|
کدخبر: 324645

اختصاصی گسترش نیوز؛

دوچرخه هم قیمت پراید سال ۹۶ شد!

در این گزارش قصد داریم به بررسی و ارزیابی قیمت های تازه دوچرخه در بازار بپردازیم.

اقتصاد دوچرخه هم قیمت پراید سال ۹۶ شد!

آخرین قیمت دوچرخه های پرفروش بازار را می توانید در این مطلب مشاهده کنید. با ما همراه باشید.

شیوع ویروس کرونا در سال ۲۰۱۹ باعث افزایش علاقه افراد به دوچرخه سواری شد. این افزایش علاقه و به تبع آن رشد تقاضای افراد، به تدریج موجبات کمبود تعداد دوچرخه در بازار را فراهم کرد؛ به همین دلیل، خرید دوچرخه در این روزها به چالشی پیچیده تبدیل شده است.

کمبود عرضه دوچرخه در شهرها و وضعیت متفاوت فروشگاه‌های بزرگ، شرایط متفاوتی را برای یک فرد تازه‌کار و علاقه مند به دوچرخه‌سواری به وجود آورده است.

با این حال، با بهبود شرایط بیماری و گسترش واکسیناسیون، وضعیت بهتری حاکم شد و بسیاری از شرکت‌ها به تدریج به حالت عادی بازگشتند. اگر قصد دارید به یک فروشگاه دوچرخه بروید یا برای اولین بار به یک فروشگاه تخصصی مراجعه کنید، بایستی که نکات مهمی را در نظر بگیرید که در ادامه به آن ها اشاره می کنیم.

در گام اول در خصوص نوع دوچرخه مورد نظر خود اطلاعات کافی را به دست آورید. شما می‌توانید بین دوچرخه‌های جاده‌ای، کوهستانی، شهری، هیبرید یا دستگاه‌های تمرینی دست به انتخاب بزنید. مسلما هر نوع دوچرخه برای استفاده‌های خاصی مناسب است. از طرفی، تطبیق اندازه دوچرخه با قد و اندام شما از اهمیت بالایی دارد و نمی توان از این مورد غافل شد. دوچرخه باید به طور کامل قابل تنظیم باشد و جلوگیری از هرگونه تنش یا ناراحتی در هنگام رانندگی کند.

در قدم بعدی تعیین کنید که دوچرخه را برای چه منظوری می‌خواهید استفاده کنید. آیا برای تمرین و تناسب اندام است یا برای استفاده روزانه و تردد در شهر؟ این امر کمک می‌کند تا بهترین نوع دوچرخه را برای نیازهای خود انتخاب کنید.

بررسی و مقایسه مشخصات فنی دوچرخه‌ها مانند جنس چرخ‌ها، سیستم ترمز، تعلیق، سیستم دنده و سایر ویژگی‌های فنی ضروری است. این ویژگی‌ها می‌توانند تأثیر زیادی بر عملکرد و کارایی دوچرخه داشته باشند.

اطمینان حاصل کنید که آیا خدمات پس از فروش، تعمیر و نگهداری برای دوچرخه فراهم است یا خیر. دوچرخه‌ها در طول زمان نیاز به تعمیر و خدمات دارند و امکان دسترسی به خدمات پس از فروش مهم است.

لوازم جانبی مورد نیاز همچون کلاه، قفل دوچرخه و سیستم نوردهی را در نظر بگیرید و هزینه آن‌ها را در بودجه خود لحاظ کنید.

با نگاهی به سایت های فروش آنلاین، متوجه شدیم که دوچرخه هیبرید جاینت ۱۷۶ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان قیمت خورده است که این مبلغ با بهای خودروی پراید در سال ۱۳۹۶ برابری می کند!

در جدول زیر می توانید قیمت جدید دوچرخه های بازار را مشاهده کنید.

قیمت انواع دوچرخه در بازار

قیمت(تومان)

کالا

 

دوچرخه هیبرید جاینت مدل TALON E+ 2 (29) COBALT BLUE سایز 29

۱۲۸,۸۹۰,۰۰۰

دوچرخه ثابت کتلر مدل RACER 9

۹۳,۰۰۰,۰۰۰

دوچرخه کوهستان جاینت مدل Yukon 2 سایز 27.5

۶۹,۹۹۳,۰۰۰

الپتیکال مدل FE 44

۵۵,۶۴۱,۴۸۰

دوچرخه ثابت ایربایک مدل Fw5000

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها