|
کدخبر: 333289

خلاصه بازی استقلال و ملوان ۳ شهریور + فیلم

آبی های پایتخت علی رغم تلاش های فراوان موفق به شکست شاگردان مازیار زارع نشدند و امتیازها در قزوین تقسیم شد. استقلال برابر ملوان بندرانزلی با نتیجه یک بر یک متوقف شد و بهترین فرصت برای صدرنشینی به این ترتیب بر باد رفت. رامین رضاییان هر دو گل آبی ها را از روی نقطه پنالتی به ثمر رساند. در این گزارش می توانید خلاصه این دیدار جذاب و پرگل را مشاهده کنید. با گسترش نیوز همراه باشید.

فوتبال خلاصه بازی استقلال و ملوان ۳ شهریور + فیلم

باشگاه استقلال با توجه به عملکرد خوب و قابل توجه در فصل نقل و انتقالات تابستانی، یکی از تیم های مدعی در این فصل از رقابت ها محسوب می شود. شاگردان جواد نکونام در هفته اول به هر سختی موفق به شکست تیم شمس آذر شدند.

ماجرای هفته دوم برای آبی ها قدری متفاوت پیش رفت و باشگاه ملوان روی یک غافلگیری موفق به باز کردن دروازه استقلال شد. استقلال که میزبان این دیدار بود تلاش های بسیاری کرد و سرانجام توسط رامین رضاییان به گل تساوی رسید. عملکرد دفاعی میزبان در این بازی تعریفی نداشت و ملوانی ها هر موقع که اراده می کردند، دروازه حسین حسینی را به خطر می انداختند.

با وجود تمام تلاش ها و به کارگیری همه توان هجومی، استقلال در این دیدار متوقف شد و امتیازها در قزوین تقسیم شد. جواد نکونام در پایان بازی نسبت به وقت کشی و رفتارهای بازیکنان ملوان گلایه مند بود و در خصوص کمبود در برخی پست ها نکاتی را در حضور خبرنگاران مطرح کرد.

گسترش نیوز خلاصه بازی استقلال و ملوان را برای شما قرار داده تا عملکرد دو تیم را در این مسابقه مشاهده کنید. در ادامه می توانید هایلایت این بازی جذاب و پر برخورد را ببینید.

در صورت تمایل به پیگیری اخبار روز ورزشی و آخرین تحولات در فوتبال ایران، سرویس ورزشی پایگاه خبری گسترش نیوز را دنبال کنید.

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها