|
کدخبر: 327268

جهش باورنکردنی این ارز دیجیتال در بازار رمز ارز

بازار ارزهای دیجیتال شاهد جهش قابل‌توجهی در قیمت اتریوم (ETH) است. در طی 24 ساعت گذشته، قیمت اتریوم نزدیک به 20 درصد افزایش یافته و در زمان نگارش این خبر، در محدوده 3,668 دلار معامله می‌شود. این رشد قیمت همزمان با افزایش خوش‌بینی‌ها نسبت به تایید احتمالی صندوق قابل معامله در بورس (ETF) اسپات اتریوم توسط کمیسیون بورس و اوراق بهادار آمریکا (SEC) رخ داده است.

اقتصاد جهش باورنکردنی این ارز دیجیتال در بازار رمز ارز

با توجه به فشار کمیسیون بورس و اوراق بهادار آمریکا بر ناشران ETFها درباره به‌روزرسانی پرونده‌های ۱۹b-۴ خود برای صندوق ETF اسپات اتریوم، تحلیلگران بازار احتمال تایید این محصول را از ۲۵ درصد به بیش از ۷۵ درصد افزایش داده‌اند. قرار است شرکت ون‌اک (VanEck) تا روز پنجشنبه، ۲۳ می، تصمیم اولیه خود را درباره صندوق ETF اسپات اتریوم اعلام کند. هرگونه تغییر مثبت در فرآیند تایید این صندوق می‌تواند منجر به افزایش قیمت اتریوم به سمت ۴,۰۰۰ دلار و بالاتر شود.

علاوه بر افزایش خوش‌بینی‌ها نسبت به تایید ETF اسپات اتریوم، فعالیت نهنگ‌های این ارز دیجیتال نیز بر افزایش قیمت آن تاثیرگذار بوده است.

نهنگ‌های بازار طی ۲۴ ساعت گذشته ۱۱۰,۰۰۰ اتریوم به ارزش خیره‌کننده ۳۴۱ میلیون دلار را خریداری کرده‌اند. همچنین، جفت ارز ETH/BTC علی‌رغم افزایش قابل‌توجه بیت‌کوین، رشد شدیدی داشته است.

نمودار-اتریوم

این موضوع نشان می‌دهد که برخی از سرمایه‌گذاران در حال انتقال سرمایه خود از بیت‌کوین به اتریوم هستند.

برای مثال، گزارش‌ها حاکی از آنند که یک سرمایه‌گذار با نام جیمز فیکل (James Fickel) با توجه به افزایش احتمال تایید ETF اتریوم، اقدام به وام گرفتن ۳۵۰ رپد بیت کوین (WBTC) معادل ۲۵ میلیون دلار از پلتفرم آوه (Aave) کرده و آن را برای باز کردن پوزیشن لانگ جفت معاملاتی ETH/BTC به ۶,۹۰۵ اتریوم تبدیل کرده است.

فیکل از زمان راه‌اندازی صندوق قابل معامله در بورس اسپات بیت‌کوین در ۱۰ ژانویه، موقعیت لانگ خود برای ETH/BTC را حفظ کرده است.

 

منبع: رمز ارز نیوز

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها