|
کدخبر: 334834

داروخانه آنلاین معتبر برای خرید مکمل بدنسازی

با گسترش رشته ورزشی بدنسازی ، مکمل ورزشی نیز بسیار محبوب شده است که امروزه نیاز هر بدنسازی است اما بسیاری از ورزشکاران در هنگام خرید با استرس در خرید مکمل ورزشی اصل مواجه می‌شوند از این رو انتخاب یک داروخانه یا مرجع معتبر برای خرید مکمل بدنسازی خوب امری ضروری است.

داروخانه آنلاین معتبر برای خرید مکمل بدنسازی

ورزشکاران به‌ویژه بدنسازان، برای موفقیت و پیشرفت بیشتر به چیزی فراتر از قدرت ورزشی و عضلانی نیاز دارند؛ به‌ همین خاطر، عجیب نیست که خیلی از ورزشکارها به‌سراغ مصرف مکمل‌های بدنسازی می‌روند تا سریع‌تر به اهداف خود در این ورزش جذاب و چالشی برسند. البته اغلب بدنسازان حرفه‌ای پیش از مصرف هر مکملی، تحقیقات زیادی روی آن انجام می‌دهند؛ چرا که انتخاب مکمل نامناسب و فیک یا خرید از مراکز نامعتبر می‌تواند پیامدهای جبران‌ناپذیری را برای آنها رقم بزند. پس بهترین راه برای خرید انواع مکمل‌های بدنسازی چیست؟

داروخانه‌ها و مراکز معتبر فروش مکمل که دارای فعالیت رسمی و تحت‌نظارت بهداشت هستند، قطعا قابل‌اعتمادتر خواهند بود؛ اما اگر قصد خرید سریع و آسان این مکمل‌ها با قیمت مناسب را دارید، داروخانه آنلاین برای خرید مکمل ورزشی را به‌شدت پیشنهاد می‌کنیم.

انواع مکمل‌های بدنسازی پرفروش

مکمل‌های ورزشی که به‌صورت مایع یا جامد در بازار موجود هستند، شامل گلوتامین، پروتئین‌ها، اسیدهای چرب ضروری، چربی‌سوزها، کراتین و... می‌شوند که اگر در رژیم غذایی روزانه ورزشکارها جای داشته باشند، به رشد بیشتر در عضلات خود و بهبود عملکرد کلی بدن دست پیدا خواهند کرد؛ اما ازآنجاکه خرید مکمل بدنسازی از مراکز معتبر بسیار مهم است، درحال‌حاضر داروخانه آنلاین برای خرید مکمل ورزشی انتخاب راحت‌تر و حتی کم‌هزینه‌تری خواهد بود.

انواع مکمل‌هایی که می‌توانید در داروخانه آنلاین برای خرید مکمل بدنسازی پیدا کنید، عبارت‌اند از:

پروتئین وی

پروتئین وی یکی از محبوب‌ترین مکمل‌های بدنسازی در میان ورزشکاران است. پروتئین‌ها به‌عنوان یکی از اصلی‌ترین مواد موردنیاز برای رشد و تقویت عضلات شناخته می‌شوند. به‌علاوه، مکمل پروتئین وی به دلیل جذب سریع و آسان، جایگاه ویژه‌ای در بین بدنسازان و ورزشکاران دارد.

پروتئین کازئین

پروتئین کازئین برخلاف پروتئین وی، دارای سرعت جذب کند و هضم آهسته‌ای است. به همین دلیل، معمولا از این نوع پروتئین قبل از خواب استفاده می‌شود تا در طول ساعات خواب، بدن به‌طور پیوسته پروتئین موردنیاز خود را دریافت کند. با مراجعه به داروخانه آنلاین برای خرید مکمل ورزشی، می‌توانید این مکمل را در برندهای مختلفی پیدا کنید که با تضمین کیفیت و اصل‌بودن به‌فروش می‌رسند.

کراتین

کراتین یکی از مکمل‌های پرکاربرد در بدنسازی است که به افزایش انرژی و قدرت در طول تمرین کمک می‌کند. بدنسازان می‌توانند با استفاده از کراتین، بازدهی تمرینات خود را افزایش دهند و قدرت لازم را برای انجام حرکات انفجاری و بلندکردن وزنه‌های سنگین به‌دست آورند.

گلوتامین

این اسید آمینه غیرضروری در فرایند سنتز پروتئین و گلیکوژن نقش دارد و به تقویت سیستم ایمنی کمک می‌کند؛ واژه «غیرضروری» به این معناست که بدن می‌تواند آن را تولید کند و نیازی به دریافت آن از طریق رژیم غذایی نیست. اگرچه گلوتامین ممکن است تاثیر قابل‌توجهی بر افزایش توده بدون چربی بدن یا کاهش چربی نداشته باشد، اما افرادی که تمرینات سنگین ورزشی انجام می‌دهند، می‌توانند از آن استفاده کنند.

آمینواسیدها

پروتئین‌ها از واحدهایی به نام آمینواسیدها تشکیل شده‌اند؛ بنابراین علاوه‌بر پروتئین‌ها، در طول دوره ورزشی خود به آمینواسیدها نیز نیاز دارید که مکمل‌های آن در داروخانه آنلاین برای خرید مکمل ورزشی موجود هستند.

نکات مهم درباره نحوه مصرف مکمل‌های بدنسازی

یکی از سوالات رایج این است که آیا مصرف مکمل‌های بدنسازی ضرر دارد یا خیر.

مکمل‌های بدنسازی می‌توانند هم مفید و هم مضر باشند. برای کسانی که تازه وارد دنیای ورزش و بدنسازی شده‌اند، پیشنهاد می‌شود که در ابتدا از مصرف مکمل‌ها پرهیز کنند و تمرینات خود را با استفاده از وعده‌های غذایی مناسب پیش ببرند؛ چرا که مکمل‌ها هرگز نمی‌توانند جایگزین وعده‌های غذایی طبیعی شوند. برای دستیابی به بدن زیبا و شکیل، تنها با رعایت اصول تغذیه مناسب و چهار عامل دیگر شامل استراحت، مدیریت استرس، تمرین مناسب و خواب کافی می‌توانید موفق شوید.

اما برای افرادی که به‌دنبال پیشرفت‌ بیشتر هستند، وعده‌های غذایی ممکن است کافی نباشد. بدن انسان تا حدی خاص قادر به جذب مواد مغذی از غذاهاست و برای جذب پروتئین بیشتر و انجام تمرینات سنگین‌تر، استفاده از مکمل‌های ورزشی می‌تواند مفید باشد. اما فراموش نکنید که با مراجعه به بهترین داروخانه آنلاین برای خرید مکمل ورزشی و مراکز معتبر، این محصولات را تهیه کنید.

بدن چه زمانی به مکمل ورزشی نیاز دارد؟

پیش از خرید این مکمل‌ها، به‌عنوان یک ورزشکار حرفه‌ای باید بدانید که بهترین زمان مصرف آن‌ها کی است و دقیقا چه زمانی بدن به مصرف مکمل نیاز دارد. باتوجه‌به نیازهای بدن و اهداف خود در جهت رسیدن به بدنی سالم‌تر و قوی‌تر، می‌توانید به داروخانه آنلاین برای خرید مکمل ورزشی مراجعه کنید تا بدون نگرانی از بابت فیک‌بودن محصولات، خرید خود را در زمانی کوتاه انجام دهید.

پس بدن شما برای تقویت، رشد و ریکاوری به انواع مکمل‌های بدنسازی نیاز دارد. حالا که برنامه تمرینی خود را مرتب کرده‌اید و به‌دنبال افزودن مکمل‌ها به رژیم غذایی خود هستید، باید بدانید که برای رسیدن به سطح بالاتر و بهتر، نیاز به مصرف مکمل‌ها در زمان مناسب دارید؛ ازاین‌رو، توجه شما را به بهترین زمان و مقدار مصرف انواع مکمل‌ها جلب می‌کنیم:

نوع مکمل

بهترین زمان مصرف

مقدار مصرف روزانه

فواید کلیدی

پروتئین وی

بعد از تمرین یا بین وعده‌های غذایی

۲۰ تا ۳۰ گرم

تسریع ریکاوری و کمک به افزایش توده عضلانی

کراتین

پیش یا پس از تمرین

۳ تا ۵ گرم

بهبود عملکرد بدن در تمرینات شدت، افزایش قدرت و حجم عضلانی

کربوهیدرات

قبل یا بعد از تمرین

۳۰ تا ۶۰ گرم

تسریع ریکاوری بدن، تامین انرژی، پرکردن ذخایر گلیکوژن عضلانی

ال ارژنین

قبل از تمرین

۳ تا ۶ گرم

افزایش سطح انرژی و تمرکز، بهبود جریان خون و افزایش پمپ عضلانی

 

معمولا اغلب این مکمل‌های اورجینال با کیفیت تضمینی در داروخانه‌های معتبر کشور موجود هستند؛ اما برای خرید آسان و سریع به‌صورت کاملا اینترنتی، داروخانه آنلاین برای خرید مکمل ورزشی را بسیار پیشنهاد می‌کنیم.

بهترین داروخانه آنلاین برای خرید مکمل بدنسازی کجاست؟

بازار فروش مکمل‌ها بسیار پرسود است و همین موضوع در کنار افزایش تقاضا، سبب شده تا تشخیص محصولات اصل از فیک کار دشواری باشد. به‌علاوه، هیچ فروشنده‌ای راجع به بدبودن محصولات خود به شما نخواهد گفت؛ بنابراین، این شما هستید که برای خرید مکمل اورجینال باید به مراکز معتبر که مهم‌ترین آنها داروخانه‌ها هستند، مراجعه کنید.

امروزه با مراجعه به داروخانه آنلاین برای خرید مکمل ورزشی، فرایند خرید محصولات باکیفیت در کوتاه‌ترین زمان ممکن و تحویل درب منزل بسیار راحت‌تر شده‌است. ازاین‌رو، اگر به‌دنبال خرید انواع مکمل بدنسازی با تضمین کیفیت و قیمت مناسب هستید، سری به وبسایت داروخانه آنلاین داروچی به نشانی darochi.com بزنید.

نویسنده: رپورتاژ

اخبار مرتبط

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها