|

نورچشمی یحیی به پرسپولیس برگشت

تمرینات پرسپولیس پس از کسب پیروزی در دربی و موفقیت های اخیر، در راستای آمادگی مقابل نماینده ازبکستان از سر گرفته شد. خبر بازگشت ستاره محبوب می تواند برای هواداران پرسپولیس بسیار خوشایند و دلپذیر باشد.

فوتبال نورچشمی یحیی به پرسپولیس برگشت

باشگاه پرسپولیس پس از پیروزی دلپذیر در دربی و یک روز استراحت، تمرینات خود را برای دیدار با پاختاکور شروع کرد.

سرخپوشان پایتخت که در یک بازی قابل قبول و کسب سه امتیاز در شهر اراک به برتری رسیده بودند، پس از یک روز استراحت، تمرینات خود را از ساعت ۱۰:۳۰ دقیقه امروز جمعه برای بازی برابر پاختاکور ازبکستان از هفته دوم مسابقات لیگ نخبگان آسیا در ورزشگاه شهید کاظمی آغاز کردند.

پیش از شروع تمرین، گاریدو سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس، دقایقی با بازیکنان صحبت کرد و ضمن تقدیر مجدد از تلاش آنها در دربی ۱۰۴، برنامه‌های تمرینی و تیمی را برای آنها تشریح کرد.

بازیکنان به دو گروه تقسیم شدند. بازیکنان اصلی در دیدار برابر باشگاه استقلال، در مرحله ریکاوری تمرین کردند و سایر بازیکنان به مدت ۷۵ دقیقه زیر نظر کادر فنی، تمرین نسبتا سنگین و شادابی را انجام دادند. راندو در قالب سه گروه، حفظ توپ در بخش کوچکی از زمین و فوتبال درون تیمی در دستور کار قرار گرفت.

مرتضی پورعلی گنجی در بخشی از تمرینات گروهی شرکت داشت و در کنار سایر بازیکنان به تمرین پرداخت.

اوستون ارونوف و امید عالیشاه زیر نظر کادر پزشکی بودند و سایر بازیکنان بدون مشکل در اختیار کادر فنی قرار گرفتند.

حسین بادامکی معاون ورزشی باشگاه، امروز در محل تمرین سرخپوشان حضور یافت و عملکرد آنها را زیر نظر داشت و در خصوص شرایط تیم دقایقی با افشین پیروانی صحبت کرد.

تیم فوتبال پرسپولیس در هفته دوم لیگ نخبگان آسیا، دوشنبه نهم مهر ماه میزبان تیم پاختاکور ازبکستان خواهد بود.

پاشازاده

استقلال با نکونام و سمیعی به جایی نمی‌رسد

مدافع ملی پوش اسبق استقلال پس از ناکامی این تیم مقابل پرسپولیس به شدت از مربیان و کادر مدیریتی باشگاه انتقاد کرد.

مهدی پاشازاده بازیکن اسبق استقلال و تیم ملی پس از ناکامی آبی پوشان در دربی به شدت برافروخته بود و در مصاحبه اختصاصی با خبرورزشی انتقادات تندی را از کادر فنی و مدیریتی این باشگاه مطرح کرد. با هم چکیده حرفهای پاشازاده را مرور می‌کنیم:

    وقتی آقایان چنین انتخاباتی برای استقلال دارند و به حاشیه‌ها بیشتر از متن اهمیت می‌دهند، وضعیت تیم همین می‌شود که داریم می‌بینیم. اصلاً انگار برای بعضی از این افراد هواداران هیچ اهمیتی ندارند. من بلافاصله پس از شکست استقلال یک پیرزن ۸۰ ساله را دیدم که از شدت ناراحتی می‌لرزید و داشت سکته می‌کرد.

    آقایان! آقای مربی و مدیر در استقلال! همه با هم جمع کنید و از این تیم بروید. هر چقدر هواداران عذاب کشیدند وما ناراحت شدیم دیگر بس است. طرفداران استقلال چقدر باید عذاب بکشند؟ انصافاً آیا شما این صحنه‌ها را نمی‌بینید؟ یک مقدار احساس مسوولیت کنید. باور کنید مردم از این وضعیت خسته شده‌اند. همه چیز فقط شده حاشیه، قرارداد و پاداش. چه کسی حالا باید جواب هواداران را بدهد.

    وقتی به  آدم‌های کوچک را در تیم بزرگی مثل استقلال سمت می‌دهید، داستان همین می‌شود که می‌بینیم. آدم‌هایی که صرفاً بله قربان گو هستند. آقای سمیعی حالا شما بفرمایید و جواب بدهید!

    مشکلات پرسپولیس از استقلال بیشتر بود اما چون افرادی با وزن فوتبالی در مجموعه خود داشت، توانست شرایط را مدیریت کرده و به وضعیت مطلوبی برسد.

جواد-نکونام

    مگر شما نمی‌گویید استقلالی هستید و دلتان برای هواداران می‌تپد؟ اگر واقعاً استقلالی هستید، مرد باشید و مردانه استعفا بدهید و بروید.

    این وضعیت نتیجه تصمیماتی است که شما آقایان برای استقلال گرفتید بنابراین حالا باید خودتان هم جواب بدهید.

    باید قبول کنیم که پرسپولیس همه جوره بهتر بود. پرسپولیس در زمین بهتر بود و نیمکت بهتری هم داشت.

    استقلال با نکونام و سمیعی به جایی نمی‌رسد. کسی که نتواند فشارها را تحمل کرده و مدیریت درستی چه در تیم و چه در باشگاه نداشته باشد، به جایی نمی‌رسد.

    اگر حسین حسینی درون دروازه ما نبود گل های بیشتری می‌خوردیم.

منبع: باشگاه پرسپولیس تهران
کدخبر: 335941

ارسال نظر

 

آخرین اخبار