|

اطلاعیه صندوق بازنشستگی درباره اعطای وام به فرزندان بازنشستگان

معاون توسعه مدیریت و منابع صندوق بازنشستگی کشوری اعلام کرد که آخرین وام ازدواج فرزندان و تسهیلات حمایتی برای پایان‌نامه‌های دانشجویی فرزندان بازنشستگان کشوری پرداخت شده است.

اقتصاد اطلاعیه صندوق بازنشستگی درباره اعطای وام به فرزندان بازنشستگان

جعفر امیرآبادی‌زاده؛ معاون توسعه مدیریت و منابع صندوق بازنشستگی کشوری اظهار کرد: وام ازدواج آخرین بازنشستگان مشمول که جزو ثبت‌نام‌کنندگان این تسهیلات در سال گذشته بوده یا اوایل امسال ثبت‌نام خود را تکمیل کرده بودند، پرداخت شد.

به گفته وی، با پرداخت تسهیلات باقیمانده ازدواج، در حال حاضر هیچ بازنشسته مشمولی نیست که در سنوات گذشته ثبت‌نام اینترنتی انجام داده و وام ازدواج فرزند خود را دریافت نکرده باشد.

 امیرآبادی زاده همچنین با اشاره به پرداخت همزمان تسهیلات حمپاد یا تسهیلات حمایت از پایان‌نامه‌های دانشجویی فرزندان بازنشستگان گفت: این تسهیلات نیز برای مشمولان مقطع ارشد و مقطع دکترا پرداخت شده است.

وام+ازدواج

براساس این گزارش، از ابتدای سال جاری تاکنون تعداد ۳۲۷۶۲۶ فقره وام پرداخت شده است.

جزئیات وام ازدواج فرزندان بازنشستگان

مبلغ وام: ۳۵ میلیون تومان

مدت زمان بازپرداخت: ۳۶ ماه

نرخ کارمزد: ۴ درصد

لازم به ذکر است که این اولین بار نیست که دولت به فکر حمایت از جوانان و پرداخت وام ازدواج است. ماه گذشته نیز به بیش از ۴۷۰۰ نفر از بازنشستگان کشوری وام ازدواج فرزندان بازنشستگان پرداخت شد. این اقدامات نشان از توجه دولت به نیازهای جوانان و تلاش برای بهبود وضعیت معیشتی آن‌ها دارد.

منبع: همشهری آنلاین
کدخبر: 336983

ارسال نظر