|
کدخبر: 54925

اختصاصی گسترش نیوز:

اعلام نتیجه انتخابات حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان تهران

انتخابات انجمن حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان تهران برگزار و نتایج آن مشخص شد.

گسترش نیوز : انجمن حمات از حقوق مصرف‌کنندگان تهران اعضای جدید خود را شناخت. اسامی برگزیدگان به‌زودی و بعد از تایید شورای نظارت اعلام می‌شود. در همین راستا کم و کیف برگزاری این دوره از انتخابات را پیگیری کردیم. مهد نجف پور با صدور اطلاعیه ای حال و هوای این انتخابات را شرح داد.

masrafkoonandeh.jpg

بسمه‌تعالی

انتخابات هیئت‌مدیره و بازرس انجمن حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان تهران در مورخ ۲۱ خرداد ۱۳۹۸ با حضور اعضاء محترم انجمن از اقشار مختلف جامعه اعم از زن و مرد، پیر و جوان، شاغل و بازنشسته، کارگر و کارمند و حضور مردمی بسیار گسترده‌تر از دوره قبل و تاثیرگذاری بیش‌ازپیش جامعه علمی و دانشگاهی و همچنین با مشارکت فعال سایر تشکل‌های مردم‌نهاد برگزار شد.

هیئت‌مدیره و بازرس منتخب از بین داوطلبان تائید صلاحیت شده و با رای مستقیم اعضاء انجمن برگزیده شدند و پذیرای مسئولیت خطیر حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان در دوره چهارساله آتی خواهند بود.

فرآیند برگزاری این انتخابات تحت نظارت مستقیم هیئت نظارت بر انتخابات شامل نمایندگان محترم فرمانداری، تعزیرات حکومتی و سازمان صنعت، معدن و تجارت استان تهران و با حضور نمایندگان سایر دستگاه‌های نظارتی ازجمله سازمان بازرسی کل کشور، پلیس امنیت، استانداری تهران، سازمان حمایت مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان و حراست وزارت صنعت، معدن و تجارت در فضایی آرام و با رعایت عدالت و اصل بی‌طرفی صورت پذیرفت.

ضمن ابراز تشکر و قدردانی فراوان از حضور فعال اعضاء محترم انجمن حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان و مسئولین نظارتی در این فرآیند امید است استمرار مشارکت و تاثیرگذاری مستقیم اعضاء در انتخاب نمایندگان خود و تبیین فرهنگ مطالبه گری و صیانت از حقوق حقه مردم منجر به اعتلای جایگاه جامعه عظیم مصرف‌کنندگان و شکل‌گیری هر چه بهتر ساختار انجمن‌های حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان در سراسر کشور گردد.

مهدی نجف پور, رئیس انجمن حمات از حقوق مصرف‌کنندگان تهران

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها