|
کدخبر: 325272

رشد عجیب قیمت این رمز ارز در بازار ارز دیجیتال / آینده اتریوم روشن است ؟

قیمت اتریوم امروز با افزایش ۲.۸۱ درصدی نسبت به روز گذشته، به ۳۲۵۱ دلار رسید. این افزایش نرخ در حالی رخ داده که در چند روز گذشته، بازار شاهد انباشت قابل توجه اتریوم توسط سرمایه‌گذاران بزرگ، به ویژه جاستین سان، بنیان‌گذار ترون، بوده است.

اقتصاد رشد عجیب قیمت این رمز ارز در بازار ارز دیجیتال / آینده اتریوم روشن است ؟

دیروز، جاستین سان مبلغ بسیار زیادی، حدود ۱ میلیارد دلار، برای خرید اتریوم صرف کرد. امروز نیز، او ۱۵۳۸۹ اتریوم دیگر با ارزش تقریبی ۵۰ میلیون دلار را از صرافی بایننس خریداری کرد. این عملیات نشان دهنده اعتماد بالای جاستین سان به آینده اتریوم و امیدواری او برای افزایش نرخ این ارز دیجیتال است.

علاوه بر فعالیت‌های جاستین سان، گزارش‌های دیگر نیز از انباشت‌های گسترده توسط سایر نهنگ‌های بازار در روز گذشته خبر می‌دهد. این حجم بالای خرید اتریوم توسط سرمایه‌گذاران بزرگ، نویدبخش روندی صعودی برای نرخ این ارز دیجیتال در آینده است.

با وجود خوش‌بینی ناشی از خریدهای کلان، داده‌های بازار مشتقات، سیگنال‌های متفاوتی را ارسال می‌کنند.

طبق گزارش‌ پلتفرم Coinglass، در ۲۴ ساعت گذشته شاهد کاهش ۰.۳۹ درصدی در سود باز اتریوم و افت ۲.۸۸ درصدی در حجم معاملات مشتقات این ارز دیجیتال بوده‌ایم. این موضوع نشان‌دهنده‌ کاهش نسبی علاقه‌ سرمایه‌گذاران و فعالیت در بازار مشتقات اتریوم است و احتمال نزولی شدن نرخ در آینده را نشان می‌دهد.

نمودار-اتریوم

با این حال، حجم معاملات این رمزارز در ۲۴ ساعت گذشته ۵ درصد افزایش داشته و ارزش بازار اتریوم نیز در همین مدت با افزایش ۲.۸۱ درصدی همراه بوده است.

درحال‌حاضر، با توجه به وجود دو جریان فکری متفاوت در بازار، یعنی خوش‌بینی ناشی از خریدهای کلان و نگرانی ناشی از کاهش فعالیت در بازار مشتقات، نمی‌توان با قطعیت در مورد روند آتی نرخ اتریوم اظهار نظر کرد.

این ارز دیجیتال آمده است که «همه‌چیز» را غیرمتمرکز کند. آینده‌ای را تصور کنید که مردم مستقیماً و بدون اعتماد به واسطه‌های فاسد، از انواع خدمات مالی و غیرمالی استفاده می‌کنند. سیستم‌هایی که کنترلشان در دست مردم است، هیچ‌گاه متوقف نمی‌شوند و هیچ‌کس نمی‌تواند در کار آن‌ها تداخل ایجاد کند. این آینده‌ای است که اتریوم برایش ساخته شده است.

منبع: رمز ارز نیوز

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها