|
کدخبر: 335072

خط و نشان کنعانی زادگان به عرب ها | او الاهلی را تهدید کرد

مدافع تیم پرسپولیس، الاهلی را برای دیدار برگشت به چالش کشید.

ورزش خط و نشان کنعانی زادگان به عرب ها | او الاهلی را تهدید کرد

در اولین دیدار لیگ نخبگان آسیا، تیم پرسپولیس در ورزشگاه شاهزاده فیصل جده به مصاف تیم قدرتمند الاهلی رفت و با نتیجه یک بر صفر مغلوب شد. ​حسین کنعانی زادگان مدافع پرسپولیس در این بازی، مرتکب خطای پنالتی روی ایوان تونی شد که در نهایت توسط گندوز، دروازه‌بان پرسپولیس به زیبایی مهار شد.

بر اساس مطلبی که نوشته شده است، پس از پایان بازی، کنعانی در حال خروج از زمین با حرکات دست خود به هواداران الاهلی که مشغول سوت زدن و تمسخر بازیکنان حریف بودند اشاره‌هایی کرد که این لحظه توسط دوربین‌های روشن هواداران ثبت شد.

یکی از رسانه‌های عربستانی این ویدیو را منتشر کرده و ادعا کرده است که کنعانی، بازیکن ایرانی پرسپولیس، الاهلی را برای بازی برگشت تهدید کرده است! با این حال، در فرمت جدید لیگ نخبگان آسیا، بازی برگشتی وجود ندارد و تیم‌ها تنها یک بار در مرحله گروهی با یکدیگر روبرو می‌شوند.

بیوگرافی محمد حسین کنعانی زادگان

محمد حسین کنعانی زادگان متولد ۳ فروردین ۱۳۷۳ در بندر ماهشهر بازیکن فوتبال اهل ایران است.بیوگرافی محمدحسین کنعانی زادگان و همسرش + فرزندان

او فارغ التحصیل لیسانس رشته برق و مکانیک خودرو است.در پست دفاع توپ میزند و باشگاه فعلی او پرسپولیس است.

از استقلال ماهشهر تا پرسپولیس

فوتبال حرفه ای را با استقلال ماهشهر شروع کرده و تاکنون در تیم های پرسپولیس و بیرامارپرتغال (قرضی) ، ملوان (سربازی) ، استقلال ، سایپا ، ماشین سازی و پرسپولیس توپ زده است.

وی سابقه حضور در رده های مختلف تیم ملی زیر ۱۷ سال ایران ، زیر ۲۰ سال ایران را در کارنامه خود دارد.کنعانی در نیم فصل ۱۳۹۰ به تیم پرسپولیس پیوست.

دوران سربازی و ورود به استقلال

کنعانی زاده برای گذراندن خدمت سربازی به عضویت باشگاه ملوان درآمد. او پس از گذراندن خدمت سربازی به باشگاه استقلال پیوست.

تیم ملی

کنعانی زادگان سابقه بازی در تیم ملی فوتبال نوجوانان ایران و تیم ملی فوتبال جوانان ایران را دارد. محمد حسین کنعانی زادگان نخستین بازی ملی خود را در یک بازی دوستانه در برابر ازبکستان در سال ۱۳۹۴ انجام داد.

مصدومیت و حذف از استقلال

کنعانی در فصل نقل و انتقالات ۹۵-۹۶ با عقد قراردادی ۲ ساله به باشگاه استقلال تهران پیوست.

او در استقلال حضور موفقی را نداشت و پس از انجام تنها دو بازی برای این تیم مصدوم شد و ادامه فصل را از دست داد. او در پایان فصل در حالی که تنها دو بازی انجام داده بود از استقلال جدا شد.

منبع: ورزش3

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها