|

ارزیابی بروکرهای فارکس بر اساس نظرات کاربران ایرانی

ارزیابی بروکرهای فارکس بر اساس نظرات کاربران ایرانی

فارکس یکی از عجیب و معتبرترین بازارهای مالی جهان است. حجم مبادلات در این بازار سبب شده تا بسیاری از تریدرهای دیگر بازارها هم به سمت فارکس تمایل پیدا کنند. طبیعتاً برای فعالیت در فارکس باید آموزش‌های مختلفی را ببینید و مراحل گوناگونی را طی نمایید. اولین کاری که برای فعالیت در این بازار باید انجام دهید انتخاب بهترین بروکر فارکس است. بروکرهای مختلفی در فضای فارکس وجود دارند اما قطعاً همه آنها قابل اعتماد نیستند. باید از روش‌های مختلف برای اعتبارسنجی بروکرها استفاده کنید تا یکی از آنها را قابل اعتماد تشخیص دهید. یکی از بهترین روش‌ها برای اعتبارسنجی نظرات کاربرانی است که قبلاً از بروکرها استفاده کرده‌اند.

بروکرهای فارکس

چرا در انتخاب یک بروکر سراغ نظرات کاربران ایرانی برویم؟

برای انتخاب یک بروکر مناسب جهت فعالیت در فارکس، مشاهده و بررسی نظرات کاربران بسیار مفید است. برخی از دلایل بررسی نظرات کاربران را خدمتتان بیان می‌نماییم:

  • کاربران قدیمی یک بروکر فضای آن را به خوبی بررسی کرده‌اند و با نقاط ضعف و قوت آن آشنا هستند. طبیعتاً آنها می‌توانند اطلاعات دقیقی از وضعیت بروکر و سرعت انجام معاملات در اختیار شما قرار دهند.

  • کاربران یک بروکر همه چیز را در فضای حقیقی مشاهده می‌کنند و اطلاعات آنها صرفاً بر اساس مواردی که خود بروکر منتشر کرده است نمی‌باشد. آنها به شما کمک می‌کنند تا بروکر را به صورت واقعی بشناسید و درگیر تبلیغات نشوید.

  • تریدرهای سابق یک بروکر در مورد نحوه پرداخت کمیسیون و اسپرد در کارگزاری‌ها می‌توانند اطلاعات بهتری به شما بدهند. بسیاری از بروکرها علاوه بر کمیسیون مبالغ گوناگونی را در حین معاملات کسب می‌کنند که این را فقط یک معامله‌گر حرفه‌ای می‌تواند تشخیص دهد.

  • به طور کلی نظرات کاربران نوعی مشاوره برای انتخاب یک بروکر است. البته در این مشاوره باید مراقب تبلیغات بروکرهای مختلف هم باشید. آنها ممکن است تبلیغات خود را در قالب کامنت‌های گوناگون منتشر کنند و از این طریق به دنبال جذب مخاطب باشند.

فارکس

بررسی وضعیت بروکرهای فارکس بر اساس کامنت‌ تریدرهای ایرانی

وقتی می‌خواهیم بر اساس کامنت‌های چند تریدر بررسی وضعیت بروکرهای فارکس را انجام دهیم بهتر است سراغ گزینه‌های برتر این بازار برویم. در بین کارگزارانی که با ایرانیان همکاری دارند فعلاً آلپاری و آمارکتس جزء گزینه‌های محبوب محسوب می‌شوند. برای اینکه این دو بروکر و نظرات کاربران در مورد آنها را دقیق‌تر بشناسید هر کدام را به صورت مجزا خدمتتان معرفی خواهیم کرد.

بروکر آلپاری چگونه است؟

بروکر آلپاری قدمت و سابقه فوق العاده خوبی در بازار فارکس دارد و همیشه با کاربران ایرانی رابطه خوبی داشته است. این بروکر در شهر کازان روسیه تاسیس شده و از عمر آن ۲۶ سال می‌گذرد. اگر به دنبال فعالیت در آلپاری هستید باید حداقل ۲۰ دلار سرمایه داشته باشید. از دیگر ویژگی‌های این بروکر می‌توانیم به وجود پشتیبانی فارسی قوی در آن اشاره کنیم.

مزایا و معایب آلپاری

برای شناخت دقیق‌تر بروکر آلپاری خوب است برخی از مزایا و معایب آن را خدمت شما بیان نماییم:

  • آلپاری از سرورهای بسیار قدرتمندی استفاده می‌کند و پشتیبانی آن به صورت ۲۴ ساعته فعال است. دارایی‌های موجود در این بروکر متنوع هستند و انواع مختلفی از روش‌های واریز و برداشت در اختیار کاربران قرار می‌گیرند.

  • یکی دیگر از مزایای بروکر آلپاری آموزش‌های رایگان به زبان فارسی می‌باشد. در این بروکر می‌توانید از طرح‌های تشویقی و بونوس‌های جذاب هم بهره ببرید.

  • اولین ایرادی که به آلپاری می‌توانیم وارد بدانیم سابقه ورشکستگی آن در کشورهای انگلستان و سوئیس می‌باشد. ضمناً این را باید در نظر گرفت که آلپاری توسط سازمان‌های معتبر بین‌المللی رگوله نشده است.

کاربران در مورد آلپاری چه نظراتی دارند؟

اکنون می‌خواهیم نظرات چند کاربر ایرانی را در مورد بروکر آلپاری خدمتتان بیان کنیم:

  1. یکی از کاربران این بروکر می‌گوید در طول ماه‌های اخیر عیب و نقص‌هایی در آن مشاهده کرده اما به طور کلی آلپاری خدمات را سریعتر و راحت‌تر برای ایرانیان ارائه می‌کند. با این حال او می‌گوید هنگام فعالیت در این بروکر باید مراقب اسپردهای بالای آن باشید.

  2. کاربر دیگری گزارش داده است که آلپاری در پرداختی‌های خود کند عمل می‌کند. او می‌گوید پشتیبانی آلپاری هم در این زمینه پاسخ مناسبی به کاربران نمی‌دهد.

  3. تریدر دیگری آلپاری را از نظر اسپرد و کمیسیون در بین سایر بروکرها بهترین می‌داند اما بزرگترین ایرادی که به آلپاری وارد می‌کند چارت نامنظم آن است. این موضوع می‌تواند روی معاملات تریدرها تاثیر منفی بگذارد.

آشنایی با بروکر آمارکتس

یکی دیگر از گزینه‌های همیشگی ایرانیان برای فعالیت در فارکس بروکر آمارکتس می‌باشد. این بروکر از سال ۲۰۰۷ فعالیت خود را آغاز کرده و نمایندگی‌های آن در روسیه، اوکراین و ترکیه وجود دارند. برای فعالیت در این بروکر حداقل باید ۱۰۰ دلار سرمایه داشته باشید که برای ایرانیان رقم زیادی محسوب می‌شود. آمارکتس امکان استفاده از حساب اسلامی را برای کاربران فراهم کرده و پشتیبانی فارسی هم در اختیار شما قرار می‌دهد. در این بروکر می‌توانید از سیستم کپی تریدینگ هم بهره ببرید.

نقاط روشن و تاریک آمارکتس

طبیعتاً برای فعالیت در آمارکتس باید مزایا و معایب آن را بیشتر بشناسید:

  • آمارکتس بیش از ۱۶ سال سابقه فعالیت در فارکس دارد و کاملاً قابل اعتماد است. این بروکر سایت و پشتیبانی فارسی هم برای کاربران به صورت شبانه روزی تدارک دیده است.

  • به عنوان یک معامله‌گر ایرانی در بروکر آن آمارکتس می‌توانید واریز و برداشت ریالی داشته باشید. روند افتتاح حساب در این بروکر آسان است و نیازی به احراز هویت ندارید.

  • اولین ایرادی که می‌توانیم به آمارکتس وارد کنیم عدم وجود حساب سنتی در آن است. این بروکر رگولاتوری اروپایی ندارد و وی‌پی‌اس آن هم رایگان نیست.

بروکر آمارکتس

نظرات کاربران ایرانی در مورد آمارکتس

اکنون خوب است برخی از نظرات کاربران ایرانی در مورد این بروکر را با هم بررسی کنیم:

  1. یکی از کاربران منتقد ایرانی آمارکتس می‌گوید در این بروکر اسپرد‌ها به شدت بالا هستند و کمیسیون بسیار زیادی از معامله‌گران دریافت می‌شود. همچنین او می‌گوید هزینه‌های پنهان زیادی در آمارکتس وجود دارد که سود معامله‌گران را به شدت کاهش می‌دهند.

  2. معامله‌گر دیگری انتقادات به آمارکتس را نادرست می‌داند و دلیل ناکامی معامله‌گران را اشتباهات شخصی آنها می‌داند. او می‌گوید معامله‌گران هیچ شناختی نسبت به بازارهای مالی ندارند و وقتی سرمایه خود را از دست می‌دهند به بروکرهایی مثل آمارکتس حمله می‌کنند.

  3. کاربر دیگری عقیده دارد آمارکتس در استراتژی اسکالپینگ که نیاز به سرعت بالایی در معاملات دارد، تغییراتی در کندل‌ها ایجاد می‌کند و به این شکل سرمایه معامله‌گران را نابود می‌سازد.

 

برچسب ها : فارکس,بروکر فارکس

 

نویسنده: رپورتاژ
کدخبر: 328732

ارسال نظر

 

آخرین اخبار

پربازدیدترین