|
کدخبر: 333450

تولید توری مش در ایران، توسط فولاد توفیقی بزرگترین تولیدی مش

بهترین استراتژی برای خرید توری مش پیدا کردن یک تولیدی با کیفیت و معتبر است. اگرچه امکان خرید مش مشبک از مراکز فروش آهن فراهم می‌باشد، اما ثبت سفارش این محصولات از مراکز تولید توری مش امتیازات ویژه‌ای دارد. کافی است از چند خریدار حرفه‌ای و مجرب برای انتخاب مکان خرید توری مش مشورت بگیرید. در کمال تعجب آنها هم نام چند کارخانه تولید مش را به شما معرفی می‌کنند.

سوالی که در این مواقع مطرح می‌شود این است که چرا خرید مش از تولیدی توری مش در ایران به‌صرفه‌تر است؟ چرا خریداران خاص مش فلزی را از عرضه کننده می‌خرند؟ آیا قیمت مش در کارخانه با بازار فرق می‌کند؟ یا این کیفیت ساخت مش است که افراد را به سمت خرید از تولید کننده سوق می‌دهد؟

چرا پیدا کردن کارخانه تولیدی توری مش در ایران مهم است؟

بررسی‌ها و تحقیقات میدانی ما نشان می‌دهد اولویت اغلب مشتریان در زمان خرید توری مش قیمت محصول است. از همین بابت بر آن شدیم تا قیمت این محصولات در کارخانه تولید کننده مش فلزی و بازار را بررسی کنیم. شاید عجیب باشد، اما تفاوت قیمت بسیار فاحش بود!

 

پس از پرس‌وجوی فراوان به این نتیجه رسیدیم که کارخانه محصولات خود را پس از تولید به دست مشتری می‌رساند. این رویه ضمن جلوگیری از هزینه‌های واسطه‌گری، هزینه‌های جانبی انبارداری و حمل و نقل را از بین می‌برد. در نتیجه قیمت هر کیلو مش در تولید کننده توری مشبک به مراتب پایین‌تر است.

اما آیا کیفیت مش تولیدی کارخانه و بازار متفاوت است؟ در نگاه اول نه! در نگاه اول توری مشبک یک برند تولیدی در کارخانه و بازار، با وجود تفاوت قیمت، حداقل کیفیت یکسانی دارد. اما واقعیت چیز دیگری است. بسیاری از فروشندگان بی انصاف! در زمان ارسال بار محصولات بی کیفیت را با محصولات مدنظر مشتری ادغام می‌کنند. در نتیجه می‌توان گفت کیفیت مش خریداری شده از کارخانه هم بیشتر است.

نگاهی بر انواع تولید کنندگان مش مشبک در ایران

با علم بر این موضوع که خرید توری مش فولادی از کارخانه تولید توری مش قیمت پایین‌تر و کیفیت بیشتری دارد، اکنون دغدغه شما این است که چگونه یک تولیدی مش فلزی پیدا کنیم؟ با وجود تعداد کثیری تولید کننده مش فولادی در سطح کشور، سوال خوبی است.

ما تعداد زیادی کارخانه عرضه کننده مش مشبک داریم که همین تعداد زیاد عرضه کننده، می‌تواند انتخاب یکی از آنها را دشوار کند. در همین راستا ما تلاش کردیم پس از تحقیقات گسترده با بررسی چند فاکتور بهترین مراکز تولید کننده توری مش را مشخص کنیم.

در لیست زیر بزرگترین و مطرح‌ترین تولید کنندگان مش فولادی را بر اساس پارامترهایی نظیر قدمت کارخانه، کیفیت محصولات، تناژ تولید، میزان پوشش بازار، صادرات و رضایت مشتریان معرفی کرده‌ایم:

  • کارخانه فولاد توفیقی (بهترین)
  • شرکت صنعتی فرد شاهین
  • مجموعه شهر مفتول
  • کارخانه فولاد صنعت زمانی

تمام تولیدکنندگان مذکور جزو مراکز خرید مش به شمار می‌روند، اما اگر به دنبال بهترین و بزرگترین تولید کننده انواع مش هستید، کارخانه فولاد توفیقی در صدر این لیست قرار دارد.

فولاد توفیقی از بزرگترین تولید کننده‌های انواع مش فولادی در ایران

در میان چندین تولیدی توری مش در ایران فولاد توفیقی را می‌توان به عنوان بهترین و بزرگترین کارخانه تولیدکننده مش نامید. فولاد توفیقی از سال 1374 فعالیت خود را آغاز کرده است، بنابراین یکی از قدیمی‌ترین تولیدکنندگان محصولات آهنی به شمار می‌رود.

 

کارخانه فولاد توفیقی توانسته با ارائه محصولات بی کیفیت از جمله مش مشبک گام بلندی در راستای خدمت رسانی به مشتریان بردارد. با کنار هم گذاشتن فاکتورهای متعددی و نظرسنجی از خریداران به این نتیجه می‌رسیم که کارخانه فولاد توفیقی بهترین مکان برای ثبت سفارش مستقیم مش از کارخانه است.

در نتیجه اگر به دنبال خرید مش فولادی از برترین کارخانه هستید، می‌توانید این محصولات را از برندی نظیر فولاد توفیقی با خیالی آسوده خریداری کنید.

کارخانه فولاد توفیقی، تولید کننده انواع مش فلزی

فولاد توفیقی به عنوان بزرگترین تولیدی توری مش در ایران شناخته می‌شود؛ البته همانطور که مستحضر هستید منظور ما تولید کننده مش فلزی است. بنابراین این کارخانه به هیچ عنوان مش غیر فولادی یا فلزی عرضه نمی‌کند. محصولات این تولید کننده بسیار متنوع و گسترده است، به طوری که دست شما برای خرید باز خواهد بود.

در واقع فولاد توفیقی تولید توری مش جوشی با انواع مفتول گالوانیزه، میلگرد آجدار و میلگرد ساده انجام می‌دهد. همچنین این کارخانه با ارائه انواع سایزهای مش با اندازه چشمه‌های مختلف هر نوع نیازی را پوشش می‌دهد. از آنجا که خرید مش مشبک برای بسیاری از افراد دارای چالش و سوالاتی است، این کارخانه مشاوره تخصصی رایگان هم دارد. شما می‌توانید با کارشناسان فروش آن تماس بگیرید تا به شما مشاوره تخصصی ارائه دهند.

نحوه ثبت سفارش انواع مش از فولاد توفیقی

پس از آشنایی با چند کارخانه بزرگ تولید توری مش و معرفی بهترین مرکز برای خرید مستقیم توری از کارخانه، یعنی کارخانه فولاد توفیقی، اکنون زمان آن رسیده تا با نحوه ثبت سفارش محصولات از طریق این کارخانه‌جات آشنا شویم. با توجه به اینکه اکثر افراد محصولات خود را از فولاد توفیقی خریداری می‌کنند، ما هم به بررسی نحوه ثبت سفارش از طریق این تولید کننده می‌پردازیم.

خوشبختانه متوجه شدیم خرید از فولاد توفیقی هیچ محدودیتی ندارد! شما می‌توانید به صورت حضوری در کارخانه حاضر شوید و سفارش خود را ثبت نمایید یا اینکه به صورت تلفنی و آنلاین با کارشناسان فروش این مجموعه تماس بگیرید و خرید خود را نهایی کنید.

 

در صورت برقراری تماس تلفنی کار شما بسیار راحت است. اولا نه وقت و انرژی شما صرف می‌شود، ثانیا شما می‌توانید قیمت محصولات، موجودی انبار و سایر اطلاعات محصول را استعلام بگیرید. همچنین پس از دریافت مشاوره تخصصی در صورت ثبت سفارش می‌توانید پیش فاکتور بگیرید. به همین راحتی امکان ثبت سفارش مش توری از فولاد توفیقی فراهم است.

 

اقدام به خرید مش از فولاد توفیقی؛ بزرگترین تولیدی مش در ایران

در تحقیقات خود برای انتخاب برترین تولیدی توری مش در ایران به نکات مهمی دست پیدا کردیم. فولاد توفیقی به عنوان عرضه کننده و شماره یک ساخت مش در کشور مزایای ویژه‌ای دارد. این کارخانه امکان ثبت سفارش در هر تناژی را فراهم کرده است. همچنین به مشتریان خود به صورت حرفه‌ای و رایگان مشاوره تخصصی می‌دهد. حتی این برند شرایط ارسال بار به خارج از کشور (صادرات) را هم تسهیل نموده است.

از طرف دیگر تمام مشتریان از محصولات این کارخانه تولید توری مش راضی بودند. نه فقط در تولید مش بلکه در تمام صنایع یافتن چنین کارخانه‌ای کم نظیر است. از همین بابت خود ما هم اقدام به ثبت سفارش از این تولید کننده کردیم که واقعا از هر لحاظ سفارش ارسالی عالی بود. بنابراین به شما هم پیشنهاد می‌کنیم که سفارش مش را از طریق فولاد توفیقی پیگیری کنید.

برای ثبت سفارش مش فولادی از فولاد توفیقی کافی است به عبارت "فولاد توفیقی" را در گوگل سرچ و وارد سایت این کارخانه شوید، یا با شماره تلفن 02155508761 یا 02155511559 تماس بگیرید.

 

نویسنده: رپورتاژ

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها