|
کدخبر: 321310

برای خرید سر اگزوز چقدر هزینه کنیم / سر اگزوز ها میلیونی شدند

در این گزارش قصد داریم شما را با آخرین قیمت انواع سراگزوز خودرو در بازار آشنا کنیم.

اقتصاد برای خرید سر اگزوز چقدر هزینه کنیم / سر اگزوز ها میلیونی شدند

سراگزوز یکی از قسمت های مهم خودرو است که به عنوان بخشی از سیستم تعلیق و توانمندی موتور می تواند تاثیر به سزایی در رانندگی و کارایی خودرو داشته باشد. برای خردی یک سر اگزوز خوب برای وسیله نقلیه خود باید نکاتی از قبیل طراحی ، سایز ، جنس و تاثیر گذاری آن بر کارایی و کیفیت صدا مورد توجه قرار داد. البته باید توجه داشته باشد هر سر اگزوز برای هر مدل خودویی مناسب نیست و باید به نکات ضروری که برای خودرو شما توصیه شده است توجه داشته باشید. در اکثر مواقع برای ساخت سراگزوزها از موادی مانند:استیل ، آلومینیوم یا تیتانیوم استفاده می شود ، که هر کدام از این مواد می تواند برای خودرو شما مناسب باشد.سر اگزوز های با نوع داخلی متفاوتی وجود دارند. برای خودروهایی با موتور قوی ، سراگزوز با نوع داخلی جهت گردش جریان هوای بهتر استفاده می شود واین موضوع برای خودرو های با موتور کوچکتر متفاوت است و از سراگزوز های با نوع داخلی سلولی نیز استفاده می شود.

طراحی سر اگزوز می تواند بر  خودرو شما تاثیرات مختلفی داشته باشد.این طراحی می تواند بر بهبود عملکرد ، کاهش صدای خروجی و بهبود ظاهر خودرو نیز تاثیر بگذارد.

یکی از مواردی که از سر اگزوز استفاده می شود برای تزئین خودرو می باشد که می تواند شکل و شمایل خودرو را دستخوش تغییرات زیبایی کند. اما قبل از خرید سراگزوز باید سایز لوله اگزوز خود توجه داشته باشید که با آن مطابقت داشته باشد.سراگزوز های تک ، دو و چند خروجی در انواع مختلف قابلیت نصب بر روی لوله اصلی یا جایگزین آن را دارا می باشند.

گسترش نیوز در این گزارش قصد دارد تا به بررسی قیمت جدید سراگزوز خودرو در بازار بپردازد. در جدول زیر آخرین قیمت سراگزوز خودرو  را مشاهده می کنید.

نام کالا

مدل

قیمت (تومان)
 سر اگزوز خودرو J.S740 ریموت دار

۳,۰۶۲,۶۰۰

سر اگزوز خودرو

دولول استیل شش سیلندری

۳,۰۰۰,۰۰۰

سر اگزوز خودرو

سراگزوز MG ساده جک اس 5

۲,۸۰۰,۰۰۰

سر اگزوز خودرو J.S REMOT دولول ۲,۶۰۶,۵۲۰
سر  اگزوز خودرو

ریموتی دولول دریچه برقی

۲,۴۹۰,۰۰۰

سر اگزوز خودرو

دو لول COOPER

۱,۹۰۰,۰۰۰

سر اگزوز خودرو

تمام استیل MG طلایی بزرگ

۱,۶۴۷,۰۰۰

سر اگزوز خودرو

 تمام استیل MG طلایی متوسط

۱,۵۴۷,۰۰۰

سر اگزوز خودرو سراگزوز دولول بنزی MOMO

  ۱,۵۰۰,۰۰۰

 

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها