|
کدخبر: 46653

عضو انجمن پسته و کاندیدای انتخابات اتاق بازرگانی کرمان در گفت‌و‌گو با گسترش‌نیوز مطرح کرد:

برطرف کردن مشکلات اقتصادی با دانش روز

عضو انجمن پسته و هیات مدیره اتحادیه صادرکنندگان خشکبار ایران به عنوان کاندیدای نهمین دوره انتخابات اتاق بازرگانی کرمان اظهار کرد: استفاده از دانش روز اقتصادی در جهت برطرف کردن مشکلات اقتصادی جزء برنامه‌های اصلی است.

گسترش‌نیوز: مرتضی محمدی به عنوان عضو انجمن پسته و هیات مدیره اتحادیه صادرکنندگان خشکبار ایران در گفت‌و‌گو با گسترش‌نیوز در خصوص مشکلات بخش خصوصی و اتاق بازرگانی کرمان اظهار کرد: مشکلات در بخش خصوصی را می‌‌توان به دو صورت کلی و مرتبط با اتاق کرمان مطرح کرد. اگر بخواهیم در رابطه با مشکلات اصلی اتاق کرمان صحبت کنیم باید به حضور بازنشسته‌های دولتی اشاره کرد که باید به دست بخش خصوصی بیفتد. در رابطه با مشکل کلی بخش خصوص نیز اشتغال کشور یکی از اصلی‌ترین مشکلات و معضلات است.

mohammadi1.jpg

وی در رابطه با مهم‌ترین برنامه‌های آینده گفت: در مورد برنامه‌هایی که در آینده در پیش خواهیم داشت با توجه به این که بنده دکترای اقتصاد دارم استفاده از دانش روز اقتصاد را استفاده می‌کنیم. برطرف کردن مشکلات اقتصادی تنها با استفاده از دانش به روز در این زمینه امکان‌پذیر خواهد بود. یک سری از برنامه‌های دیگر نیز در این زمینه وجود دارد که از جمله آن‌ها می‌توان به فعال‌تر کردن کمیسیون‌های کشاورزی، برطرف کردن موانع موجود بر سر راه بخش کشاورزی، تعامل با اداره مالیات و ادارات کار، بیمه و تامین اجتماعی اشاره کرد. در کنار این موارد تاکید فراوانی بر روی حل معضلات مرتبط با بیمه و مالیات وجود دارد.

محمدی در پایان به اولویت‌های اصلی خود چنین اشاره کرد: اولویت اصلی بنده برای بخش کشاورزی است. در رابطه با اولویت‌ها در بخش کشاورزی نیز می‌توان به مواردی نظیر بهینه‌سازی مصرف آب و پیگیری انتقال آب به استان اشاره کرد.

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها