صورت او برای جذب وینگر خارجی که توانایی بازی در خط حمله هم داشته باشد هزینه خواهد کرد.

مدیریت باشگاه پرسپولیس این اطمینان را به سرمربی اسپانیایی داده‌ که ظرف دو سه روز آینده تکلیف انتقال قلی‌زاده به پرسپولیس مشخص شود. آنچه مشخص است پرسپولیس برای بازی با تراکتور باید به همین داشته‌هایش اکتفا کند و بسیار بعید است تا آن موقع بازیکنی جدید به پرسپولیس بیاید.

 

 

منبع: خبر ورزشی

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها